Silly Season coureurs 2015/2016

Gestart door Jehoentelaar, 09 juli 2015 - 20:02:27

« vorige - volgende »

Maikel0230

Valt allemaal nogal mee denk ik. Bij Williams hadden ze er ook geen probleem mee toen ze hem in dienst namen als reserve.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

In Amerikaanse  sport is er juist veel ruimte voor tweede kansen. Kijk al.die moordende en verkrachten nfl-spelers, of iets minder heftig,  doping gebruikende nascar-coureurs.


Ik denk dat dat incident dan ook nauwelijks een rol speelt voor haas.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 12 juli 2015 - 19:56:35
In Amerikaanse  sport is er juist veel ruimte voor tweede kansen. Kijk al.die moordende en verkrachten nfl-spelers, of iets minder heftig,  doping gebruikende nascar-coureurs.


Ik denk dat dat incident dan ook nauwelijks een rol speelt voor haas.

Dat denk ik ook.
Sowieso zijn de meeste mensen dit incident alweer "vergeten".
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: Perton op 12 juli 2015 - 19:56:35
In Amerikaanse  sport is er juist veel ruimte voor tweede kansen. Kijk al.die moordende en verkrachten nfl-spelers, of iets minder heftig,  doping gebruikende nascar-coureurs.


Ik denk dat dat incident dan ook nauwelijks een rol speelt voor haas.

Nou die krijgen wel straffen hoor. Die Hernandes van de Patriots kreeg nog niet zo lang geleden levenslang zonder kans op vervroegde vrijlating.

Jehoentelaar

Maar die straf zal niet door de NFL opgelegd zijn.

Perton

Uiteraard, uiteindelijk zullen ze ook wel veroordeeld worden, maar bij 'kleine' dingetjes, wordt dat vaak wel vergeven, heb ik het idee, en mogen ze wel terugkomen. Misschien had ik ook niet moordenaars en verkrachters moeten roepen. Dat was wat overdreven. En misschien baseerde ik me ook wel teveel op NASCAR. Maar goed, dat is wel waar Haas vandaan komt natuurlijk.

gloudiesaurus

Voorlopig wordt Sutil overigens ook helemaal niet genoemd bij Haas hoor   ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Pancake Shield

Citaat van: Mickey op 12 juli 2015 - 19:39:51
Maar Haas gaat straks een heleboel media-aandacht krijgen. Ik denk niet dat je een nieuw team in F1 wil beginnen met de nodige controverse die aan een van je rijders kleeft. Zeker in Amerika zijn ze daar gevoelig voor.

Mwah, wat Perton zegt, de Amerikaanse sporten zijn vaak vrij vergevingsgezind als ze je nodig hebben. Dan ben je ineens weer de grote held voor ze. En het incident met Sutil is eigenlijk ook wel lang geleden genoeg om het te doen vergeten.

Overigens denk ik dat Sutil zelf niet terugkomt in de F1. Ik denk dat hij klaar is. Haas zal inderdaad eerder kijken naar Gutierrez en Vergne als 'ervaren' rijders. En dan vergeten we even dat Gutierrez als Mexicaan ook heel aantrekkelijk is voor een Amerikaans team ivm sponsoring enzo.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jehoentelaar

Daarover gesproken, wat doet Sutil nu überhaupt naast z'n vriendin?

Perton

Citaat van: gloudiesaurus op 12 juli 2015 - 23:14:23
Voorlopig wordt Sutil overigens ook helemaal niet genoemd bij Haas hoor   ;)
O nee, ik reageerde ook meer op het argument dat hij geen kans zou maken vanwege het steekincident. Dat lijkt mij namelijk onwaar. Maar ik zie hem ook niet bij Haas rijden nee. Ik verwacht wel dat hij een van die tien namen is, maar niet de nummer 1 op het lijstje.

Perton

Citaat van: Jehoentelaar op 12 juli 2015 - 23:16:12
Daarover gesproken, wat doet Sutil nu überhaupt naast z'n vriendin?
Sauber aanklagen?

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 12 juli 2015 - 23:17:13
Citaat van: Jehoentelaar op 12 juli 2015 - 23:16:12
Daarover gesproken, wat doet Sutil nu überhaupt naast z'n vriendin?
Sauber aanklagen?

Hij is officieel testcoureur van Williams. Volgens mij heeft hij nog niet bij het team gereden. Hij is wel bij de meeste Grand-Prix aanwezig, uiteraard met mevrouw Becks  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Klein mierenneukerig detail, maar hij is reservecoureur, geen testcoureur ;) maar met al die termen als development driver, young driver, etc. snap ik dat het door elkaar wordt gebruikt :P

0634

Een doet-geen-flikker-coureur is de officiële term.

Hamilton#44

Citaat van: Perton op 11 juli 2015 - 17:22:32
Massa wil zich in de nadagen van zijn carrière ook vooral bewijzen, denk ik, dat ie bij Ferrari eigenlijk maar tweede man moest spelen. Dat kan bij Williams,  niet bij haas. Althans, qua resultaten.  Qua team opbouwen wellicht wel, maar daar koop je niks voor. Als massa volgend jaar voor haas rijdt,  koop ik een rondje voor dit forum. Mogen jullie me aan houden.

Hoezo moest Massa 2e man spelen bij Ferrari? Kan me niet herinneren dat ie ooit een plek moest afstaan? Ja in Brazilie 2007 voor Raikkonen maar dat was logisch gezien de situatie. Ik kan mij geen enkel voorval herinneren waaruit blijkt dat Massa 2e man was bij Ferrari.