Silly Season coureurs 2015/2016

Gestart door Jehoentelaar, 09 juli 2015 - 20:02:27

« vorige - volgende »

Jehoentelaar


Matthijs


Wings


Pancake Shield

Overigens gaan Jordan King en Rio Haryanto testen voor Manor. Ik ga er niet vanuit dat het is voor een stoeltje. Maar stel je voor zeg. Hoe zuur zou het voor Vandoorne worden als Haryanto (ook als zou het maar bij Manor zijn) wel de F1 volgend jaar in komt en hij niet.

En over dat Wehrlein. Ik weet het niet. Hangt er veel vanaf wat Mercedes doet (wat Perton zegt dus). En of Manor andere kapitaalkrachtige rijders kan vinden.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Sphinx

Citaat van: Pancake Shield op 25 november 2015 - 11:09:33
Overigens gaan Jordan King en Rio Haryanto testen voor Manor. Ik ga er niet vanuit dat het is voor een stoeltje. Maar stel je voor zeg. Hoe zuur zou het voor Vandoorne worden als Haryanto (ook als zou het maar bij Manor zijn) wel de F1 volgend jaar in komt en hij niet.

En over dat Wehrlein. Ik weet het niet. Hangt er veel vanaf wat Mercedes doet (wat Perton zegt dus). En of Manor andere kapitaalkrachtige rijders kan vinden.

Helaas heeft Haryanto een trouwe sponsor in Pertamina, Vandoorne niet. Het zou heel zuur zijn dat wel.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Hamilton#44

Weet niet of Vandoorne er nu zo goed aan doet om bij Manor te gaan racen, je kan jezelf ook uit de kijker rijden.  :-\

Perton

Haryanto is op zich nog een best degelijke betrouwbare coureur, niet veel slechter dan Stevens en zeker geen mindere ten opzichte van Merhi, die sowieso altijd al gehypt was, maar sinds zijn terugkeer naar single seaters eigenlijk helemaal niet zoveel meer voorstelt. Wat wel tegen Haryanto pleit is dat hij, nog meer dan Chilton, Ericsson en Palmer, een laatbloeier in de GP2 is, en dat uiteindelijk niet om heeft weten te zetten in een titelstrijd.

Jozef

Citaat van: Hamilton#44 op 25 november 2015 - 12:10:43
Weet niet of Vandoorne er nu zo goed aan doet om bij Manor te gaan racen, je kan jezelf ook uit de kijker rijden.  :-\

Als je in een talentenprogramma zit, lijkt me dat geen probleem. Ricciardo deed het ook bij HRT met steun van Red Bull.

Maar het lijkt toch Super Formula te gaan worden voor Vandoorne, lijkt me. Nog één jaar aan de kant. Want na 2016 zullen Button of Alonso er toch echt een keertje de brui aan geven, hoop ik. Dan is Vandoorne de grootste kanshebber om het over te nemen.

Hamilton#44

Ik bedoel alleen, de kans dat het goed uitpakt is net zo groot dan dat het slecht uitpakt.  :)

Sphinx

Citaat van: Perton op 25 november 2015 - 12:36:39
Haryanto is op zich nog een best degelijke betrouwbare coureur, niet veel slechter dan Stevens en zeker geen mindere ten opzichte van Merhi, die sowieso altijd al gehypt was, maar sinds zijn terugkeer naar single seaters eigenlijk helemaal niet zoveel meer voorstelt.

Mehri's grootste fout was dan ook Zeta Corse te laten lopen voor Pons in de WSR. Hij heeft na de eerste slechte raceweekenden nog zijn engineer van ZC overgehaald hem te komen helpen, maar eigenlijk wilde hij in Hongarije al opstappen. Pons heeft toen een motor van Fortec gekocht en de wagen compleet opnieuw opgebouwd. Uiteindelijk verknalde Mehri het zelf in Oostenrijk.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Pancake Shield

Ik probeer mij overigens te herinneren hoe lang geleden het is, dat er zo weinig gebeurd is op de rijdersmarkt. Ik bedoel ja er waren meer dan genoeg geruchten her en der, maar van de tien teams houden er acht hetzelfde rijdersduo aan als dit jaar. En dan is de rijdersbezetting van Manor nog niet eens bekend. En de enige die echt van team veranderd is, is dan Grosjean, die van Lotus naar Haas gaat. (en wellicht Guttierez, maar ja die was er dit jaar in racend opzicht niet echt bij). En ook maar een debutant voorlopig, dat moet volgens mij ook alweer een tijdje geleden zijn.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Pancake Shield

Citaat van: Robbert65 op 27 november 2015 - 14:13:50
Guttièrez is al bevestigd hoor, bij Haas...
http://www.autosport.com/news/report.php/id/121587

Ik bedoelde meer dat Guttierez ook van team verandert is, maar dat hij niet racend in actie was in 2015. Sorry, ik had iets duidelijker moeten zijn ;)
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

http://www.gppits.net/nieuws/button_het_was_geheel_mijn_eigen_keuze/

Voor wie dacht dat Ron Dennis twijfelde over Jens omdat hij zo duur was ;-)

Nou ja, je komt er toch nooit achter hoe die onderhandelingen werkelijk verlopen. Ja, misschien over 30 jaar, als opa Jens of Overgrootvader Ron memoires publiceren:D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel