Silly Season coureurs 2015/2016

Gestart door Jehoentelaar, 09 juli 2015 - 20:02:27

« vorige - volgende »

Arthur

Mwoah, hij kan toch gewoon na een faillissement opnieuw een contract sluiten met Grosjean? Die is dan ook gewoon vrij om te gaan en te staan waar hij wil. En als Grosjean graag wil blijven bij Renault zie ik geen probleem.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Wings op 14 september 2015 - 18:35:03
Citaat van: Jeroen op 14 september 2015 - 07:22:25
Wat wil je nou zeggen? Dat Vettel meer zijn best doet? Hardloop en sportschoolfoto's zijn van HAM net zo goed te vinden op het internet, ik zie de relevantie niet. Vooral ook omdat HAM van een hoop beschuldigd kan worden, maar niet dat ie niet fit zou zijn.

Beiden hebben hun focus anders liggen, heb ik het idee. Maar even los hiervan, ik kan me nog herinneren dat ook jij dit hebt meegenomen in het waarom je het idee hebt dat Hamilton niet maximaliseert en beter kan. Ben je tegenwoordig van gedachte verandert? Want ik kan mij ook herinneren dat je in een verder verleden Kimi hierom (met andere dingen bezig zijn terwijl een ander zich volledig toelegt op de Formule 1) hebt bekritiseerd. Dus of ik vergis mij nu heel sterk en zo niet ben ik verbaasd om je reactie wat ik niet helemaal vind aansluiten op een eerder ingenomen standpunt. En bovendien dat Lewis de plaatselijke club ietwat meer bezoekt dan de gemiddelde rijder is nu niet bepaald het meest best bewaarde geheim.

Dat ben ik helemaal niet vergeten en ik ben daar zelfs niet in van mening veranderd. Ik snap ook niet hoe je dat uit mijn vorige bericht kan halen.

Het is alleen opvallend dat alles dat gezegd wordt over HAM momenteel door jou wordt onderuit gehaald met een lofzang op Vettel. In dit geval overigens niet terecht want een gebrek aan fitheid kan Hamilton niet ontzegd worden.

FolkertE

De vraag is alleen of Grosjean wel bij Renault wilt of moet rijden.

Renault blijft nog steeds met ...motoren rijden en zal niet ineens een sprong voorwaards maken.

Wings

Citaat van: Jeroen op 14 september 2015 - 20:35:25
Het is alleen opvallend dat alles dat gezegd wordt over HAM momenteel door jou wordt onderuit gehaald met een lofzang op Vettel. In dit geval overigens niet terecht want een gebrek aan fitheid kan Hamilton niet ontzegd worden.

Ten eerste was de afbeelding niet zo heel serieus bedoeld (al zit er zeker een kern van waarheid in) en ten tweede ben ik inderdaad meer onder de indruk van Vettel. Niet dat Hamilton het slecht doet, integendeel, ik vind Hamilton momenteel super, maar als ik vergelijk hoe beiden acteren als hun auto minder hard gaat, heb ik meer bewondering voor iemand die zich volledig toelegt op de Formule 1.

Wings

Citaat van: FolkertE op 14 september 2015 - 20:46:50
De vraag is alleen of Grosjean wel bij Renault wilt of moet rijden.

Renault blijft nog steeds met ...motoren rijden en zal niet ineens een sprong voorwaards maken.

Welke mogelijkheden heeft hij nog meer? Denk dat Lotus (of Renault) zijn enige ticket is voor zijn bestaansrecht.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Niet Vergne? Aparte keuze dan.

FolkertE

Haas is volgens mij ook geïnteresseerd in Grossjean. Maar inderdaad,  veel keuzes heeft hij niet.

Jozef

Citaat van: Arthur op 14 september 2015 - 20:21:26
Mwoah, hij kan toch gewoon na een faillissement opnieuw een contract sluiten met Grosjean? Die is dan ook gewoon vrij om te gaan en te staan waar hij wil. En als Grosjean graag wil blijven bij Renault zie ik geen probleem.

Het punt was dat Haas heeft gezegd snel coureurs vast te willen leggen. Grosjean zal liever bij Haas rijden dan helemaal nergens (als Lotus op de fles gaat en niet wordt overgenomen). Daarom dat Grosjean nu waarschijnlijk al heeft aangegeven bij Renault: als jullie niet snel die deal uitonderhandelen dan teken ik bij Haas.

Citaat van: Wings op 14 september 2015 - 21:06:02
Niet Vergne? Aparte keuze dan.

Money talks, het enige Noord-Amerikaanse F1-team wil natuurlijk ook de Mexicaanse markt aanboren.

Maikel0230

#474
Ik dacht toch dat het al een tijdje aangenomen is dat Guti naar Haas gaat. Hij heeft ook nog steun van Carlos Slim, zoals duidelijk gezien door de Claro en Telcell stikers op de Ferrari.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Citaat van: Maikel0230 op 14 september 2015 - 21:14:26
Ik dacht toch dat het al een tijdje aangenomen is dat Guti naar Haas gaat. Hij heeft ook nog steun van Carlos Slim, zoals duidelijk gezien door de Claro en Telcel stickers op de Ferrari.

Jep dat denk ik ook.

Magnussen zou ook een goede coureur zijn voor Haas.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings


0634

Citaat van: Wings op 14 september 2015 - 20:57:04
Citaat van: Jeroen op 14 september 2015 - 20:35:25
Het is alleen opvallend dat alles dat gezegd wordt over HAM momenteel door jou wordt onderuit gehaald met een lofzang op Vettel. In dit geval overigens niet terecht want een gebrek aan fitheid kan Hamilton niet ontzegd worden.

Ten eerste was de afbeelding niet zo heel serieus bedoeld (al zit er zeker een kern van waarheid in) en ten tweede ben ik inderdaad meer onder de indruk van Vettel. Niet dat Hamilton het slecht doet, integendeel, ik vind Hamilton momenteel super, maar als ik vergelijk hoe beiden acteren als hun auto minder hard gaat, heb ik meer bewondering voor iemand die zich volledig toelegt op de Formule 1.

Naja, fair enough. Ik heb op zich niet meer bewondering voor zo iemand, al denk ik dat het bij gelijk talent wel de doorslag kan geven. Maar een soort flierefluiter die volop de glamour en de weelde van de sport tot zich neemt, kan ik zeker ook waarderen.

0634

Citaat van: Maikel0230 op 14 september 2015 - 21:14:26
Ik dacht toch dat het al een tijdje aangenomen is dat Guti naar Haas gaat. Hij heeft ook nog steun van Carlos Slim, zoals duidelijk gezien door de Claro en Telcell stikers op de Ferrari.

Yup. Done deal lijkt me.

lieven

Citaat van: FolkertE op 14 september 2015 - 20:46:50
De vraag is alleen of Grosjean wel bij Renault wilt of moet rijden.

Renault blijft nog steeds met ...motoren rijden en zal niet ineens een sprong voorwaards maken.

Er zijn geloof ik onderdelen die enkel in het tussenseizoen mogen veranderd worden.
Misschien is er zo een onderdeel die hen een sprong naar voren geeft.
We kunnen echt niet weten hoe het volgend seizoen gaat zijn (wel logisch nadenken)
Niemand had verwacht dat Ferrari zo een goeie update ging hebben voor dit seizoen.