Ronde 10: Grote Prijs van Hongarije - 2015

Gestart door 0634, 22 juli 2015 - 08:52:06

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Pancake Shield op 26 juli 2015 - 15:13:33
Holy balls, daar gaat Force India nog een hoop uitleg moeten geven...

Dat denk ik ook. Ze zitten wel op het randje daar. Eerst de ophanging op vrijdag en nu de voorvleugel op zondag?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Straf voor Hamilton vond ik eerlijk gezegd terecht.  Dit was gewoon een domme actie.


Arthur

Eens! En volgens mij waren alle straffen correct. Maar Maldonado deed zijn naam weer eens eer aan met maar liefst 3 straffen :o
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Arthur op 26 juli 2015 - 19:12:16
Eens! En volgens mij waren alle straffen correct. Maar Maldonado deed zijn naam weer eens eer aan met maar liefst 3 straffen :o
Maar voor de 3 vergrijpen kreeg hij evenveel strafpunten als Verstappen en Hamilton voor ieder eentje.

Hoe werkt dat met die punten? Ik snap daar niet veel van om eerlijk te zijn.

0634

Citaat van: Perton op 26 juli 2015 - 19:10:18
Straf voor Hamilton vond ik eerlijk gezegd terecht.  Dit was gewoon een domme actie.

En dat met Rosberg was ook zijn eigen schuld. Rosberg deed daar niks fout. Lewis maakte een belabberde start en leek daar de rest van de race compleet door van slag. Snap daar niks van.

Even plat gezegd: Max V had ook een beroerde start, maar die liet zich niet gek maken en reed gewoon zijn eigen wedstrijd.

Wings

Daarom vind ik Hamilton ook niet behoren tot de categorie Schumacher. Hamilton is goed en bij tijd en wijlen zelfs briljant maar dan moet hij wel de wind in de rug hebben en bergaf kunnen.


*trekt een kogelvrij vest aan.

Fietser

Citaat van: Arthur op 26 juli 2015 - 19:12:16
Eens! En volgens mij waren alle straffen correct. Maar Maldonado deed zijn naam weer eens eer aan met maar liefst 3 straffen :o
Wat betekent 'Maldonado' dan?

Arthur

Citaat van: Wings op 26 juli 2015 - 20:38:33
Daarom vind ik Hamilton ook niet behoren tot de categorie Schumacher. Hamilton is goed en bij tijd en wijlen zelfs briljant maar dan moet hij wel de wind in de rug hebben en bergaf kunnen.


*trekt een kogelvrij vest aan.

Ben ik helemaal met je eens. Hamilton maakt gewoon teveel [domme] fouten om van een buitencategorie te kunnen spreken. Soms een beetje het Montoya verhaal. Rare wilde onbeheerste acties. Zelfbeheersing verliest hij dan denk ik...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Fietser op 26 juli 2015 - 20:42:42
Citaat van: Arthur op 26 juli 2015 - 19:12:16
Eens! En volgens mij waren alle straffen correct. Maar Maldonado deed zijn naam weer eens eer aan met maar liefst 3 straffen :o
Wat betekent 'Maldonado' dan?

In Wit Russisch dialect schijnt het 'mallotige onbenul met extreem lange kin' te betekenen.

Pancake Shield

Citaat van: Arthur op 26 juli 2015 - 20:47:57
Citaat van: Wings op 26 juli 2015 - 20:38:33
Daarom vind ik Hamilton ook niet behoren tot de categorie Schumacher. Hamilton is goed en bij tijd en wijlen zelfs briljant maar dan moet hij wel de wind in de rug hebben en bergaf kunnen.


*trekt een kogelvrij vest aan.

Ben ik helemaal met je eens. Hamilton maakt gewoon teveel [domme] fouten om van een buitencategorie te kunnen spreken. Soms een beetje het Montoya verhaal. Rare wilde onbeheerste acties. Zelfbeheersing verliest hij dan denk ik...

Ik kan mij dat herinneren van 2009 toen Brawn, Red Bull en in het begin Toyota de toon aanvoerden terwijl Ferrari en McLaren stonden te zwoegen achteraan. Toen maakte Hamilton heel veel fouten en kreeg hij ook een beetje de reputatie van glamourboy, die meer voor de zijzaken gaf en net om het racen.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Maikel0230

#55
Dat verwijt krijgt hij nu nog steeds. Recent was er nog Wimbledon-gate waarbij hij serieuze verwijten naar het hoofd kreeg geslingerd.

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150713_01774459

De Britse pers mocht weer heel wat krantjes verkopen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 26 juli 2015 - 20:26:06
Citaat van: Perton op 26 juli 2015 - 19:10:18
Straf voor Hamilton vond ik eerlijk gezegd terecht.  Dit was gewoon een domme actie.

En dat met Rosberg was ook zijn eigen schuld. Rosberg deed daar niks fout. Lewis maakte een belabberde start en leek daar de rest van de race compleet door van slag. Snap daar niks van.

Even plat gezegd: Max V had ook een beroerde start, maar die liet zich niet gek maken en reed gewoon zijn eigen wedstrijd.

Aan de start op zich van Max was niet zo veel mis. Het was meer dat hij in de 1e bocht klem kwam te zitten en daarvoor voorbij gereden werd. Kan gebeuren... hij bleef rustig en behield gewoon zijn pace.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

We mogen trouwens ook dat mooie eerbetoon voor de race niet vergeten, kwam net dit plaatje tegen. Krachtig moment en let ook op Bernie, alsof ie eventjes een momentje voor zichzelf nodig heeft.


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Vond het wel raar. Volgens mij vroeg Romain of hij erbij kwam maar 'weigerde' hij. Mja, iedereen verwerkt het op zijn/haar eigen manier.

gloudiesaurus

Het ziet er op die foto ook wel raar uit  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is