Silly Season coureurs 2015/2016

Gestart door Jehoentelaar, 09 juli 2015 - 20:02:27

« vorige - volgende »

Pancake Shield

Voordat er uberhaupt als sprake was van Renault, leek mij Palmer al wel de meest logische kandidaat. Sterker nog het zou mij niks verbazen als hij dat zelfs in zijn contract heeft laten zetten. Ik ben testrijder en het jaar erop race ik. Anders krijgen jullie mijn sponsorcentjes niet. En Lotus was op dat moment nog hard op zoek naar geld natuurlijk.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Franky R.

Citaat van: janke op 24 oktober 2015 - 11:29:00
Een bh-tje doet ook wonderen. Daar kun je erwten er nog mee laten uitzien als een voetbal maatje 5. ;)


Push-up BH heet zoiets toch....nasty... :P
;)

0634

Overigens was er toch de nodige twijfel voorafgaand aan dit jaar over Button en of die over de hill zou zijn, maar in diens hele loopbaan heeft Alonso nog nooit minder punten behaald dan zijn teamgenoot. Momenteel is het 16-11 voor JB...

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 26 oktober 2015 - 19:58:54
Overigens was er toch de nodige twijfel voorafgaand aan dit jaar over Button en of die over de hill zou zijn, maar in diens hele loopbaan heeft Alonso nog nooit minder punten behaald dan zijn teamgenoot. Momenteel is het 16-11 voor JB...
heeft Alonso in 2004 niet minder punten gehaald dan Trulli? 48 om 51 of zo?

0634

Nee, niet volgens wiki. https://en.wikipedia.org/wiki/2004_Formula_One_season

Overigens reed Trulli niet het hele seizoen voor Renault maar stapte over naar Toyota.

Wings

Citaat van: FolkertE op 26 oktober 2015 - 20:10:38
Citaat van: Jeroen op 26 oktober 2015 - 19:58:54
Overigens was er toch de nodige twijfel voorafgaand aan dit jaar over Button en of die over de hill zou zijn, maar in diens hele loopbaan heeft Alonso nog nooit minder punten behaald dan zijn teamgenoot. Momenteel is het 16-11 voor JB...
heeft Alonso in 2004 niet minder punten gehaald dan Trulli? 48 om 51 of zo?

Volgens mij ben je in de war met de eerste seizoenshelft. Trulli had iets van 45 punten, Alonso 25 of zo (zal niet helemaal kloppen maar heb geen zin om het uit te pluizen. Dus even om het idee). Nu weet ik niet meer waarom de klad er in kwam maar Trulli kreeg het aan de stok met Briatore. Daarna is hij nooit meer in de buurt geweest van Alonso en scoorde Trulli geen enkel punt meer.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 26 oktober 2015 - 20:27:59
Nee, niet volgens wiki. https://en.wikipedia.org/wiki/2004_Formula_One_season

Overigens reed Trulli niet het hele seizoen voor Renault maar stapte over naar Toyota.
Ja klopt. Maar dat is ook precies het punt, op het moment van ontslag van Trulli stond Trulli 2 of 3 puntjes voor geloof ik. Dat las ik vorig jaar een keer op een engelse site geloof ik. Maar echt duidelijk is het niet.

@Wings ja zoiets had ik ook gelezen. Trulli was goed bezig maar ineens was het weg en versloeg Alonso hem.
Maar of ik in de war ben met het begin van 2004? Zou kunnen, maar Dat Trulli ineens ontslagen was was al raar op zich. En ik zal het morgen eens uitzoeken als ik zin en tijd heb, maar volgens mij had trulli een paar puntjes meer.

0634

Maar dan blijft toch overeind dat Alonso nooit minder punten dan een teamgenoot heeft behaald in een seizoen.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 26 oktober 2015 - 22:31:52
Maar dan blijft toch overeind dat Alonso nooit minder punten dan een teamgenoot heeft behaald in een seizoen.
Dat is toch niet zo dan? Want na ontslag was Trulli geen team genoot van Alonso meer en op het moment van ontslag had Trulli wel meer punten. (Iig als dat wat ik had gelezen correct is.)

Jehoentelaar

Maar het seizoen ging na het ontslag van Trulli gewoon verder, dus Alonso pakte wel meer punten.

Matthijs

Citaat van: Jehoentelaar op 27 oktober 2015 - 10:21:46
Maar het seizoen ging na het ontslag van Trulli gewoon verder, dus Alonso pakte wel meer punten.
Ja, dan zijn 'teamgenoot' wel, dus het klopt. Maar feitelijk is Alonso in 2004 wel degelijk op punten verslagen door Trulli toen zij teamgenoten van elkaar waren.

FolkertE

Citaat van: Matthijs op 27 oktober 2015 - 11:21:38
Citaat van: Jehoentelaar op 27 oktober 2015 - 10:21:46
Maar het seizoen ging na het ontslag van Trulli gewoon verder, dus Alonso pakte wel meer punten.
Ja, dan zijn 'teamgenoot' wel, dus het klopt. Maar feitelijk is Alonso in 2004 wel degelijk op punten verslagen door Trulli toen zij teamgenoten van elkaar waren.
Ja dat is ook precies hoe ik het ervaar. Want het zou dan niet eerlijk zijn omdat Trulli geen punten meer kon scoren met Renault.

Jehoentelaar

Wat was überhaupt de reden van zijn ontslag? Als dat iets als intern gedonder is vind ik wel dat die vergelijking met Alonso gewoon opgaat over een heel jaar.

FolkertE

Citaat van: Jehoentelaar op 27 oktober 2015 - 15:09:24
Wat was überhaupt de reden van zijn ontslag? Als dat iets als intern gedonder is vind ik wel dat die vergelijking met Alonso gewoon opgaat over een heel jaar.
Er was volgens mij inderdaad gedonder, maar dat kwam volgens mij omdat Briatore Alonso de voorkeursbehandeling gaf. Het is lang geleden, maar ik kan me vaag nog wel wat herinneren dat Trulli vaak harde kritiek kreeg terwijl Alonso vrij vaak buiten schot bleef. Maar het ontslag doet er in mijn ogen niet heel veel toe, ze waren geen teamgenoten meer.

Pancake Shield

Citaat van: Jehoentelaar op 27 oktober 2015 - 15:09:24
Wat was überhaupt de reden van zijn ontslag? Als dat iets als intern gedonder is vind ik wel dat die vergelijking met Alonso gewoon opgaat over een heel jaar.

Als ik het goed herinner is Trulli ontslagen destijds, omdat de band tussen hem en Briatore enorm verrot was. Bovendien had Trulli ook dat jaar in Frankrijk zich in de laatste ronde laten verschalken door Barrichello, wat hem toen een podiumpositie kostte. En dat schijnt Trulli nogal hard aangerekend te zijn.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock