Round 12: Gran Premio d'Italia, Autodromo Nazionale Monza, Monza

Gestart door Maikel0230, 03 september 2015 - 11:41:47

« vorige - volgende »

Arthur

Citaat van: Wings op 05 september 2015 - 21:05:01
Hiervoor zou je Max juist 10 plaatsen vooruit moeten plaatsen. Prachtige foto! Laat me denken aan Robocop wiens ziel is blootgelegd. ;)

De foto is inderdaad geweldig en iedere fan geniet hiervan. Helaas denkt men daar bij de heren die de straffen uitdelen iets anders over... Die zien weer een kans om een straf uit te delen!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Er zijn in totaal 168 plekken straf uitgedeeld. Mclaren zal door alle straffen betere gridposities krijgen dan waarop ze gekwalificeerd hebben. Gaat lekker toch? ;D

Maikel0230



Goed bezig, waar is Bernie nu om de negativiteit in de kiem te smoren?


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: Edwin90 op 05 september 2015 - 22:42:25
Er zijn in totaal 168 plekken straf uitgedeeld. Mclaren zal door alle straffen betere gridposities krijgen dan waarop ze gekwalificeerd hebben. Gaat lekker toch? ;D

Die straffen slaan echt helemaal nergens meer op.

janke

Renault interesseert zich geen reet meer voor RB en STR. Een motor verzegeling verbreken zonder de FIA in te lichten is opzet en geen foutje. Maar och, Max start dan maar van plek 19. Gelukkig kan hij er zelf over lachen, wat ik lees. Maar jammer, zo een goed chassis. Verdiend meer dan zo'n Franse gehaktmolen achter je kont.
Some things are too important to be left in the past.


0634

Vermoedelijk het 'Renault wil dat Lotus boven Toro Rosso eindigt'-verhaal van Olav Mol.

janke

Some things are too important to be left in the past.

Mickey

Wat is daar de achterliggende gedachte van dan? Ik zou me juist kunnen voorstellen dat Renault belang heeft bij een slechter presterend Lotus-team, want slechtere prestaties -> lagere waarde en daarmee een betere onderhandelingspositie voor Renault.

Maikel0230

Citaat van: Mickey op 06 september 2015 - 09:31:32
Wat is daar de achterliggende gedachte van dan? Ik zou me juist kunnen voorstellen dat Renault belang heeft bij een slechter presterend Lotus-team, want slechtere prestaties -> lagere waarde en daarmee een betere onderhandelingspositie voor Renault.

Money!

Als Lotus dit jaar hoger eindigt komen er van het prijzengeld ook volgend jaar meer knopen binnen!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Is het dan al zeker dat Renault volgend jaar Lotus overneemt? En wat te denken van hun marktwaarde?

Maikel0230

Citaat van: Wings op 06 september 2015 - 10:12:54
Is het dan al zeker dat Renault volgend jaar Lotus overneemt? En wat te denken van hun marktwaarde?

Dat zeg ik niet, Mickey vroeg wat daar de achterliggende gedachte van kan zijn en ik geef een 'mogelijk' antwoord.

Wat hun marktwaarde betref. Tja het is allom geweten in de paddock dat het geld daar niet aan de bomen groeit dus ze zullen het moeten hebben van hun infrastructuur in Enstone die naar het schijnt nog steeds meekan met de grootsten op de grid. Ah ja, Renault heeft het meeste zelf gebouwd daar. :D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Mickey

Citaat van: Maikel0230 op 06 september 2015 - 10:05:04
Citaat van: Mickey op 06 september 2015 - 09:31:32
Wat is daar de achterliggende gedachte van dan? Ik zou me juist kunnen voorstellen dat Renault belang heeft bij een slechter presterend Lotus-team, want slechtere prestaties -> lagere waarde en daarmee een betere onderhandelingspositie voor Renault.

Money!

Als Lotus dit jaar hoger eindigt komen er van het prijzengeld ook volgend jaar meer knopen binnen!

Maar dat zou Lotus toch juist meer waard maken?

Maikel0230

Citaat van: Mickey op 06 september 2015 - 10:26:33
Citaat van: Maikel0230 op 06 september 2015 - 10:05:04
Citaat van: Mickey op 06 september 2015 - 09:31:32
Wat is daar de achterliggende gedachte van dan? Ik zou me juist kunnen voorstellen dat Renault belang heeft bij een slechter presterend Lotus-team, want slechtere prestaties -> lagere waarde en daarmee een betere onderhandelingspositie voor Renault.

Money!

Als Lotus dit jaar hoger eindigt komen er van het prijzengeld ook volgend jaar meer knopen binnen!

Maar dat zou Lotus toch juist meer waard maken?

Dat is dus de grote hamvraag. Er is daar een schuldenberg, dus dat verlaagt sowieso al de marktwaarde. Dat extra prijzengeld kan dienen om de put te dichten zonder dat Renault zelf diep in de buidel moet duiken.

Ik zeg niet dat het zo is hé, ik gooi maar wat ideeën in de groep.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: janke op 05 september 2015 - 23:50:19
Renault interesseert zich geen reet meer voor RB en STR. Een motor verzegeling verbreken zonder de FIA in te lichten is opzet en geen foutje. Maar och, Max start dan maar van plek 19. Gelukkig kan hij er zelf over lachen, wat ik lees. Maar jammer, zo een goed chassis. Verdiend meer dan zo'n Franse gehaktmolen achter je kont.

Leuk verwoord. En mee eens. ;)