Silly Season coureurs 2015/2016

Gestart door Jehoentelaar, 09 juli 2015 - 20:02:27

« vorige - volgende »

Robbert65

Zeker, dat zou prachtig zijn. En als het waar is dat de crisis helemaal voorbij is en de hoogconjuctuur op de stoep staat kunnen we weer veel verwachten in de F1. Maar het is natuurlijk geen vetpot geweest voor de teams in de afgelopen acht jaar. Begrijpelijk dat ze alles aanpakken om centen binnen te harken. Al was de actie van mevrouw dinges Kaltenborn bij Sauber tegen Giedo van de Garde en Sutil natuurlijk de grens over. En daar is het laatste woord gelukkig ook nog niet over gezegd. Nederland heeft er een multimiljonair bij en: http://www.gppits.net/nieuws/adrian_sutil_start_rechtszaak_tegen_sauber/
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Citaat van: Robbert65 op 20 januari 2016 - 16:13:00En als het waar is dat de crisis helemaal voorbij is en de hoogconjuctuur op de stoep staat
Niet te vroeg juichen. Maar dat is een andere discussie.

Citaat van: Robbert65 op 20 januari 2016 - 16:13:00Nederland heeft er een multimiljonair bij
Ik denk dat het geld linea recta terug naar Boekhoorn is gegaan. En die was al multimiljonair :)

gloudiesaurus

Jep Boekhoorn is zelfs miljardair en de financier van de carrière van Giedo  ;) Dat geld is niet op de bankrekening van Giedo terecht gekomen maar gewoon terug gegaan naar Boekhoorn denk ik.

Sutil weet dat zijn carrière in de Formule 1 voorbij is en doet nu hetzelfde. Hij wil salaris over 2014 en ook nog geld voor 2015. 2 rechtszaken dus. Denk dat het Sauber opnieuw geld zal kosten. En terecht. Vind het niet chique hoe Kaltenborn dit gedaan heeft. Waarschijnlijk een actie geweest om snel geld binnen te halen en het team te redden?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Eerste goede nieuws is al bekend dit jaar is dat Maldonado misschien word vervangen door Magnussen.

C.G. de Beaufort

Yep. En Maldonado wordt door Webber als de slechtste coureur gedefineerd :

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/334884/webber-is-duidelijk-de-slechtste-coureur-maldonado/

Oók door mij...

Groet,

C.G. de Beaufort



gloudiesaurus

Citaat van: FolkertE op 29 januari 2016 - 10:58:39
Eerste goede nieuws is al bekend dit jaar is dat Maldonado misschien word vervangen door Magnussen.

Ben benieuwd. Als ik Renault was zou ik Vandoorne nemen  ;)
Al heeft die een contract met McLaren.

En Magnussen schijnt ondertussen ook 7 miljoen aan sponsorgeld te hebben.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: C.G. de Beaufort op 29 januari 2016 - 12:50:47
Yep. En Maldonado wordt door Webber als de slechtste coureur gedefineerd :

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/334884/webber-is-duidelijk-de-slechtste-coureur-maldonado/

Oók door mij...

Groet,

C.G. de Beaufort

Maar hij won wel één Grand-Prix  ;)
Maar ben het met je eens, iemand verdiend het stoeltje.
Magnussen of Vandoorne verdienen het.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

#1057
En Vergne dan? lijkt mij de aangewezen man naast Grosjean. Jong, talentvol en Fransoos. Of heeft ie nog een contract bij Red Bull en kunnen dat ze hem verbieden bij Renault te rijden? zou de kinnesinne zo groot zijn?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

FolkertE

Citaat van: gloudiesaurus op 29 januari 2016 - 12:55:00
Citaat van: FolkertE op 29 januari 2016 - 10:58:39
Eerste goede nieuws is al bekend dit jaar is dat Maldonado misschien word vervangen door Magnussen.

Ben benieuwd. Als ik Renault was zou ik Vandoorne nemen  ;)
Al heeft die een contract met McLaren.

En Magnussen schijnt ondertussen ook 7 miljoen aan sponsorgeld te hebben.
Ik ook, maar Magnussen verdiend zeker een 2de kans. Maar het zou vrij ironisch zijn als Renault vrij snel een betere auto bouwt dan Mclaren.

gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 29 januari 2016 - 15:34:03
En Vergne dan? lijkt mij de aangewezen man naast Grosjean. Jong, talentvol en Fransoos. Of heeft ie nog een contract bij Red Bull en kunnen dat ze hem verbieden bij Renault te rijden? zou de kinnesinne zo groot zijn?

Ik denk niet dat Red Bull Vergne zal tegen houden als Renault hem wil hebben.

Maar naar het schijnt heeft Magnussen ondertussen wel 7 miljoen aan sponsorgeld. En zover ik weet Vergne helemaal niets...

Als ik Renault was zou ik ook Ocon wel een kans willen geven. Ook Fransman, misschien als 3e coureur? Al heeft Ocon nu ook al een contract met Mercedes...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/maldonado_mogelijk_naar_manor/

Maldonado naar Manor dan? Zou een interessante zijn.
Samen met Haryanto zou er dan wel veel cash zijn.

Of kiezen ze dan toch voor Rossi die ook nog miljoenen meeneemt?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Met Maldonado heb ik toch altijd het gevoel dat er meer inzit dan hij er uitkrijgt. Maar dat is ook direct zijn probleem, hij krijgt het maar niet voor elkaar om te verbeteren.
Ik zal hem niet missen als hij vertrekt, maar zal het ook niet vervelend vinden als hij toch een race zitje weet te bemachtigen.'

Maar als PDVSA geen geld heeft voor Renault, hebben ze dan ook geen geld voor Manor? Of zullen ze gokken op een belofte en later kunnen betalen?

gloudiesaurus

Citaat van: FolkertE op 31 januari 2016 - 15:38:45
Met Maldonado heb ik toch altijd het gevoel dat er meer inzit dan hij er uitkrijgt. Maar dat is ook direct zijn probleem, hij krijgt het maar niet voor elkaar om te verbeteren.
Ik zal hem niet missen als hij vertrekt, maar zal het ook niet vervelend vinden als hij toch een race zitje weet te bemachtigen.'

Maar als PDVSA geen geld heeft voor Renault, hebben ze dan ook geen geld voor Manor? Of zullen ze gokken op een belofte en later kunnen betalen?

http://www.gppits.net/nieuws/brekend_kevin_magnussen_naar_renault_tekent_woensdag_as/

Ben benieuwd. Lijkt erop dat Renault niet langer wil wachten?
Of komt er nu ineens heel snel geld uit Venezuela?

Als er wel geld is dan is Manor natuurlijk een optie.
Anders niet...

Denk dat Manor voor 25 miljoen i.p.v. 45 ook wel akkoord gaat bijvoorbeeld  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

#1063
Manor kan uit een enorme ruif van betalende rijders kiezen, maar er zullen er niet zoveel zijn die tien(tallen) miljoen(en) in hun binnenzak meenemen. Als Pastor geld mee kán brengen dan zal ie wel een stoel kunnen krijgen bij Manor lijkt me? Of bij Sauber, daar trekken ze zich sowieso geen flikker aan van rijderscontracten, afspraken of toezeggingen.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

FolkertE

Citaat van: gloudiesaurus op 31 januari 2016 - 16:46:29
Citaat van: FolkertE op 31 januari 2016 - 15:38:45
Met Maldonado heb ik toch altijd het gevoel dat er meer inzit dan hij er uitkrijgt. Maar dat is ook direct zijn probleem, hij krijgt het maar niet voor elkaar om te verbeteren.
Ik zal hem niet missen als hij vertrekt, maar zal het ook niet vervelend vinden als hij toch een race zitje weet te bemachtigen.'

Maar als PDVSA geen geld heeft voor Renault, hebben ze dan ook geen geld voor Manor? Of zullen ze gokken op een belofte en later kunnen betalen?

http://www.gppits.net/nieuws/brekend_kevin_magnussen_naar_renault_tekent_woensdag_as/

Ben benieuwd. Lijkt erop dat Renault niet langer wil wachten?
Of komt er nu ineens heel snel geld uit Venezuela?

Als er wel geld is dan is Manor natuurlijk een optie.
Anders niet...

Denk dat Manor voor 25 miljoen i.p.v. 45 ook wel akkoord gaat bijvoorbeeld  ;)
Dat is ook weer waar. Maar ik denk dat als Pastor vertrekt bij Renault, PDVSA zig helemaal terug trekt.