Silly Season coureurs 2015/2016

Gestart door Jehoentelaar, 09 juli 2015 - 20:02:27

« vorige - volgende »

Wings

Haha. ;D We hoeven ons niet druk te maken dat Button deze stap waagt nee. ;)

Maikel0230

Heet van Lewis' twitter.



;D

Volgens mij leest hij mee.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Die knul geniet van zijn leven. Gelijk heeft ie.

Wings

Ondertussen ergens in een klein dorpje in Duitsland:




0634

Wat wil je nou zeggen? Dat Vettel meer zijn best doet? Hardloop en sportschoolfoto's zijn van HAM net zo goed te vinden op het internet, ik zie de relevantie niet. Vooral ook omdat HAM van een hoop beschuldigd kan worden, maar niet dat ie niet fit zou zijn.


Hamilton#44

Denk dat Kanye voor de wereldtitel F1 in 2017 gaat.   ;D ;)

Wings

Citaat van: Jeroen op 14 september 2015 - 07:22:25
Wat wil je nou zeggen? Dat Vettel meer zijn best doet? Hardloop en sportschoolfoto's zijn van HAM net zo goed te vinden op het internet, ik zie de relevantie niet. Vooral ook omdat HAM van een hoop beschuldigd kan worden, maar niet dat ie niet fit zou zijn.

Beiden hebben hun focus anders liggen, heb ik het idee. Maar even los hiervan, ik kan me nog herinneren dat ook jij dit hebt meegenomen in het waarom je het idee hebt dat Hamilton niet maximaliseert en beter kan. Ben je tegenwoordig van gedachte verandert? Want ik kan mij ook herinneren dat je in een verder verleden Kimi hierom (met andere dingen bezig zijn terwijl een ander zich volledig toelegt op de Formule 1) hebt bekritiseerd. Dus of ik vergis mij nu heel sterk en zo niet ben ik verbaasd om je reactie wat ik niet helemaal vind aansluiten op een eerder ingenomen standpunt. En bovendien dat Lewis de plaatselijke club ietwat meer bezoekt dan de gemiddelde rijder is nu niet bepaald het meest best bewaarde geheim.

Arthur

Citaat van: Wings op 14 september 2015 - 06:15:23
Ondertussen ergens in een klein dorpje in Duitsland:




Rocky.... 8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Geruchten op het Autosport forum stellen dat Force India en Lotus wel eens een 'swap' zouden kunnen doen. Indien Renault komt dan zal Pastor eruit geschopt worden en dan zal Force India op diens vijftig miljoen dollar staatssteun springen. Pérez zou dan op zijn beurt naar Renault gaan.

Die hele dynamiek van Renault en het zitje van Button maken dit silly season dan toch nog ietwat interessant.

Overigs zou Grosjean wel gecharmeerd zijn door Haas waarmee Jean-Eric Vernge ook in beeld komt bij Renault. Die willen graag toch een franse coureur.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Als Renault besluit Lotus over te nemen dan denk ik toch echt dat Grosjean gewoon blijft hoor...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Citaat van: Arthur op 14 september 2015 - 19:51:51
Als Renault besluit Lotus over te nemen dan denk ik toch echt dat Grosjean gewoon blijft hoor...

Dat is dus wat ik ook denk, maar er heerst nu grote onzekerheid OF Renault wel terugkeert. Dus ik begrijp dat Grosjean echt wel concrete gesprekken aan het voeren is met Haas want ook Magnussen dient zich nu aan.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Uiteraard voert Grosjean gesprekken elders. Hij heeft er ook geen zin in om zonder stuur te zitten in 2016 als Lotus klapt!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Dat is dus mijn punt, Haas wil zijn coureurs tegen een bepaalde datum vastleggen. Romain zal dus mogelijk een gokje moeten doen op wat Renault nu eindelijk gaat doen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

En het zou me ook niet verbazen als Renault het handeltje laat klappen en vervolgens tegen een prikkie mee pikt...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Anderzijds kan Grosjean ook Renault onder druk zetten. Carlos Gohn zal ook gewoon weten dat als hij het team wil hebben mét Grosjean, dat hij dan op tijd moet handelen. Of dat echt een reden is voor Renault om zich te haasten, is een andere vraag. Vergne zou ook een meer dan prima keuze zijn.