Silly Season coureurs 2015/2016

Gestart door Jehoentelaar, 09 juli 2015 - 20:02:27

« vorige - volgende »

Robbert65

Citaat van: Arthur op 29 september 2015 - 17:20:39
Twee franse coureurs bij een Amerikaans team? Ik kan me het niet voorstellen. Tenzij je in Amerika ook een franstalig gedeelte hebt zoals in Canada. Maar ook dat kan ik me niet voorstellen...

Silly Season wordt toch weer leuk ;)
(Delen van) Louisiana, New Orleans, Arkansas, Kentucky zijn oorspronkelijk franstalig. Ouderen spreken en zingen daar nog Cajun, maar dat sterft uit, en nee, dat heeft helemaal niks te maken met de keuze voor Grosjean:)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Citaat van: Robbert65 op 29 september 2015 - 17:25:41
Citaat van: Arthur op 29 september 2015 - 17:20:39
Twee franse coureurs bij een Amerikaans team? Ik kan me het niet voorstellen. Tenzij je in Amerika ook een franstalig gedeelte hebt zoals in Canada. Maar ook dat kan ik me niet voorstellen...

Silly Season wordt toch weer leuk ;)
(Delen van) Louisiana, New Orleans, Arkansas, Kentucky zijn oorspronkelijk franstalig. Ouderen spreken en zingen daar nog Cajun, maar dat sterft uit, en nee, dat heeft helemaal niks te maken met de keuze voor Grosjean:)

Het zou dus toch kunnen ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Robbert65 op 29 september 2015 - 17:26:15
Citaat van: Jeroen op 29 september 2015 - 17:21:53
verkeerde topic...
hoe bedoel je?

Dat ik een post had gedaan in het verkeerde topic, en die heb gekopieerd naar de goeie, maar ik kan mijn oude post niet weghalen helaas... dat is altijd een makke geweest van dit forum, dat je je eigenlijk post niet kan wissen.

Arthur

Merkte ik onlangs ook. Op zich niet spannend maar wel onnodige vervuiling.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

#815
Citaat van: Jeroen op 29 september 2015 - 17:29:26
Citaat van: Robbert65 op 29 september 2015 - 17:26:15
Citaat van: Jeroen op 29 september 2015 - 17:21:53
verkeerde topic...
hoe bedoel je?

Dat ik een post had gedaan in het verkeerde topic, en die heb gekopieerd naar de goeie, maar ik kan mijn oude post niet weghalen helaas... dat is altijd een makke geweest van dit forum, dat je je eigenlijk post niet kan wissen.
ahá! ik zat al alles minitieus na te kijken op topiconwaardige posts, kon de makke maar niet vinden ;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 29 september 2015 - 17:03:58
Waarom hebben we het in het coureurs-topic trouwens over motoren en in het motorentopic over coureurs?

Dus laat ik de orde weer herstellen: goh, Grosjean bij Haas dus. Wat verrassend.

http://www.gppits.net/nieuws/grosjean_kiest_voor_haas_f1/

Het zat er al aan te komen natuurlijk. Het gerucht werd sterker en sterker.
Maar een opvallende move is het wel! Zeker als je bedenkt dat Grosjean zijn hele carrière gesteund is door Renault, en Lotus wordt zeer waarschijnlijk Renault...

Voor Haas een goede zet. Een ervaren coureur in je team, wanneer je debuteert, is altijd handig.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Pancake Shield

Citaat van: gloudiesaurus op 29 september 2015 - 20:12:48
Citaat van: Perton op 29 september 2015 - 17:03:58
Waarom hebben we het in het coureurs-topic trouwens over motoren en in het motorentopic over coureurs?

Dus laat ik de orde weer herstellen: goh, Grosjean bij Haas dus. Wat verrassend.

http://www.gppits.net/nieuws/grosjean_kiest_voor_haas_f1/

Het zat er al aan te komen natuurlijk. Het gerucht werd sterker en sterker.
Maar een opvallende move is het wel! Zeker als je bedenkt dat Grosjean zijn hele carrière gesteund is door Renault, en Lotus wordt zeer waarschijnlijk Renault...

Voor Haas een goede zet. Een ervaren coureur in je team, wanneer je debuteert, is altijd handig.

Is het ook niet zo dat Renault eigenlijk Grosjean heel hard heeft laten vallen na z'n debuut? Dat ze toen ook alle banden hebben doorgesneden met hem dat hij toen op eigen kracht knokkend is teruggekomen?
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

gloudiesaurus

Zijn debuut destijds langs Alonso was ook een fiasco.
Grosjean was niet snel genoeg en maakte veel fouten.

Hij keerde toen terug naar GP2, waar hij zo'n beetje alles won, en kwam toen wel succesvol terug in de Formule 1.
Tussendoor werkte hij nog even bij een Franse bank omdat hij dacht dat zijn carriere zo goed als voorbij was  ;)

Zijn terugkeer kwam ook grotendeels door Total. De Franse oliemaatschappij die gelinkt is aan Lotus...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

In 1986 was er ook al een Team Haas in de Formule 1, uit de VS:


Geen enkele connectie met het huidige team  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Citaat van: gloudiesaurus op 29 september 2015 - 20:29:48
Zijn debuut destijds langs Alonso was ook een fiasco.
Grosjean was niet snel genoeg en maakte veel fouten.

Hij keerde toen terug naar GP2, waar hij zo'n beetje alles won, en kwam toen wel succesvol terug in de Formule 1.
Tussendoor werkte hij nog even bij een Franse bank omdat hij dacht dat zijn carriere zo goed als voorbij was  ;)

Zijn terugkeer kwam ook grotendeels door Total. De Franse oliemaatschappij die gelinkt is aan Lotus...
hij werkte daarvoor ook al bij die bank

0634

Citaat van: Pancake Shield op 29 september 2015 - 20:23:27
Citaat van: gloudiesaurus op 29 september 2015 - 20:12:48
Citaat van: Perton op 29 september 2015 - 17:03:58
Waarom hebben we het in het coureurs-topic trouwens over motoren en in het motorentopic over coureurs?

Dus laat ik de orde weer herstellen: goh, Grosjean bij Haas dus. Wat verrassend.

http://www.gppits.net/nieuws/grosjean_kiest_voor_haas_f1/

Het zat er al aan te komen natuurlijk. Het gerucht werd sterker en sterker.
Maar een opvallende move is het wel! Zeker als je bedenkt dat Grosjean zijn hele carrière gesteund is door Renault, en Lotus wordt zeer waarschijnlijk Renault...

Voor Haas een goede zet. Een ervaren coureur in je team, wanneer je debuteert, is altijd handig.

Is het ook niet zo dat Renault eigenlijk Grosjean heel hard heeft laten vallen na z'n debuut? Dat ze toen ook alle banden hebben doorgesneden met hem dat hij toen op eigen kracht knokkend is teruggekomen?

De liefde tussen die twee is sowieso bekoeld. Toen Lotus afgelopen winter naar Mercedes overstapte liet Grosjean zich ook in flinke bewoording negatief uit over Renault, in de zin van dat hij blij was dat hij van die motoren af was, als ik het me goed herinner.

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 29 september 2015 - 20:44:40
In 1986 was er ook al een Team Haas in de Formule 1, uit de VS:


Geen enkele connectie met het huidige team  ;)

Daar was Alan Jones wel heel snel klaar mee.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Citaat van: Jeroen op 29 september 2015 - 21:00:50
Citaat van: Pancake Shield op 29 september 2015 - 20:23:27
Citaat van: gloudiesaurus op 29 september 2015 - 20:12:48
Citaat van: Perton op 29 september 2015 - 17:03:58
Waarom hebben we het in het coureurs-topic trouwens over motoren en in het motorentopic over coureurs?

Dus laat ik de orde weer herstellen: goh, Grosjean bij Haas dus. Wat verrassend.

http://www.gppits.net/nieuws/grosjean_kiest_voor_haas_f1/

Het zat er al aan te komen natuurlijk. Het gerucht werd sterker en sterker.
Maar een opvallende move is het wel! Zeker als je bedenkt dat Grosjean zijn hele carrière gesteund is door Renault, en Lotus wordt zeer waarschijnlijk Renault...

Voor Haas een goede zet. Een ervaren coureur in je team, wanneer je debuteert, is altijd handig.

Is het ook niet zo dat Renault eigenlijk Grosjean heel hard heeft laten vallen na z'n debuut? Dat ze toen ook alle banden hebben doorgesneden met hem dat hij toen op eigen kracht knokkend is teruggekomen?

De liefde tussen die twee is sowieso bekoeld. Toen Lotus afgelopen winter naar Mercedes overstapte liet Grosjean zich ook in flinke bewoording negatief uit over Renault, in de zin van dat hij blij was dat hij van die motoren af was, als ik het me goed herinner.
Klopt. Het verbaast me ook altijd Hoe die relatie worst opgeklopt. Hij is na zijn ontslag bij Renault opgepikt Door gravity, maar met Renault heeft ie sinds 2009 niks te maken gehad

Robbert65

Citaat van: Perton op 29 september 2015 - 20:53:57
Citaat van: gloudiesaurus op 29 september 2015 - 20:29:48
Zijn debuut destijds langs Alonso was ook een fiasco.
Grosjean was niet snel genoeg en maakte veel fouten.

Hij keerde toen terug naar GP2, waar hij zo'n beetje alles won, en kwam toen wel succesvol terug in de Formule 1.
Tussendoor werkte hij nog even bij een Franse bank omdat hij dacht dat zijn carriere zo goed als voorbij was  ;)

Zijn terugkeer kwam ook grotendeels door Total. De Franse oliemaatschappij die gelinkt is aan Lotus...
hij werkte daarvoor ook al bij die bank
*edit* Ouwe graaier.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel