Silly season motoren 2015/ 2016

Gestart door gloudiesaurus, 17 september 2015 - 15:40:27

« vorige - volgende »

0634

Maar wie zegt dat Ferrari op Verstappen zit te wachten?

Robbert65

Wat moet Ferrari met Verstappen als ze Vettel en Raïkönnen hebben?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Voor 2017 uiteraard. In 2016 kan Verstappen dan echt los zonder problemen om zovast te wennen aan die Ferrarimotor. [Ik loop weer veel te hard van stapel, I know ;)]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

jajaja, wel een goed idee hoor Arthur, hopen dat Arivabene of hoe schrijf je 'smans naam er ook zo over denkt ;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

0634

Vanuit ons oogpunt snap ik het wel (alhoewel ik Verstappen helemaal niet bij Ferrari wil zien...), maar waarom zou Ferrari Verstappen zo graag willen hebben dat ze zelfs bereid zouden zijn om 2016-motoren aan Red Bull te leveren? Ze hebben Vettel immers al.

Arthur

Citaat van: Robbert65 op 29 september 2015 - 17:33:55
jajaja, wel een goed idee hoor Arthur, hopen dat Arivabene of hoe schrijf je 'smans naam er ook zo over denkt ;-)

Arrivabene [scheelt 1 r -who cares-]  ;) Of het gebeurt is nog maar de vraag natuurlijk. Maar het zou gaaf zijn. Net zo gaaf als Max promoveert en met een RBR + Ferrari 2016 Specs mee gaat doen om de podia [podiums]. Dat zou ook al gaaf zijn.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

#246
Citaat van: Jeroen op 29 september 2015 - 17:36:51
Vanuit ons oogpunt snap ik het wel (alhoewel ik Verstappen helemaal niet bij Ferrari wil zien...), maar waarom zou Ferrari Verstappen zo graag willen hebben dat ze zelfs bereid zouden zijn om 2016-motoren aan Red Bull te leveren? Ze hebben Vettel immers al.

Omdat ze waarschijnlijk [gok ik] in 2017 een vervanger willen voor Raikkonen. En ik voel hem al, Ferrari wil geen twee nummers 1 dus tja, zeg het maar. Maar ergens zal Ferrari toch wel iets willen mochten ze die motoren toch gaan leveren? Newey misschien?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

Adrian Newey wil met pensioen, en dan een leuke hypercar ontwikkelen...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

0634

Citaat van: Arthur op 29 september 2015 - 17:39:43
Citaat van: Jeroen op 29 september 2015 - 17:36:51
Vanuit ons oogpunt snap ik het wel (alhoewel ik Verstappen helemaal niet bij Ferrari wil zien...), maar waarom zou Ferrari Verstappen zo graag willen hebben dat ze zelfs bereid zouden zijn om 2016-motoren aan Red Bull te leveren? Ze hebben Vettel immers al.

Omdat ze waarschijnlijk [gok ik] in 2017 een vervangen willen voor Raikkonen. En ik voel hem al, Ferrari wil geen twee nummers 1 dus tja, zeg het maar. Maar ergens zal Ferrari toch wel iets willen mochten ze die motoren toch gaan leveren? Newey misschien?

Wie weet. Maar als ik mag gokken, zeg ik dat ze liever geen 2016-motoren leveren, ook niet als Verstappen part of the deal wordt. Max is 17. Ze hebben nog 20 jaar om hem binnen te halen.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 29 september 2015 - 17:51:40
Citaat van: Arthur op 29 september 2015 - 17:39:43
Citaat van: Jeroen op 29 september 2015 - 17:36:51
Vanuit ons oogpunt snap ik het wel (alhoewel ik Verstappen helemaal niet bij Ferrari wil zien...), maar waarom zou Ferrari Verstappen zo graag willen hebben dat ze zelfs bereid zouden zijn om 2016-motoren aan Red Bull te leveren? Ze hebben Vettel immers al.

Omdat ze waarschijnlijk [gok ik] in 2017 een vervangen willen voor Raikkonen. En ik voel hem al, Ferrari wil geen twee nummers 1 dus tja, zeg het maar. Maar ergens zal Ferrari toch wel iets willen mochten ze die motoren toch gaan leveren? Newey misschien?

Wie weet. Maar als ik mag gokken, zeg ik dat ze liever geen 2016-motoren leveren, ook niet als Verstappen part of the deal wordt. Max is 17. Ze hebben nog 20 jaar om hem binnen te halen.

Zeker, wellicht liever niet die 2016 specs. Maar hoe stijf houden ze hun poot? Laten ze het gebeuren dat RBR trapauto's worden of gaan ze overstag? En vervolgens, wat krijgen ze ervoor terug? Geloof jij werkelijk dat ze RBR in het zadel willen helpen terwijl de andere concurrent [Mercedes] er zo gemakkelijk mee weg komt? 
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634


gloudiesaurus

Citaat van: Maikel0230 op 29 september 2015 - 12:51:00
Die Update is zover ik weet uirgesteld van Sochi naar Austin. Verder geldt wat Perton zegt. Er komt den penalty als ze die update willen inzetten. Het is dus aan RB en STR om de waarde ervan af te wegen

Het schijnt maar een hele kleine update te zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 29 september 2015 - 17:51:40
Citaat van: Arthur op 29 september 2015 - 17:39:43
Citaat van: Jeroen op 29 september 2015 - 17:36:51
Vanuit ons oogpunt snap ik het wel (alhoewel ik Verstappen helemaal niet bij Ferrari wil zien...), maar waarom zou Ferrari Verstappen zo graag willen hebben dat ze zelfs bereid zouden zijn om 2016-motoren aan Red Bull te leveren? Ze hebben Vettel immers al.

Omdat ze waarschijnlijk [gok ik] in 2017 een vervangen willen voor Raikkonen. En ik voel hem al, Ferrari wil geen twee nummers 1 dus tja, zeg het maar. Maar ergens zal Ferrari toch wel iets willen mochten ze die motoren toch gaan leveren? Newey misschien?

Wie weet. Maar als ik mag gokken, zeg ik dat ze liever geen 2016-motoren leveren, ook niet als Verstappen part of the deal wordt. Max is 17. Ze hebben nog 20 jaar om hem binnen te halen.

Nah why not. Verstappen kan Vettel wel aan. Dat denk ik althans.
En een Nederlander bij Ferrari in de Formule 1, het zou historisch zijn.
Misschien is de wens wel een beetje de vader van de gedachte, maar je las het ook in Engelse media.

Bernie heeft Red Bull nodig. Als Ferrari Red Bull kan helpen, dan zal Bernie ook wat voor Ferrari moeten doen.
Wat extra prijzengeld bijv.? Zou zomaar part of the deal kunnen worden...

Bernie betaald liever Ferrari wat meer dan dat hij Red Bull helemaal kwijt raakt denk ik...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Citaat van: gloudiesaurus op 29 september 2015 - 20:19:40
Citaat van: Maikel0230 op 29 september 2015 - 12:51:00
Die Update is zover ik weet uirgesteld van Sochi naar Austin. Verder geldt wat Perton zegt. Er komt den penalty als ze die update willen inzetten. Het is dus aan RB en STR om de waarde ervan af te wegen

Het schijnt maar een hele kleine update te zijn.
Als je 12 tokens klein vindt,  dan wel ja

0634

12? Serieus? Dat is een huge update dan.