Round 13: Singapore Grand Prix, Marina Bay Circuit, Singapore

Gestart door Maikel0230, 10 september 2015 - 19:42:30

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Arthur op 14 september 2015 - 22:48:14
Mooi circuit. Helaas heb ik meestal 2 neuzen per ronde nodig als ik er voor ga zitten....  ;)


Dat is nog netjes...ik heb er meer nodig in F1 2014... ;)

Pancake Shield

"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Mickey

Zonde van die fout van Max bij het opkomen van het rechte stuk. Kostte 'm misschien wel een paar startposities.

Apenhoofd

Klasse van Vettel! Eindelijk weer een circuit waar de rijder het verschil kan maken.

Jozef

Citaat van: Mickey op 19 september 2015 - 16:06:21
Zonde van die fout van Max bij het opkomen van het rechte stuk. Kostte 'm misschien wel een paar startposities.

Hij staat achtste met die tijd, maar die tijd moet toch geschrapt worden lijkt me?

Pancake Shield

Citaat van: Jozef op 19 september 2015 - 16:10:41
Citaat van: Mickey op 19 september 2015 - 16:06:21
Zonde van die fout van Max bij het opkomen van het rechte stuk. Kostte 'm misschien wel een paar startposities.

Hij staat achtste met die tijd, maar die tijd moet toch geschrapt worden lijkt me?

Denk 't niet. Ricciardo ging in Q1 ook op dat punt wijd en die tijd bleef ook staan. Plus hij heeft er niet echt een voordeel mee gehaald.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

gloudiesaurus

Ja precies, denk dat het hem meer tijd gekost heeft dan opgeleverd. Anders zou het wel zonde zijn.

Snelheid zat er goed in. Beloofd wat voor de race.

En mooi om te zien dat er eindelijk eens geen Mercedes'en van voren staan.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

Citaat van: Jozef op 19 september 2015 - 16:10:41
Citaat van: Mickey op 19 september 2015 - 16:06:21
Zonde van die fout van Max bij het opkomen van het rechte stuk. Kostte 'm misschien wel een paar startposities.

Hij staat achtste met die tijd, maar die tijd moet toch geschrapt worden lijkt me?

Alleen als je er voordeel van hebt inderdaad.

0634

Suf van Massa... aan de andere kant blijf ik vinden dat als je in Hulkenberg's situatie zit je ook wel iets van ruimte mag geven.

Pancake Shield

Citaat van: Jeroen op 20 september 2015 - 14:33:12
Suf van Massa... aan de andere kant blijf ik vinden dat als je in Hulkenberg's situatie zit je ook wel iets van ruimte mag geven.

Ik heb het idee dat Massa gewoon niet keek toen hij in die bocht ging en toen hij Hulkenberg plots zag in een paniekreactie vol op de rem klapte. En ja Hulkenberg mocht ook wel ietsjes meer ruimte laten.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Van Wijk


0634

Citaat van: Pancake Shield op 20 september 2015 - 14:35:19
Citaat van: Jeroen op 20 september 2015 - 14:33:12
Suf van Massa... aan de andere kant blijf ik vinden dat als je in Hulkenberg's situatie zit je ook wel iets van ruimte mag geven.

Ik heb het idee dat Massa gewoon niet keek toen hij in die bocht ging en toen hij Hulkenberg plots zag in een paniekreactie vol op de rem klapte. En ja Hulkenberg mocht ook wel ietsjes meer ruimte laten.

het is ook zeker Massa's schuld, maar je ziet heel vaak dat er ook 0 ruimte wordt gegeven, nu ook weer door Hulkenberg. Dat slaat ook nergens op natuurlijk.

Pancake Shield

Hulkenberg krijgt de schuld van de wedstrijdleiding. Ik had verwacht dat ze het op 'no futher action' zouden houden.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Van Wijk

Max rijdt consequent snelle rondes, als hij maar niet af klapt....

Pancake Shield

Dit is toch wel de race van de pitstops die niet goed gaan zeg. Button, Massa, Kvyat.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock