Jules Bianchi overleden

Gestart door SDG, 18 juli 2015 - 07:57:37

« vorige - volgende »

Pancake Shield

Verschrikkelijk nieuws.  :'(

RIP Bianchi
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Edwin90

Wat een klote nieuws. We werden er deze week al iets op voorbereid.

RIP Jules

FolkertE

Ik las het vanmorgen. Vreselijk nieuws,  maar gezien zijn toestand misschien wel het beste. En de Familie weet eindelijk waar ze aan toe zijn,  hoe vreselijk en moeilijk dat ook is.

RIP Jules

0634

Klote nieuws. Zeker voor de nabestaanden. Je voelde het al aankomen, de berichtgeving werd steeds somberder. En nu dan toch...

Sabai

RIP Jules.

Zeer vervelend om dit nieuws te moeten lezen ondanks dat het er al een tijdje zat aan te komen.

Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/jules_bianchi_overleden/


Het statement van zijn vader eerder, was ook niet zomaar uitgebracht... :-\

Perton

Zat er aan te komen na de berichten deze week. Had alleen niet gedacht dat het zó snel zou zijn, had nog een maandje gedacht.

In dat opzicht voel ik ook niet echt verdriet of schok ofzo, dat was in oktober. Maar voor de familie blijft het natuurlijk evengoed klote.

Maikel0230

Zeer triest nieuws inderdaad waarmee er dus 21 jaar na Senna opnieuw een dode in de F1 te betreuren valt. Ongelooflijk, ik had gehoopt het nooit te moeten meemaken.

RIP Jules

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Matthijs

Citaat van: Maikel0230 op 18 juli 2015 - 11:48:51
Zeer triest nieuws inderdaad waarmee er dus 21 jaar na Senna opnieuw een dode in de F1 te betreuren valt. Ongelooflijk, ik had gehoopt het nooit te moeten meemaken.

RIP Jules
Geldt Maria de Vilotta dan niet als vorige slachtoffer? Was niet tijdens een race maar wel in een F1-auto.

Sabai


0634

Citaat van: Matthijs op 18 juli 2015 - 12:28:35
Citaat van: Maikel0230 op 18 juli 2015 - 11:48:51
Zeer triest nieuws inderdaad waarmee er dus 21 jaar na Senna opnieuw een dode in de F1 te betreuren valt. Ongelooflijk, ik had gehoopt het nooit te moeten meemaken.

RIP Jules
Geldt Maria de Vilotta dan niet als vorige slachtoffer? Was niet tijdens een race maar wel in een F1-auto.

Alleen degene die sterven tijdens een officieel F1 GP weekend gelden als F1-doden. Degene die stierf vóór Ratzenberger was dan ook Paletti en niet De Angelis. Klinkt wel wrang, maar toch.

Perton

Bovendien is de villota denk ik ook niet direct overleden aan de impact van de  crash, wat bij Bianchi ondanks een lange coma wel zo was. Natuurlijk is wat de villota die nacht in een hotel overkwam wel door haar lichamelijke conditie van na de crash veroorzaakt, maar niet door de crash zelf.

Maar goed, dat is natuurlijk alleen voor de statistieken. F1-fans weten wel beter.

Maikel0230

#13
Het is gewoon uiterst triest natuurlijk, hoe het ook bekeken wordt.

Sportman of niet, niemand die zo jong is verdient het om te sterven en geen enkele ouder zou zijn eigen kind moeten begraven.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Kan niet veel meer uitbrengen dan een: R.I.P.! Ondanks dat het er al aan zat te komen is het zwaar klotûh.