Silly Season coureurs 2015/2016

Gestart door Jehoentelaar, 09 juli 2015 - 20:02:27

« vorige - volgende »

Hamilton#44

Normaal gesproken Guitierrez bij Haas denk ik.

gloudiesaurus

Citaat van: Pancake Shield op 01 november 2015 - 14:52:37
Over de Manor-coureurs gesproken. Met pay-drivers worden die idd pas laat bekend gemaakt. Al verwacht ik toch in zekere zin dat Leimer op de short-list staat, was die niet reserve-rijder in het begin van het jaar?

Klopt. Hij zou in Japan gaan rijden. Ware het niet dat zijn sponsor niet betaalde...
Dat lijkt ook de reden te zijn waarom hij nog niet voor Manor gereden heeft. Zolang hij geen $$$ heeft geef ik hem weinig kans.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Eén zeer groot talent kunnen we alvast afschrijven voor het silly season-topic voor 2017, want Susie Wolff heeft toch maar eens besloten te stoppen met racen.

Jehoentelaar


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Als ze Toto niet had gehad, had ze nooit een serieuze carrière gehad  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Jammer he? Maar ik heb altijd tegen haar gezegd: Suus, je had beter voor Flavio kunnen kiezen. Maar ja, eigenwijs én blond ...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Ach nu hebben Alonso en Webber een carrière gehad  ;)

Trouwens, Vandoorne heeft gezegd volgend jaar te willen racen.
Wordt het dan Super Formula in Japan?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Manor zal gezien de link naar McLaren niet denk ik.

Robbert65

dan houdt 't denk ik op... Jammer, voor Stoffel en voor de liefhebber.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Met racen in Japan kan Stoffel wel de McLaren - Honda connectie warm houden...
Maar ideaal is het niet.

Ben benieuwd wie voor Marussia  gaat rijden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Mensen met geld.

Nu de goedkope motoren niet doorgaan, zou dat de kansen van wehrlein vergroten? Zo van: "mwoah als je hem neemt, komt er wat extra korting" of juist verkleinen in de zin van "het budget is nog kleiner dus 3 miljoen accepteren we nu nog minder graag"?

C.G. de Beaufort

Mercedes-reservecoureur en regerend DTM-kampioen Pascal Wehrlein denkt dat zijn kansen op een zitje in de Formule 1 in 2016, 50-50 zijn.  Volgens mij dus niets, wat betreft de 50/50, zo zijn er velen. Btw, hij wil gaan racen voor Manon.

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/333155/wehrlein-kansen-op-formule-1-zitje-in-2016-zijn-50-50/

Groet,

C.G. de Beaufort

Wings

Zijn naam is vaker in verband gebracht met een Formule 1 stoel. Ben benieuwd.