Silly Season coureurs 2015/2016

Gestart door Jehoentelaar, 09 juli 2015 - 20:02:27

« vorige - volgende »

Pancake Shield

Nasr heeft iig tot nu toe bewezen dat hij geen koekenbakker is (minus het incidentje in de vrije trainingen in Canada). Ericsson lijkt wel iets beter in zijn vel te zitten dan bij Caterham, maar hij is wel duidelijk de mindere van de twee.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

BMW.WilliamsF1

Nasr doet t wel goed, die verdient zeker nog een extra seizoen. Ericsson blijft als meer ervaren coureur toch wel een stuk achterop bij Nasr. Die zal wel mogen blijven om zijn centen. Als er iemand meer geld voor geeft, dan naaien ze hem er zo uit :)

Hamilton#44

Zowel Ericsson als Nasr zitten er om hun centen, alleen blijkt Nasr het nu redelijk te doen hoewel die in GP2 volgens mij niet veel bijzonders was, daarvoor heeft ie wel aardige resultaten neergezet.

Dat hij bij Sauber blijft betekent denk ik ook dat Massa bij Williams blijft.

Perton

Jammer van nasr  (dat ie niet naar Williams gaat), jammer van Ericsson (dat ie nog een jaar f1 krijgt)

Perton

Citaat van: Hamilton#44 op 23 juli 2015 - 14:42:13
Zowel Ericsson als Nasr zitten er om hun centen, alleen blijkt Nasr het nu redelijk te doen hoewel die in GP2 volgens mij niet veel bijzonders was

Mwoah, dat ben ik niet met je eens. Hij was in de GP2 behoorlijk snel en behoorde zeker tot de toprijders, zijn probleem was alleen dat zijn ontwikkeling wat stagneerde, daar waar hij vorig jaar eigenlijk gewoon duidelijk om de titel had moeten meedoen. Hij kon om de een of andere reden dat laatste stapje niet maken. Dat vind ik persoonlijk niet 'niet veel bijzonders'. Het was een beetje een Rosberg of Webber, om hem met F1-coureurs te vergelijken.

Althans, da's mijn mening natuurlijk. Dat was ook de reden waarom ik een beetje sceptisch was over zijn debuut. Maar hij heeft mij overtuigd. Het zal geen nieuwe wereldkampioen zijn, maar hij hoort wel op dit niveau thuis.

Hamilton#44

Ik zeg ook, hij blijkt het nu redelijk te doen.  :)

Bedoel alleen dat ie niet op basis van zijn GP2 resultaten in F1 is gekomen.

Van Wijk

#111
Zelf heb ik NASR zijn loopbaan niet gevolgd, echter....na Verstappen maakte
hij in AustraliĆ« echt wel de meeste indruk op mij  ( liet het kaas niet van zijn brood eten ).
Daarna is hij iets minder agressief gaan rijden, wellicht in opdracht van zijn teambaas.

Stiekem hoop ik toch nog dat Massa een stoeltje bij Haas krijgt....
Een illusie, maar de meeste forum leden weten wel waarom  :D

Perton

Citaat van: Hamilton#44 op 23 juli 2015 - 17:04:13
Ik zeg ook, hij blijkt het nu redelijk te doen.  :)

Bedoel alleen dat ie niet op basis van zijn GP2 resultaten in F1 is gekomen.
dan vraag ik me af of je wel gp2 volgt, niet lullig bedoeld verder. Hij werd namelijk al jaren als f1 kandidaat getipt. Dat hij de stap uiteindelijk maakte vanwege zijn geld,  dat is natuurlijk waar, maar dat zijn gp2 prestafues niet voldoende warene om regelmatig gelijkt te worden is flauwekul.

0634

Citaat van: Van Wijk op 23 juli 2015 - 17:56:43
Zelf heb ik NASR zijn loopbaan niet gevolgd, echter....na Verstappen maakte
hij in AustraliĆ« echt wel de meeste indruk op mij  ( liet het kaas niet van zijn brood eten ).
Daarna is hij iets minder agressief gaan rijden, wellicht in opdracht van zijn teambaas.

Stiekem hoop ik toch nog dat Massa een stoeltje bij Ferrari krijgt....
Een illusie, maar de meeste forum leden weten wel waarom  :D

Massa terug naar Ferrari? No offence hoor, ieder zijn favoriet, maar waarom lijkt jou dat dan zo leuk? Dat hebben we toch al gehad?

Van Wijk

Sorry Jeroen, ik bedoelde naar Haas, ( zijn link met Ferrari ).

Maikel0230

Waarom zou Massa zijn Williams inruilen voor een waarschijnlijk langzamere Haas?

Ik heb nogal wat vertrouwen in het Haas project maar ik verwacht er in het eerste seizoen niet te veel van. Daarom. Wat wint Massa bij een move naar Haas?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: Van Wijk op 23 juli 2015 - 18:29:08
Sorry Jeroen, ik bedoelde naar Haas, ( zijn link met Ferrari ).

Ah, okee, ik snapte het al niet  ;D

FolkertE

Ik weet niet of het in het silly season past of niet. Maar de geruchten over Renault en Lotus worden wel sterker. Zou Renault Lotus gaan overnemen?
De relatie tussen rbr en Renault lijkt aardig bekoelt.

Daarnaast zijn er ook aanhoudende geruchten dat Mercedes en Red bull in zee zouden gaan. Voor beiden een logische stap,  want hoe meer teams dankzij een goede motor zich voor Ferrari kunnen nestelen,  hoe beter dat voor hun is.
Zal straks even die artikelen zoeken.

Wings

Nogal wiedes dat die relatie bekoeld is. De uitlatingen van Red Bull naar diens partners gaan ook werkelijk nergens over en schoten door in doel. Volgens mij was het Mercedes die riep geen motoren aan Red Bull te willen leveren omdat ze zich zo opstellen tegenover hun motorpartner en er daarom geen goede basis ligt voor voldoende vertrouwen in een goede samenwerking. Dus het heeft mogelijk verdere gevolgen voor Red Bull en ik ben best benieuwd waar dit schip strandt. Voor Max en Carlos kan dit ook nog wel eens anders uitpakken dan gewild.

FolkertE

Dat klopt inderdaad, maar goed tijden veranderen en als Ferrari sterker word, zou RBR een mooie toevoeging kunnen zijn om het Ferrari moeilijk te maken. Maar ik las laatst een artikel over RBR en Mercedes waarin toch werd geprobeerd voor Mercedes motoren te gaan en ze ook een stap dichter bij waren.

Maar de opmerking over de bekoeling tussen Renault en RBR was ook wat sarcastisch bedoelt. Want die gaan dit jaar nog uit elkaar denk ik.