Man van de race: Silverstone

Gestart door Maikel0230, 05 juli 2015 - 17:34:29

« vorige - volgende »

Wie was de beste coureur van de race

HAM
3 (16.7%)
ROS
1 (5.6%)
VET
3 (16.7%)
MAS
1 (5.6%)
BOT
0 (0%)
KVY
5 (27.8%)
HUL
3 (16.7%)
RAI
0 (0%)
PER
0 (0%)
ALO
2 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 18

Maikel0230

Heb gewoon de gehele top tien genomen om discussies te vermijden.

Ik twijfel nog tussen Hamilton, Vettel of Kvyat.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Ik ga voor Vettel. Profiteerde maximaal van de omstandigheden en was foutloos (Hamilton niet: verprutste start, te gretig dit willen rechtzetten en zijn uitstapje tijdens de regenval).

Maikel0230

Nou ja Vettel liet zich in de openingsrondes ook verschalken door Kvyat en Perez, maar zette dit uiteindelijk na de eerste stint netjes recht, maar zoals Wings als zegt niet zo agressief als Hamilton.

Ik ga toch voor Kvyat, al is het nipt met de andere twee. De jonge rus reed gewoon de ganse dag strak en consistent maar kwam wat weinig in beeld om daar 100% zeker van te zijn. Toch ga ik voor hem.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

janke

Hülkenberg met vlak erachter Kvyat.
Some things are too important to be left in the past.

Pancake Shield

Ik zeg toch ook Kvyat. Reed een uitstekende race en gewoon heel sterk. Was ook tijdens de regen een klap sneller dan Bottas en dergelijke.

Eervolle vermelding: Roberto Mehri. Stevens wordt als de sterke en betere gezien, maar vloog er in de moeilijke omstandigheden toch af. Maar werd deze race toch even afgetroefd door Mehri.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tuesday

dan ga ik voor Rosberg. Ik vroeg me op een gegeven moment echt af of Rosberg wel zelf in die auto zat. Al liet ie na de SC en na zn pitstop ook wel weer mogelijkheden liggen. Kvyat heb ik amper in beeld gezien, reed 8 ronden voor het einde op een seconde van Vettel maar finisht toch op 40 seconden. Iemand enig idee hou dat kan?

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Alonso. Godzijdank eindelijk een punt dus ik mag weer terecht de fanboy uithangen. Voelt goed.

Tuesday

Citaat van: Maikel0230 op 05 juli 2015 - 18:04:21
Geen idee, ik zoek het uit.
hij stopte een ronde later dan Vettel en als beide inlaps vergelijkt dan zit daar gewoon en kleine 40 seconden verschil in. Dus of het was toen echt undrivable of hij heeft een fout gemaakt. Of een combinatie.

Maikel0230

Ik vind dezelfde de info dus ik vermoed dat dat die ronde is geweest die Hamilton nu zo veel laurierkransen oplevert. Ik zag de rondetijden vallen maar 40 seconden? Waar heeft ie die verloren?

Hij kwam niet echt in beeld dus het is moeilijk te zeggen wat daar is gebeurd. Ik vermoed slicks op een natte baan gewoon.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

C.G. de Beaufort

Ik heb voor Vettel gestemd. Vanaf een zesde plaats naar een podiumplaats, de derde. Trouwens, hij vond het ook leuk, hij kraaide in de microfoon...

Groet,

C.G. de Beaufort

Franky R.

Ik heb niet echt iemand er flink bovenuit zien steken...

Kootje

Net als Franky vind ik er ook niemand echt uitschieten. Simpel op iemand stemmen die de meeste posities heeft gewonnen, zonder gezien te hebben hoe, doe ik ook niet aan. Om toch 'n stem uit te geven kom ik dan bij Massa. Die reed misschien wel de race van z'n leven tot de regen roet in het eten gooide.

Maikel0230

Citaat van: Kootje op 05 juli 2015 - 18:30:16
Net als Franky vind ik er ook niemand echt uitschieten. Simpel op iemand stemmen die de meeste posities heeft gewonnen, zonder gezien te hebben hoe, doe ik ook niet aan. Om toch 'n stem uit te geven kom ik dan bij Massa. Die reed misschien wel de race van z'n leven tot de regen roet in het eten gooide.

Roberto Mehri heeft de meeste posities gewonnen vandaag met 7, hij staat niet in de lijst Kootje. ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

FolkertE

Citaat van: Maikel0230 op 05 juli 2015 - 17:47:20
Nou ja Vettel liet zich in de openingsrondes ook verschalken door Kvyat en Perez, maar zette dit uiteindelijk na de eerste stint netjes recht, maar zoals Wings als zegt niet zo agressief als Hamilton.

Ik ga toch voor Kvyat, al is het nipt met de andere twee. De jonge rus reed gewoon de ganse dag strak en consistent maar kwam wat weinig in beeld om daar 100% zeker van te zijn. Toch ga ik voor hem.
En Vettel maakte ook een paar keer uitstapjes. Daarnaast was de poging van Hamilton op Massa gewoon mooi om te zien en zorgde gewoon voor actie op de baan.