Silly Season coureurs 2015/2016

Gestart door Jehoentelaar, 09 juli 2015 - 20:02:27

« vorige - volgende »

Maikel0230

Overigs lees ik vandaag verscheidene berichten op twitter dat de exit van Button finaal lijkt te zijn. Was ook wel ter verwachten als je de houding van Button ziet. Het leven bij McLaren-Honda is shit maar hij blijft het doen met een lach.

De bekendmaking zou vallen volgend weekend aangezien Button een goede band heeft met Japan.

Ben benieuwd wie dan in zijn voetsporen treedt, Magnussen of Vandoorne?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Hamilton#44


lieven

heb het gerucht ook al gelezen.
Ik hoop dat stoffel zijn kans mag wagen!

Matthijs

Citaat van: Maikel0230 op 21 september 2015 - 13:34:14
Overigs lees ik vandaag verscheidene berichten op twitter dat de exit van Button finaal lijkt te zijn. Was ook wel ter verwachten als je de houding van Button ziet. Het leven bij McLaren-Honda is shit maar hij blijft het doen met een lach.

De bekendmaking zou vallen volgend weekend aangezien Button een goede band heeft met Japan.

Ben benieuwd wie dan in zijn voetsporen treedt, Magnussen of Vandoorne?
Als het voor maximaal 1 seizoen zou zijn dan zou ik voor Magnussen kiezen omdat hij gewoon meer ervaring heeft. Maar ik ga er vanuit dat ze bij McLaren voor continuïteit gaan en dan zou ik Vandoorne kiezen. Gewoon zeer getalenteerd.

Hamilton#44

Denk dat Magnussen nog een kans krijgt dan, wel zijn laatste denk ik.

janke

Button is een uitstekend coureur, zal hem missen. Maar aan alles komt een einde zeg ik maar. Maar met zijn 35 jaar zijn er plenty mogelijkheden voor hem. DTM/WEC/Blancpain enz. Ik kan me niet voorstellen dat hij het stuur aan de wilgen hangt. Daar is hij nog te goed voor, vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

Jammer.. het is goed dat er nieuwe coureurs komen en oudere gaan maar JB is wel een coureur waar ik van kan genieten (zoals Canada 2011 bv :)

Pancake Shield

Ik ga er normaal gezegd vanuit dat als Button vertrekt op dit moment Magnussen vooraan het rijtje staat. Weliswaar zal Vandoorne echt op z'n hielen staan, maar ik kan mij ergens indenken dat ze het ook contractueel hebben vastgelegd dat Magnussen zal racen in 2016, om de Deen in ieder geval te behouden voor het team.

Maar nu meen ik overigens ook ergens gelezen te hebben (misschien hier wel) dat Magnussen toegegeven heeft dat hij ook in onderhandeling is met Haas. Dan zou ik mij kunnen voorstellen dat de teamleiding dan zegt van: "ja, doei ga maar lekker onderhandelen Vandoorne is nu onze man". Of dat hebben ze wellicht al aan hem laten weten ('Er is geen plaats voor je in 2016, het wordt of Button of Vandoorne')

En over Button's toekomst, dat zit wel snor denk ik. Wat ik zeg hij is voor McLaren nog steeds het ideale uithangbord en ik kan mij voorstellen dat ze hem dan lekker in een andere klasse waar ze actief in zijn of verbonden mee zijn laten uitkomen. En dan mag hij af en toe komen opdraven voor wat sponsor-dingetjes.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

gloudiesaurus

Ik zou het ook wel zonde vinden als Button stopt, toch een ex-wereldkampioen. Maar de manier waarop hij in Singapore reed zei wel wat. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij nu bij McLaren-Honda veel plezier uit het racen haalt...

Voor Vandoorne is het hopen dat Magnussen naar Haas trekt. Dan komt er een plekje vrij.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Some things are too important to be left in the past.

Perton

Lijkt mij gewoon vandoorne. Die testte dit jaar ook meer dan magnussen, al zegt dat in de huidige f1 ook niet zoveel. Magnussen werd vorig jaar nog opgeroepen sponsoren te zoeken, waarom zou dat nu anders zijn? En ja dat kan voor vandoorne ook gelden,dat weet ik.

Hamilton#44

Ha dat zou wel een stunt zijn, maar denk het niet als ze Magnussen en Vandoorne hebben.
Denk dat ze Magnussen een kans geven en Vandoorne misschien ergens onderbrengen.

gloudiesaurus

Citaat van: Hamilton#44 op 21 september 2015 - 16:39:57
Ha dat zou wel een stunt zijn, maar denk het niet als ze Magnussen en Vandoorne hebben.
Denk dat ze Magnussen een kans geven en Vandoorne misschien ergens onderbrengen.

Waar moeten ze Vandoorne onder brengen dan? Zoveel stoeltjes zijn er niet  ;)
En gezien de huidige WK-stand en gebrek aan hoofdsponsor zal McLaren volgend jaar ook niet in het geld zwemmen (prijzengeld).
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Dat wordt Vandoorne denk ik. Magnussen is gewogen en blijkbaar te licht bevonden. Ik denk niet dat die nog snel een kans krijgt. Vandoorne valt niet langer te negeren in mijn ogen, echt een supertalent, niveau Verstappen. De vraag is alleen of McLaren volgend jaar wel klaar is voor een rookie.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 21 september 2015 - 17:42:14
Dat wordt Vandoorne denk ik. Magnussen is gewogen en blijkbaar te licht bevonden. Ik denk niet dat die nog snel een kans krijgt. Vandoorne valt niet langer te negeren in mijn ogen, echt een supertalent, niveau Verstappen. De vraag is alleen of McLaren volgend jaar wel klaar is voor een rookie.

Als ik McLaren was zou ik nu ook voor Vandoorne kiezen (als Button). Hij heeft het momentum nu, en absoluut het talent. Magnussen heeft de kans al gehad en zich niet echt bewezen.

Al mag Magnussen van mij nog wel eens kan krijgen bij Haas...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is