Silly Season coureurs 2015/2016

Gestart door Jehoentelaar, 09 juli 2015 - 20:02:27

« vorige - volgende »

Wings

Waar zou Alonso heen kunnen? Ferrari en Mercedes lijkt me uitgesloten. Blijft over Red Bull? Of dat wat gaat brengen... Verder vond ik Alonso vandaag afvallig. Gefrustreerd vind ik prima maar als je gaat roepen 'GP2-engine' vind ik dat discutabel. Even los van het feit dat hij een punt heeft. Bovendien gaat Max hem voorbij doordat Alonso een foutje maakt en daardoor een mindere exit heeft. Maar oké, stel Alonso en Button vertrekken, waar gaan zij naartoe en wie vervangt hun?

Pancake Shield

Nja, als Alonso en Button vertrekken lijkt mij dat het Magnussen en Vandoorne worden. En tsja, waar Alonso naar toe zou gaan? Naar buiten de F1 dan denk ik. Maar nogmaals Alonso heeft eindelijk per direct de geruchten ontkracht, maar hij zal wellicht al eens zijn frustratie geuit hebben richting Briatore, die er dan een mooi verhaal van breidt.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Citaat van: Wings op 27 september 2015 - 06:59:38
Mol loopt al een kwart eeuw over die paddock. Dan ben je meer dan zomaar iemand interviewt.

Hij is gewoon iemand die interviewt. Je denkt toch niet dat hij ingangen heeft bij Mercedes of bij Alonso omdat hij dit werk al even doet? Er zijn wel 300 man die daar al jaren rondlopen. Het is een enorm verschil of je in teams werkzaam bent geweest of gewoon een journootje bent. Mol heeft dan ook nooit een scoop en verspreidt, zoals je zelf al aangeeft, louter geruchten die hij in d paddock hoort. Meer niet.

0634

Citaat van: Wings op 27 september 2015 - 09:04:25
Waar zou Alonso heen kunnen? Ferrari en Mercedes lijkt me uitgesloten. Blijft over Red Bull? Of dat wat gaat brengen... Verder vond ik Alonso vandaag afvallig. Gefrustreerd vind ik prima maar als je gaat roepen 'GP2-engine' vind ik dat discutabel. Even los van het feit dat hij een punt heeft. Bovendien gaat Max hem voorbij doordat Alonso een foutje maakt en daardoor een mindere exit heeft. Maar oké, stel Alonso en Button vertrekken, waar gaan zij naartoe en wie vervangt hun?

Button gaat rentenieren en Alonso gaat niet want er is nergens plek inderdaad. Vandoorne vervangt Button.

Wings

#754
Citaat van: Jeroen op 27 september 2015 - 09:08:11
Citaat van: Wings op 27 september 2015 - 06:59:38
Mol loopt al een kwart eeuw over die paddock. Dan ben je meer dan zomaar iemand interviewt.

Hij is gewoon iemand die interviewt. Je denkt toch niet dat hij ingangen heeft bij Mercedes of bij Alonso omdat hij dit werk al even doet? Er zijn wel 300 man die daar al jaren rondlopen. Het is een enorm verschil of je in teams werkzaam bent geweest of gewoon een journootje bent. Mol heeft dan ook nooit een scoop en verspreidt, zoals je zelf al aangeeft, louter geruchten die hij in d paddock hoort. Meer niet.

Nee maar hij kent wel mensen en praat met mensen. Verstappen zei in een interview laatst dat het een erg kleine wereld is waar iedereen, iedereen kent. Als het management van Alonso-for example- praat met Red Bull ontgaat dat niemand in de paddock. De geruchten die daar aan worden gekoppeld worden uiteindelijk uitgezet naar de media en bereiken ons. Ik denk niet dat Eddie Jordan (en hoewel ik geen voorbeeld op het netvlies heb, heeft ook hij er wel eens goed naast gezeten) info krijgt dat afwijkt van de algehele geruchtenstroom. Vaak heeft het ook nog een wettelijk karakter en kunnen mensen geruchten niet bevestigen. En op het moment dat het wel kan gebeurd het via de officiële kanalen en gaat men echt niet DC en EJ bellen.


-edit-

Overigens herinner ik mij dat Ron Dennis nog niet zo heel lang geleden riep dat de Formule 1 één grote familie is, een familie in dorpen wonen en ieder dorp een dorpsgek heeft. Zijn naam: Eddie Jordan. Eddie Jordan is flamboyant en zijn uitspraken gepeperd. Of mensen op een Eddie Jordan zitten te wachten waag ik te betwijfelen. Ron Dennis in ieder geval niet die aansluitend zei dat Eddie Jordan de realiteitszin heeft verloren.

Robbert65

B R E K E N D
Zojuist op SKY meldt Ron Dennis: Button en Alonso rijden beide in 2016 voor McLaren.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: Jeroen op 27 september 2015 - 09:10:05
Button gaat rentenieren en Alonso gaat niet want er is nergens plek inderdaad. Vandoorne vervangt Button.

GrandPrixRadio.nl ™ ‏@grandprixradio  8 min8 minuten geleden
Ron Dennis/McLaren zegt dat Jenson Buttons contract volgend jaar gewoon doorloopt.
En komende week meldt hij een nieuwe grote sponsor.

0634

Ik hoorde het inderdaad. Tja, het is Button gegund en stiekem ben ik er ook wel erg blij mee.

Wings

Dat wel. Maar het zegt ook een hoop over de alternatieven die ze hebben. Button doet het echt niet verkeerd maar met Alonso aan boord zou je toch denken dat er plaats is voor jong talent? Bizar dat McLaren blijft vasthouden aan deze ouwe rotten in het vak. Kennelijk is de instroom niet goed genoeg. Of Alonso zou moeten vertrekken? Ik zie het niet gebeuren maar 'you never know'.

0634

De instroom is uitstekend. Misschien plaatsen ze die nu elders, geen idee. Maar een jaar als dit is voor een rookie niks, daar ben ik van overtuigd. En hoe groot zal de winterse sprong zijn?

Pancake Shield

Dan kunnen ze serieus beter dat hele talentenprogramma gaan opdoeken. Want buiten het feit dat Magnussen nu al bijna een jaar in de wachtkamer zit, schuift daar Vandoorne straks achteraan met De Vries op beider hielen. Ik gun het Alonso en Button allebei wel, maar het stroopt zo toch op daar.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Van Wijk

Voorop gesteld dat ik er blij mee ben.
Mac Laren zou toch op een of manier een sub team moeten hebben,dit is meen ik al eerder aangehaald.

Mickey


Wings

Citaat van: Jeroen op 27 september 2015 - 09:55:54
De instroom is uitstekend. Misschien plaatsen ze die nu elders, geen idee. Maar een jaar als dit is voor een rookie niks, daar ben ik van overtuigd. En hoe groot zal de winterse sprong zijn?

Het is misschien niet ideaal aan de andere kant is het ook een drogreden: Formule 1 rijden is Formule 1 rijden. Stel Vandoorne kan debuteren zal de lat sowieso niet hoog zijn, wetende in welke situatie McLaren zich bevindt en hij kan leren van Alonso en ervaring opdoen. Geen idee hoe je het bedoeld maar als moet worden gewacht op een ideale situatie kan het bij McLaren nog wel even duren en zou Vandoorne dus nooit kunnen debuteren. Hoewel dat niet helemaal mijn punt was.

Robbert65

Citaat van: Jeroen op 27 september 2015 - 09:37:30
Ik hoorde het inderdaad. Tja, het is Button gegund en stiekem ben ik er ook wel erg blij mee.
Me too, topgosert, die Jens! En hopelijk volgend jaar weer in een competitieve auto...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel