Round 13: Singapore Grand Prix, Marina Bay Circuit, Singapore

Gestart door Maikel0230, 10 september 2015 - 19:42:30

« vorige - volgende »

Arthur

Citaat van: Jozef op 14 september 2015 - 23:43:42
In F1 2012 reed ik hier altijd in no time mijn achterbanden aan gort. Vraag me af of het in het echt ook zo erg is. Veel trage bochten waar je uit moet accelereren.

Veel wrijving in al die haakse bochten en uitacceleren sloopt je banden wel denk ik. Ik heb meer last van neuzen... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Ik weet het, geld bepaalt, maar het lijkt me eigenlijk vrij sterk aangezien Merhi vorige week nog heeft besloten zich helemaal uit de 3.5 terug te trekken. Dat doe je niet als je op korte termijn verwacht je F1-stoeltje kwijt te raken. En ik besef me dat het snel kan gaan in de sport, maar het lijkt me dat Manor Merhi alsnog wel van iets dergelijks op de hoogte zou houden.

Daarom denk ik niet dat het gaat gebeuren, maar ik heb dit jaar wel vaker ongelijk gehad over coureursbeslissingen van teams, dus we zien wel ;D

Perton

En ik zie dat Rossi inmiddels voor 5 races is bevestigd. Ik had het dus weer eens helemaal mis!

Wings


Jehoentelaar

Het een sluit het ander toch niet uit? Of ik heb wat gemist.

Perton

Haas wil ervaren mensen. Dus nee, Rossi is daar niet in beeld. Denk niet dat vijf races daar verandering in gaan brengen.


gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/bevestigd_rossi_vervangt_merhi/

Het is officieel. Leuk voor Rossi, hij was toch enkele keren dichtbij.

Enige wat ik kan bedenken is dat het sponsorgeld van Merhi echt op is, ook voor F. Renault 3.5.
Zo rijdt je in twee kampioenschappen en zo ben je echt werkloos...

Al reed Merhi voor Manor al gratis rond. Rossi neemt nu wel sponsorgeld mee.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Citaat van: gloudiesaurus op 16 september 2015 - 19:27:08
Enige wat ik kan bedenken is dat het sponsorgeld van Merhi echt op is, ook voor F. Renault 3.5.
Zo rijdt je in twee kampioenschappen en zo ben je echt werkloos...

Al reed Merhi voor Manor al gratis rond. Rossi neemt nu wel sponsorgeld mee.

Huh.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sphinx

Ik wel. Mehri reed namelijk NIET gratis. Paginas Amarillas maakte het mogelijk dat Pons Racing hem van Zeta Corse kon wegplukken. Ze zouden een Spaanse coureur in een Spaans team sponsoren in de F3.5 en een gedeelte van die centen kwam ook bij Manor terecht, niet heel veel, maar genoeg om Fabio Leimer uit de stoel te houden.

Ik lees veel commentaar dat Manor Mehri geflikt heeft, maar hij heeft net zo hard Zeta geflikt en was bepaald niet op dreef in de F3.5. Hij verknoeide vooral veel tijd in de kwali door de afstelling, (iets waar ze bij Zeta in 2014 goede mensen op hadden zitten om zijn feedback te verwerken.) Waardoor hij zich weer  met die Pons vuilnisbak door het middenveld moest knokken en betrokken raakte bij onnodige crashes. Je zag hoe frusti hij rondreed in Oostenrijk (ramactie tegen Stockinger, domme crash nĂ¡ de finish met Latifi), dus het leek me toen al een aflopende zaak. Hij kan dan wel roepen te stoppen omdat het schedule niet klopte, maar hij speelde al lang geen rol van betekenis meer.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 16 september 2015 - 19:28:55
Citaat van: gloudiesaurus op 16 september 2015 - 19:27:08
Enige wat ik kan bedenken is dat het sponsorgeld van Merhi echt op is, ook voor F. Renault 3.5.
Zo rijdt je in twee kampioenschappen en zo ben je echt werkloos...

Al reed Merhi voor Manor al gratis rond. Rossi neemt nu wel sponsorgeld mee.

Huh.

Ik bedoel Merhi betaalde in de Formule Renault 3.5 om te te rijden. Als dit geld op is, is hij klaar  ;) Ik denk dat dat nu is gebeurd. Daarnaast waren zijn prestaties ook niet echt om naar huis te schrijven...

Bij Manor werd steeds gezegd dat Merhi voor niets reed en dat hij mogelijk moest plaats maken als er een coureur met budget op de proppen kwam. Dat is nu gebeurd, en daarom is Merhi werkloos  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Dat kwam niet naar voren in je post die ik citeerde, vandaar.