Silly Season coureurs 2015/2016

Gestart door Jehoentelaar, 09 juli 2015 - 20:02:27

« vorige - volgende »

Perton

Naja in de eerdere post had Hamilton het over dat ie zelfs even wereldkampioen is geweest, daar bleek niet uit dat het om virtueel zou gaan. Dat kwam pas later, wat het een beetje verwarrend maakte. Als het inderdaad puur om virtueel gaat, dan klopt het inderdaad wel.

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Ondertussen zijn er geruchten dat de deal met Bottas rond, maar dat er pas na 31 Juli meer oveer bekend word gemaakt.

Er zou een hele stroom van rijders wisselingen volgen als Bottas vertrekt. Maar wie er dan voor Bottas in de plaats komt? Geen idee. Max is natuurlijk geen logische optie, maar zou het wel leuk vinden.

Jehoentelaar

^^ Corriere dello Sport meldt dat inderdaad. De datum 31 juli is de datum dat het contract van Räikkönen afloopt, dus een eventuele bevestiging volgt niet eerder dan die dag.

GPUpdate zegt dat Felipe Nasr topkandidaat is voor het huidige zitje van Bottas als de Fin naar Ferrari gaat. Dat kan liverytechnisch wel eens een onooglijke situatie opleveren.

Pancake Shield

Ik ga er vanuit dat Sauber Nasr (en met name zijn miljoenen) ook niet zomaar zal laten gaan. Dus daar zal wel kortsluiting tussen gesloten moeten worden. Ik weet trouwens niet tot wanneer het contract loopt van Massa. Maar mocht Bottas inderdaad naar Williams vertrekken dan zou dat wel positief zijn voor hem. Aan de andere kanten waren er vorig jaar ook al niet de geruchten dat als Bottas naar Ferrari zou gaan, dat Ricciardo naar Williams zou gaan?
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Sphinx

CitaatDus daar zal wel kortsluiting tussen gesloten moeten worden.

Grinnik, ik neem aan dat je bedoelt dat er even moet worden onderhandeld en niet dat Nasr bewust voor frictie gaat zorgen  :D
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Massa riep deze week al dat Bottas de sleutel op de rijdersmarkt was, dus dat is niet gek. Ik denk echter dat het niet zoveel geks op gang zou zetten. Bottas naar Ferrari,  Nasr naar Williams (dat verhaal loopt al langer, enige reden dat hij dat team verliet was omdat ie een race kans kon pakken,  volgens mij wordt ie er nog steeds gewaardeerd) en dan een nieuwe paydriver naar sauber. Zo schokkend zou dat dan allemaal niet zijn denk ik.

Jehoentelaar

Dan is het wachten op een onverlaat die in de media de irrelevante naam Giedo weer laat vallen.

Sphinx

Meestal is die onverlaat in het management van giedo te zoeken, want vaak spelen ze zaken aan de televaag door.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Nou we kunnen Hülkenberg naar Williams praktisch definitief doorstrepen. Joe Saward noemt dat de meest logische optie en aangezien die man volgens mij nog nooit iets op de rijdersmarkt goed heeft voorspeld, gaat het dus ook niet gebeuren :D

Wings

Citaat van: FolkertE op 17 juli 2015 - 10:48:31
Ondertussen zijn er geruchten dat de deal met Bottas rond, maar dat er pas na 31 Juli meer oveer bekend word gemaakt.

Er zou een hele stroom van rijders wisselingen volgen als Bottas vertrekt. Maar wie er dan voor Bottas in de plaats komt? Geen idee. Max is natuurlijk geen logische optie, maar zou het wel leuk vinden.

Ferrari heeft het inmiddels afgedaan als 'complete bullshit'.

We zijn los!

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Ach ja, we weten allemaal dat contracten bij Sauber nogal eens verrassende resultaten opleveren ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Citaat van: Maikel0230 op 23 juli 2015 - 12:33:55
Ach ja, we weten allemaal dat contracten bij Sauber nogal eens verrassende resultaten opleveren ;D

Hopelijk voor hen heeft Sauber nu maar 2 coureurs onder contract  ;)

Maar serieus, Nasr doet het zeker niet slecht en heeft backing.
En Ericsson heeft ook backing, dus Sauber kiest opnieuw voor het geld.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Nasr dus niet naar Williams (mocht Bottas vertrekken naar Ferrari).