Hongarije: man van de race

Gestart door 0634, 26 juli 2015 - 16:23:49

« vorige - volgende »

Wie was de beste vandaag?

VET
14 (63.6%)
KVY
1 (4.5%)
RIC
3 (13.6%)
VES
2 (9.1%)
ALO
2 (9.1%)
HAM
0 (0%)
GRO
0 (0%)
ROS
0 (0%)
BUT
0 (0%)
ERI
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22

Perton

Citaat van: FolkertE op 28 juli 2015 - 15:48:19
Een DT of zelfs een S&G zou ik begrijpen, maar extra straf punten voor zijn licentie? Vind ik heel erg dubbel op. Doe dan 1 van de 2 in dit geval en bij elke volgende keer strenger op treden. Overigens weet ik niet hoe veel te hard hij heeft gereden, want als hij 1 seconde te hard heeft gereden vind ik het helemaal overdreven, maar als hij 20 seconde (BV) er boven zat vind ik dat weer een ander verhaal.
strafpunten krijg je sinds vorig jaar redelijk standaard bij dergelijke dingen. Ik snap je verontwaardiging niet.

Het was overigens schijnbaar 0,2 seconden. Das inderdaad niks, maar ik ga niet herhalen waarom dat niet zo relevant js.

Matthijs

Er is nu eenmaal gekozen om te hard rijden onder de SC fors te straffen. Daar valt niet over te discussiëren lijkt me. Gewoon op de blaren zitten en niet meer doen.

Perton

Exact. Net als die witte lijn na de pitstraat, waar hamilton in Oostenrijk overheen reed. De mate van overtreding is compleet niet relevant. (In die zin, als verstappen rondenlang te hard zou rijden natuurlijk wel), zodra je het flikt, ben je de lul. Net als bij een valse start.

Wings

Citaat van: FolkertE op 28 juli 2015 - 13:02:20
Maar zoals ik tegen Jeroen al zei, was het niet bedoelt als Hamilton de hemel in te prijzen, maar als smaakmaker van de race. Toch mooie gevechten gezien en volwassen gedragen en toe geven dat hij fout was deze race. Iets wat Hamilton bijna altijd wel doet.

Tsja, of hij nu eenzaam vooraan rijdt en wint of zijn race totaal verprutst, er is altijd wel wat positiefs te schrijven over Hamilton.

0634

Zo vind ik die leeuwentattoo van hem erg mooi.

FolkertE

Citaat van: Wings op 28 juli 2015 - 18:50:52
Citaat van: FolkertE op 28 juli 2015 - 13:02:20
Maar zoals ik tegen Jeroen al zei, was het niet bedoelt als Hamilton de hemel in te prijzen, maar als smaakmaker van de race. Toch mooie gevechten gezien en volwassen gedragen en toe geven dat hij fout was deze race. Iets wat Hamilton bijna altijd wel doet.

Tsja, of hij nu eenzaam vooraan rijdt en wint of zijn race totaal verprutst, er is altijd wel wat positiefs te schrijven over Hamilton.
inderdaad. Enndat is nou waarom Hamilton zo goed is. Zelfs als hij een superslechte race rijd,  weet hij er nog een geweldig resultaat uit te persen.

Of hij nu veel fouten maakt in een race of een geheel foutloos weekend rijd en wint er is altijd wel wat negatiefs over Hamilton te schrijven.

Jehoentelaar

Uiteraard goed dat hij er ondanks die compleet verknalde eerste ronde nog een aardige puntenfinish uit haalde. Wel rekening ermee houden dat hij net als de McLarens en Verstappen maximaal heeft weten te profiteren van alle chaos voor hem in de latere fase van de race.

0634


Pancake Shield

De Hamilton van 2009 had waarschijnlijk zijn Mercedes in de vangrail gezet. Qua dat is hij gewoon echt wel een hoop verbeterd. Het is wel knap hoe hij zich verbeterd heeft.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Jamaar goed, van een natuurtalent mag je dat verwachten. Dat verwachten we van Verstappen ook.

FolkertE

Citaat van: Pancake Shield op 28 juli 2015 - 21:34:59
De Hamilton van 2009 had waarschijnlijk zijn Mercedes in de vangrail gezet. Qua dat is hij gewoon echt wel een hoop verbeterd. Het is wel knap hoe hij zich verbeterd heeft.
2009 waarschijnlijk niet, al was Monza 2009 ook niet echt slim. Maar de Hamilton van 2011 had hem zeker in de vangrail gezet.

Wings

Citaat van: FolkertE op 28 juli 2015 - 20:26:02
Citaat van: Wings op 28 juli 2015 - 18:50:52
Citaat van: FolkertE op 28 juli 2015 - 13:02:20
Maar zoals ik tegen Jeroen al zei, was het niet bedoelt als Hamilton de hemel in te prijzen, maar als smaakmaker van de race. Toch mooie gevechten gezien en volwassen gedragen en toe geven dat hij fout was deze race. Iets wat Hamilton bijna altijd wel doet.

Tsja, of hij nu eenzaam vooraan rijdt en wint of zijn race totaal verprutst, er is altijd wel wat positiefs te schrijven over Hamilton.
inderdaad. Enndat is nou waarom Hamilton zo goed is. Zelfs als hij een superslechte race rijd,  weet hij er nog een geweldig resultaat uit te persen.

O.

CitaatOf hij nu veel fouten maakt in een race of een geheel foutloos weekend rijd en wint er is altijd wel wat negatiefs over Hamilton te schrijven.

Die zag ik niet aankomen!

Arthur

Over iedere coureur valt wel iets positiefs dan wel negatiefs te vertellen. Of het nu Hamilton, Maldonado of wie dan ook is... ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Citaat van: Wings op 29 juli 2015 - 19:59:47
Citaat van: FolkertE op 28 juli 2015 - 20:26:02
Citaat van: Wings op 28 juli 2015 - 18:50:52
Citaat van: FolkertE op 28 juli 2015 - 13:02:20
Maar zoals ik tegen Jeroen al zei, was het niet bedoelt als Hamilton de hemel in te prijzen, maar als smaakmaker van de race. Toch mooie gevechten gezien en volwassen gedragen en toe geven dat hij fout was deze race. Iets wat Hamilton bijna altijd wel doet.

Tsja, of hij nu eenzaam vooraan rijdt en wint of zijn race totaal verprutst, er is altijd wel wat positiefs te schrijven over Hamilton.
inderdaad. Enndat is nou waarom Hamilton zo goed is. Zelfs als hij een superslechte race rijd,  weet hij er nog een geweldig resultaat uit te persen.

O.

CitaatOf hij nu veel fouten maakt in een race of een geheel foutloos weekend rijd en wint er is altijd wel wat negatiefs over Hamilton te schrijven.

Die zag ik niet aankomen!
Tja, als jij niet zo kinderachtig begint, hoef ik ook niet sarcastisch te reageren.

Wings

Ja kom op Folkert, je kunt ook gruwelijk doorschieten in het supporteren. Hamilton heeft zijn race compleet verprutst en vergooit zelfs een twee kans op een goed resultaat. Hamilton geeft dat ook ruiterlijk toe, zegt dat het één van zijn slechtste races was uit zijn carrière en biedt zelfs meerdere keren zijn excuses daar voor aan. Lijkt me helder, correct, boek sluiten, vakantie vieren en op naar Spa.