Hongarije: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 26 juli 2015 - 16:08:18

« vorige - volgende »

Vonden we ervan?

10
7 (35%)
9
11 (55%)
8
2 (10%)
7
0 (0%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3 of lager
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

0634

Ik zeg 10. Heerlijk circuit, heerlijke race.

Pancake Shield

Ik zeg 1. Wat een verschrikkelijk saaie race.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jehoentelaar


Wings


gloudiesaurus

10, Formule 1 zoals Formule1 bedoeld is  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Deze race had nu eens werkelijk alles, perfectie bestaat niet, maar toch een 10

Dit was F1 zoals het hoort te zijn en een mooier eerbetoon hadden we Jules niet kunnen schenken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

C.G. de Beaufort

Heerlijke  race, een 9 voor de race. Van alles was aan de gang, Wat een tumult.

Groet,

C.G. de Beaufort

Van Wijk

Heerlijk, jammer dat ik mijn middagdutje gemist heb, verder bijna twee uur in de TV gezeten. 10

Arthur

Een dikke 9. En dat voor Budapest ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Volgend jaar iedereen in de aanloop naar Hongarije weer huilen dat Hungaroring zo'n saai circuit is natuurlijk :p

Ik geef geen cijfer, wat komt doordat ik de samenvatting op veronica heb moeten zien en die heeft naar mijn idee geen recht gedaan aan hoe de race echt was.

Arthur

Zeker hoor je mij volgend jaar weer janken voor Hongarije, dat krijg je er nooit meer uit! Maar zolang ik achteraf kan roepen dat het een geweldige race was vind ik het prima ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel


0634

Mijn zwak voor Hongarije is maar weer eens versterkt. Straks is Monza en gaan er een heleboel 'joehoe, eindelijk een echte racebaan' roepen, maar 10 tegen 1 dat er weer eens geen reet aan is.

Fietser

Die tienen, daar snap ik niets van. Heeft wellicht met de einduitslag en de resultaten van bepaalde coureurs te maken. Chauvinisme dus, en daar doe ik niet aan. Bovendien ben ik niet zo 'van de incidentjes' - als lekke banden en kapotte vleugeltjes - die deze race zeer beïnvloedden, ofschoon dat inherent is aan racen. Ik zie het liever straight. Maar oké, opwindend was het zeker wel en de uitslag lag tot een paar ronden voor het eind zeker niet vast. Vandaar een dikke 8.

Wallie

Net de race gekeken in de herhaling, schitterende race!!
Een dikke 9.
Eigenlijk een 8 maar als Ferrari fanboy een +1 voor Vettel en Ferrari ;)

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen