Monza: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 06 september 2015 - 15:55:50

« vorige - volgende »

Vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
4 (18.2%)
6
9 (40.9%)
5
6 (27.3%)
4
2 (9.1%)
3 of lager
1 (4.5%)

Totaal aantal stemmen: 22

0634

Maar willen we dit nog veel langer dan? Je kon vantevoren uittekenen wie hier goed zou zijn, wie niet, wie zou winnen en hoe vaak er ingehaald zou worden. Alleen de slechte start van Raikkonen en de brand van Rosberg waren onvoorspelbare factoren.

Franky R.

Citaat van: Arthur op 06 september 2015 - 20:34:01
Ik ben super positief vandaag en geef zomaar een 5!! Geweldig systeem dat DRS dat zelfs op Monza niet eens tot uiting kwam.  Verder niets bijzonders te vermelden. Je zult maar de taak hebben er een column over te schrijven en je lezers te verwennen... Pfff..... En dan te bedenken dat dit nog een race midden op de dag is en geen ochtendrace... [Gaap....]


No shit, Sherlock...en ik mocht de nabeschouwing schrijven... :P :P :P

Jozef

Citaat van: Jeroen op 06 september 2015 - 21:14:01
Jamaar goed, dat weten we allemaal toch vantevoren op Monza? Waarom schiet iedereen dan in de vlekken als dit circuit van de kalender verdwijnt?

Touché. In de huidige F1 is Monza het perfecte recept voor een saaie race.

(ik vind voor alle duidelijkheid dat Monza moet blijven en neem de saaie race voor lief, net als in Monaco)

0634

Ik vind overigens ook wel dat Monza moet blijven, ben er wel eens geweest (niet tijdens raceweekend overigens) en het is echt geweldig. Maar als ik dan gisteren weer naar de voorspelbare optocht zit te kijken denk ik... tja... wat moeten we er eigenlijk mee. Dubbel.

Fietser

Ik gaf een 6,5 en rond dat af naar 7. Niet dat het zo heel bijzonder was - dat is een 6,5 niet -, maar ik hou hier rekening met het feit dat het op Monza was. En dat vind ik, zoals ik al eerder aangaf, een flutcircuit dat om louter emotionele redenen op de kalender staat. En mensen zijn nu eenmaal geneigd om emotie met feiten te verwarren. Afijn, in mijn ogen een aardige race op een volkomen achterhaald circuit.

Gerard

Een zes.. Max deed het leuk met die inhaalacties, verder niet spannend

C.G. de Beaufort

Ik heb'm een 5,5 gegeven, afgerond een 5.  Alleen Raikkonen, gestart vanaf de laatste nadat zijn bolide niet vooruit kwam en  Max die een goede race hebben gereden, gebeurde er niet veel.

Groet,

C.G. de Beaufort

Mickey

Een zesje.

Groeten terug trouwens.

Apenhoofd

Veelbelovende kwalificatie, maar eigenlijk zorgde alleen de dreigende diskwalificatie van Hamilton op zondag voor spanning. Die nieuwe powerunit van Mercedes is echt een beest. De enige geruststelling voor de rest is dat Mercedes verder geen tokens meer over heeft voor de rest van het seizoen, zodat de rest misschien nog iets dichterbij kan komen. Vooral voor Honda is dat inmiddels broodnodig geworden. Door de grote verschillen in motorvermogen waren de meeste gevechten op de baan ook niet bijster interessant. Verder jammer dat Pirelli zich niet in positieve zin kon onderscheiden: ondanks de zachtere bandenallocatie was het voor de meeste coureurs gewoon een saaie 1-stopper. Ik denk dat ik met een 4 volsta.

Robbert65

ik gaf een 6. was wel redelijk. weinig geweldige actie, maar goed, omdat het allemaal snel gaat op Monza wordt het niet erg saai. En natuurlijk de enorme rel na afloop die afloop met een sisser en leeg liep als een ballon, dat gedoe over de pfffff bandenspanning bij Merc... dat gaf toch nog even spanning; wordt dat DSQ HAM of toch niet? het werd dus helemaal niks want het duurde veel langer dan welke uitzending dan ook, voordat Charlie en zijn mannen eruit waren...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Hamilton#44

Standaard Monza race, dodelijk saai maar dat wist je vooraf.

Jehoentelaar

Het amusement kan een reden zijn om de GP ter discussie te stellen, maar de garantie op een leuke race op een ander (nieuw) circuit is er ook niet.

Matthijs

Citaat van: Jehoentelaar op 07 september 2015 - 19:30:34
Het amusement kan een reden zijn om de GP ter discussie te stellen
Het (gebrek aan) amusement zou een reden moeten zijn om de regels (DRS) ter discussie te stellen, niet het circuit.

Jozef

Met of zonder DRS, ik zie niet in hoe het hier veel verschil gemaakt zou hebben.

0634

Nope. Voor DRS was Monza ook al geen klote aan.