Silly Season coureurs 2015/2016

Gestart door Jehoentelaar, 09 juli 2015 - 20:02:27

« vorige - volgende »

Robbert65

Wat ik uit verschillende media begreep ( maar ja, men lult elkaar ook ontzettend na natuurlijk) is dat Vettel er voor heeft gezorgd, dat Kimi bleef. En dat Vettel graag wil dat Kimi nog een jaar blijft. In ieder geval een behoorlijke say heeft in wie er naast hem rijdt volgend jaar...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Kootje

En dan rest er dus de vraag: Wil hij Max wel naast hem. Ik bedoel ... hij heeft al laten weten zeer onder de indruk te zijn van hem, dus wellicht ziet hij hem eerder als bedreiging dan als versterking. Than again ... keep your friends close, keep yor enemy's closer.  ;D

Hamilton#44

Dat vettel voor kimi was geloof ik meteen, waarom zou hij een ander hebben gewild?

Robbert65

is in ieder geval lekker ruastâââhg...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Franky R.

Citaat van: Robbert65 op 31 maart 2016 - 16:01:35
is in ieder geval lekker ruastâââhg...


Zolang hij zijn ijsjes en wodka's krijgt ja... :P
;)

FolkertE

*bumb*

http://www.gppits.net/nieuws/m/update_max_verstappen_per_direct_naar_red_bull_racing/
Dat zal de geruchten over de de overstap naar Ferrari wel wat op de achtergrond drukken en zal Kimi misschien nog wel een jaar blijven.
Ik zie op dit moment slechts 3 potentiële rijders die hem zouden kunnen vervangen.
1 Bottas
2 Ricciardo
3 Perez

Maar Bottas en Perez vind ik geen verbetering tov Kimi en Ricciardo zie ik bij rbr blijven. Tenzij Max de vloer met Ricciardo aanveegt, maar dat zie ik ook niet zo 1 2 3 gebeuren. En ik verwacht dat rbr wel een flinke stap gaat zetten.

Mickey

Als Max de vloer met hem aanveegt gaat 'ie ook niet meer naar Ferrari. ;D

FolkertE

Hahah ja das ook weer waar.
Maar aan de andere kant zou het dan misschien toch weer wel een optie kunnen zijn. Omdat de Daniel dan misschien toch niet zo goed zou kunnen zijn als eerder gedacht en hij perfect 2de rijder naast Vettel kunnen zijn. Het


Franky R.

Citaat van: Mickey op 06 mei 2016 - 07:23:12
Als Max de vloer met hem aanveegt gaat 'ie ook niet meer naar Ferrari. ;D
:P