Renault Sport F1 topic

Gestart door 0634, 15 september 2015 - 19:42:39

« vorige - volgende »

0634

Red Bull heeft 2,5 x zoveel punten. Vind je dat concurrentie?

Arthur

Qua motor een concurrent wellicht....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Hamilton#44

Citaat van: Jeroen op 20 oktober 2015 - 17:51:28
Red Bull heeft 2,5 x zoveel punten. Vind je dat concurrentie?

Dat is wat kort door de bocht, op circuits waar motorvermogen niet zoveel zegt is Red Bull inderdaad sneller.
Andersom op motoren circuits is Lotus met de Mercedes motor een geduchte concurrent voor hen.

Jehoentelaar

Op Spa en Monza dus. Nou nou.

Hamilton#44

Goed, jij vind blijkbaar dat Red Bull niets te duchten heeft van Lotus, prima.  :)

Jehoentelaar

Klopt, is ook gewoon zo. In geen velden of wegen hebben ze het hele seizoen iets met elkaar te maken gehad. Heel af en toe rijdt per ongeluk een Lotus voor een Red Bull.

Hamilton#44

Volgens mij zeg ik ook nergens dat ze wheelbangend door de bochten gingen maar goed, enige nuance is jou vreemd dus prima zo joh.  :)

Perton

Nuja zelfs met nuance vraag ik me ook af hoe die twee concurrenten waren als ik heel eerlijk ben.

Jehoentelaar

Citaat van: Hamilton#44 op 21 oktober 2015 - 13:11:14
Volgens mij zeg ik ook nergens dat ze wheelbangend door de bochten gingen maar goed, enige nuance is jou vreemd dus prima zo joh.  :)

Zolang jij geen fatsoenlijk argument kunt aandragen hoef ik het ook niet serieus te nemen wat je in die post zegt. Dat je dat wij aan een gebrek aan nuance moet je zelf weten.

0634

Zoals het er nu voorstaat is Lotus geen partij voor red Bull. Niet qua presteren, niet qua financien, niet qua faciliteiten, nergens in, alleen heeft Lotus een betere motor. Voor de rest is Red Bull in alles een topteam en Lotus in alles subtop/middenmoot.

Hamilton#44

Ja en als ze op een baan zijn waar die goeie motor van pas komt zijn ze dus een concurrent van Red Bull voor dezelfde posities  :)

Waar heb ik in hemelsnaam gezegd dat Lotus budgettair ect een concurrent is van Red Bull ???

Dan is Williams ook geen concurrent van Red Bull maar die staan er wel mooi boven.

0634

Prima, schrap je al die argumenten. Blijft staan dat jij Lotus momenteel een concurrent vind van Red Bull. Daar blijft mijn argument dan tegenover staan dat Red Bull 2,5 x zoveel punten heeft en dus op dit moment in de verste verte nog niet met Lotus concurreert. 

Perton

Citaat van: Hamilton#44 op 21 oktober 2015 - 16:44:21
Ja en als ze op een baan zijn waar die goeie motor van pas komt zijn ze dus een concurrent van Red Bull voor dezelfde posities  :)

dus force India was in 2009 een concurrent van Brawn? Want volgens die redenatie zou dat moeten kloppen.

Hamilton#44

Als Force India Brawn daar kon bedreigen voor positie dan zijn het concurrenten ja.  :)

Jehoentelaar

Dus omdat Force India precies twee keer in 2009 in de buurt van Brawn reed was het in heel 2009 een concurrent? Want daar begon de discussie mee, of Lotus gedurende dit seizoen een concurrent was van Red Bull.