Ronde 11: Shell Grand Prix van België

Gestart door gloudiesaurus, 17 augustus 2015 - 19:56:09

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Vooral de demonstratierun met de Arrows van jonge-jeugdheld Damon Hill triggert mij erg om die kant op te gaan.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 18 augustus 2015 - 20:35:40
Het Verstappen-effect is terug.

Ik verwacht wel drukte op Spa.
Als je ook ziet hoe snel deze week die Max-modelletjes uitverkocht zijn. Dan kun je wel weer spreken van een Verstappen-effect ja...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Van Wijk

Net terug van een road tripje Frankrijk,Spanje ( 4500 km in 10 dagen )  met vrouwtje zonder Wifi en forum.
Nu klaar maken voor Spa, vrijdag middag vertrekken , koud biertje mee , camping green, 5 vrienden en een 25 jaar oude GMC.....Heb er zin in. Vrijdag en zaterdag zon, Zondag regen....wat kan vakantie toch lekker zijn :)

gloudiesaurus

Nice, have fun!

Waar zitten jullie allemaal?
Ik heb voor het eerst in mijn leven gold tickets, gold 2. Het is na La Source, tegenover de GP2-pits.
Ik ben benieuwd....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Ik wil de pret niet bederven maar dan moet je in ieder geval blij zijn dat je een scherm tegenover je hebt.

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 19 augustus 2015 - 22:44:27
Ik wil de pret niet bederven maar dan moet je in ieder geval blij zijn dat je een scherm tegenover je hebt.

Dat is er gelukkig  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Zonder scherm is het niet te volgen weet ik uit ervaring. 

Jehoentelaar

Ieder zijn ding hoor en ik denk dat Peter een topdag heeft zondag, maar als ik een plek heb met wel een TV-scherm maar met slecht beperkt zicht op het circuit (want dat heb je tussen La Source en Eau Rouge), dan zit ik toch liever thuis voor de buis. Einde Kemmel Straight of ingaan Bruxelles zouden mijn favoriete plekken zijn. Geen scherm (neem ik aan), maar wel de beste kans op actie op het circuit voor je neus.

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 19 augustus 2015 - 23:32:11
Ieder zijn ding hoor en ik denk dat Peter een topdag heeft zondag, maar als ik een plek heb met wel een TV-scherm maar met slecht beperkt zicht op het circuit (want dat heb je tussen La Source en Eau Rouge), dan zit ik toch liever thuis voor de buis. Einde Kemmel Straight of ingaan Bruxelles zouden mijn favoriete plekken zijn. Geen scherm (neem ik aan), maar wel de beste kans op actie op het circuit voor je neus.

Hoezo zit je daar slecht dan? Je ziet ze uit La Source komen en je kan ze volgen totdat ze bovenop Eau Rouge verdwijnen. Je hebt ook nog zicht op de pit-exit. Plus een beeldscherm. Prima plek.

FolkertE

Citaat van: Van Wijk op 19 augustus 2015 - 21:53:05
Net terug van een road tripje Frankrijk,Spanje ( 4500 km in 10 dagen )  met vrouwtje zonder Wifi en forum.
Nu klaar maken voor Spa, vrijdag middag vertrekken , koud biertje mee , camping green, 5 vrienden en een 25 jaar oude GMC.....Heb er zin in. Vrijdag en zaterdag zon, Zondag regen....wat kan vakantie toch lekker zijn :)
Dat is gek, ik dacht dat vrouwtjes altijd werden geleverd met ingebouwd Wifi. Oud model nog?
Mijne heeft in gebouwd wifi en F1 kennis
Geintje ;)

Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 20 augustus 2015 - 06:17:22
Citaat van: Jehoentelaar op 19 augustus 2015 - 23:32:11
Ieder zijn ding hoor en ik denk dat Peter een topdag heeft zondag, maar als ik een plek heb met wel een TV-scherm maar met slecht beperkt zicht op het circuit (want dat heb je tussen La Source en Eau Rouge), dan zit ik toch liever thuis voor de buis. Einde Kemmel Straight of ingaan Bruxelles zouden mijn favoriete plekken zijn. Geen scherm (neem ik aan), maar wel de beste kans op actie op het circuit voor je neus.

Hoezo zit je daar slecht dan? Je ziet ze uit La Source komen en je kan ze volgen totdat ze bovenop Eau Rouge verdwijnen. Je hebt ook nog zicht op de pit-exit. Plus een beeldscherm. Prima plek.

Op zich, maar niet voor mij persoonlijk. Foto's maken is erg lastig daar en je moet mazzel hebben met een enkele inhaalpoging op Eau Rouge. Wat wel meteen megavet is natuurlijk.

Franky R.

Citaat van: FolkertE op 20 augustus 2015 - 09:42:37
Citaat van: Van Wijk op 19 augustus 2015 - 21:53:05
Net terug van een road tripje Frankrijk,Spanje ( 4500 km in 10 dagen )  met vrouwtje zonder Wifi en forum.
Nu klaar maken voor Spa, vrijdag middag vertrekken , koud biertje mee , camping green, 5 vrienden en een 25 jaar oude GMC.....Heb er zin in. Vrijdag en zaterdag zon, Zondag regen....wat kan vakantie toch lekker zijn :)
Dat is gek, ik dacht dat vrouwtjes altijd werden geleverd met ingebouwd Wifi. Oud model nog?
Mijne heeft in gebouwd wifi en F1 kennis
Geintje ;)
;D ;D ;D

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 20 augustus 2015 - 12:04:12


Op zich, maar niet voor mij persoonlijk. Foto's maken is erg lastig daar en je moet mazzel hebben met een enkele inhaalpoging op Eau Rouge. Wat wel meteen megavet is natuurlijk.


Als ik er morgen ben, blijf ik niet zitten [gold 2] op mijn kont...Ik zal zeker een rondje gaan lopen over het circuit en hoop mooie sfeerfoto's te maken. Alleen die boeren...mag hopen dat ze op een [zo groot mogelijke] afstand worden gehouden door de politie.


Robbert65

Citaat van: Franky R. op 20 augustus 2015 - 16:41:39
Citaat van: Jehoentelaar op 20 augustus 2015 - 12:04:12


Op zich, maar niet voor mij persoonlijk. Foto's maken is erg lastig daar en je moet mazzel hebben met een enkele inhaalpoging op Eau Rouge. Wat wel meteen megavet is natuurlijk.


Als ik er morgen ben, blijf ik niet zitten [gold 2] op mijn kont...Ik zal zeker een rondje gaan lopen over het circuit en hoop mooie sfeerfoto's te maken. Alleen die boeren...mag hopen dat ze op een [zo groot mogelijke] afstand worden gehouden door de politie.

Wijdt eens uit over die "boeren" Frankie? Ik heb wel eens gehoord van belabberd gedrag van neerlands bloem der natie, maar wat is er nou specifiek aan de hand geweest met die "verstappen hooligans" ? ik heb daar buiten dit forum eigenlijk nooit iets van meegekregen. Ja, als je op een circuit bent, wordt er gek genoeg onvoorstelbaar gezopen door een deel van het publiek. Dat leidt dan tot bepaald gedrag, zal ik maar zeggen, maar dat is niet typisch voor 'Ollanders toch?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel