Silly Season coureurs 2015/2016

Gestart door Jehoentelaar, 09 juli 2015 - 20:02:27

« vorige - volgende »

Wings

Jullie kennen hem persoonlijk? ;)

Wings

Citaat van: Hamilton#44 op 10 september 2015 - 13:08:04
Denk dat Hamilton wel een coureur is die zomaar vroeg kan stoppen op zijn 32e ofzo.

Vanwaar die indruk? Maar het zou zomaar kunnen. Hamilton heeft een druk bestaan, genoeg hobby's en of hij zin heeft om na de periode van dominantie opnieuw te bouwen aan een succesvolle periode is nog maar de vraag. Ik kan me prima voorstellen dat als zich andere mogelijkheden voordoen hij daarvoor kiest. Maar tot op de dag van vandaag is hij succesvol en heb ik geen reden om aan te nemen dat hij spoedig de brui eraan gaat geven. Dat gevoel heb ik wel bij Alonso, Button en Kimi. Die belanden langzaam maar zeker in hun nadagen.

Jehoentelaar

Citaat van: Wings op 12 september 2015 - 18:24:24
Jullie kennen hem persoonlijk? ;)

Net nog kabeljauwburgers met hem gegeten. Gewoon AVG'tje, koken kan z'n vriendin niet echt.

Wings


Jehoentelaar

Vriendin, moeder, tante, ik houd het niet meer bij allemaal.

0634

Hij zegt recent dat hij nog zeker 7 wil racen dus ik snap de discussie niet zo.

Wings

Ik denk niet dat dit soort kreten van enige waarde zijn. Als Mercedes dadelijk niet meer domineert en Hamilton vindt het prima of er dienen andere mogelijkheden aan kan hij zomaar stoppen. Leuk dat hij 2-3 jaren eerder in zijn euforie heeft geroepen dat hij nog minstens 7 jaren door wilt. Bovendien, zelfs al zou het wel zijn voornemens zijn om binnen nu en drie jaren te stoppen, dan nog gaat hij niet in dit stadium de deuren dichtgooien.

Wings

#442
Haha, kijk wat Olav op zijn FB had staan:

! No longer available


-edit-


And the 30-year-old saw fit to celebrate with an impromptu singing session at 4:30am, making his way to the stage to sing the RnB song 'Look it at you, look it at me'.

Despite swigging from a bottle of vodka, according to witnesses, he put in a flawless performance to the delight of the cheering crowd.

One eyewitness said: 'He was singing an RnB, hip-hop song. He sang "Look it at you, look it at me". It wasn't any famous song. It was his private song.

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/formulaone/article-3230885/Lewis-Hamilton-entertains-crowd-RnB-song-packed-New-York-nightclub-F1-champion-enjoys-late-night-karaoke-session.html#ixzz3lb7pu3Qo

0634

Citaat van: Wings op 13 september 2015 - 08:18:31
Ik denk niet dat dit soort kreten van enige waarde zijn. Als Mercedes dadelijk niet meer domineert en Hamilton vindt het prima of er dienen andere mogelijkheden aan kan hij zomaar stoppen. Leuk dat hij 2-3 jaren eerder in zijn euforie heeft geroepen dat hij nog minstens 7 jaren door wilt. Bovendien, zelfs al zou het wel zijn voornemens zijn om binnen nu en drie jaren te stoppen, dan nog gaat hij niet in dit stadium de deuren dichtgooien.

Ik wel. Hij zal er op dit moment ongetwijfeld zo over denken. Dat dingen in de toekomst kunnen veranderen, geloof ik best, maar ik denk ook weer niet dat hij zomaar wat lult. 

Vergeet trouwens ook even niet dat deze jongen 100 mln in 5 jaar binnen strijkt. Of zoiets.

Wings

Geloof ik niet. Wat je over 3-4 jaren wilt en of je over 3-4 jaren nog plezier hebt in het racen kun je nu niet weten.

Verder verdient de muziekwereld ook niet verkeerd heb ik mij laten vertellen en heb je een langere houdbaarheidsdatum:

http://www.loonwijzer.nl/home/salaris/vipsalarissen/rappers

0634

Moet je wel succes hebben. Dat is voor HAM lastiger dan succes blijven hebben in de F1.

Bovendien, ik zei ook dat ik denk dat hij er 'nu' zo over denkt. Natuurlijk kan dat over 4 jaar anders zijn. Ieder mens verandert. Het is niet in beton gegoten.

Wings

Citaat van: Jeroen op 13 september 2015 - 09:07:26
Moet je wel succes hebben. Dat is voor HAM lastiger dan succes blijven hebben in de F1.

Dat weet ik nog zo net niet. Hij laat zich sowieso al te graag vergezellen door bekende rappers. Hij hoeft maar ergens op aan te haken en hij rolt binnen. Ik bedoel, er zijn rappers genoeg die vanuit kansloze posities, na hun 20ste, bekend zijn geworden en tot op de dag van vandaag miljoenen verdienen met wat ze doen. Snoop was volgens mij begin 20 toen hij zijn eerste album maakte en werd volgens mij nog gearresteerd. Waarom zou Hamilton dat niet kunnen als hij net zo goed rapt als al die anderen?

CitaatBovendien, ik zei ook dat ik denk dat hij er 'nu' zo over denkt. Natuurlijk kan dat over 4 jaar anders zijn. Ieder mens verandert. Het is niet in beton gegoten.

Wat ik zo grappig vind is dat Verstappen gisteren het zelfde werd gevraagd. Niet zozeer hoe lang hij nog gaat rijden maar waar hij over 5 jaren staat. Verstappen zei dat je niet kunt weten waar je over 5 jaren bent, waar je rijdt, of je nog rijdt en of het plezier er dan nog is. Daar ging hij wel vanuit maar hij leeft van seizoen tot seizoen, probeert maximaal te presteren en ziet wel wat op zijn pad komt en hoe dingen gaan verlopen. Dat zelfde geldt -denk ik- voor iedere rijder. Kort samengevat en zoals eerder gezegd (maar daarover zijn we het dus eens) hebben dit soort kreten weinig waarde. Ten eerste gaat Hamilton echt niet roepen dat hij de Formule 1  gaat verruilen voor een carrière in de muziekwereld zonder enige garantie tot succes te hebben, en ten tweede kun je, door omstandigheden, altijd veranderen van gedachte. Maar goed, bij gebrek aan goed gespreksstof vind ik het niet erg het hier over te hebben. Veel spannende dingen staan niet te gebeuren voor komend seizoen.

0634

Maar hoe weten wij dat Hamilton net zo goed rapt als die anderen dan?

Wings


0634

Ik zou nog maar even blijven racen  ;)