Cijfer van de race: Silverstone

Gestart door Jehoentelaar, 05 juli 2015 - 15:51:19

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
9
8
7
6
5
4
3 of lager

Jehoentelaar



Perton

8 inderdaad. Regen eigenlijk een beetje een soort van anti-climax vooraan, omdat Williams nooit iets goeds kan doen als het niet helemaal lekker loopt. Maar ik heb me flink vermaakt.

Wings

Beginfase een 9, middenstuk een 4 (Hamilton die de leiding pakt aan de hand van pitstops....) en eindfase niks bijzonder een 6. Oftewel een 6 als gemiddelde.

0634

Ik vond de eindfase door Rosberg en de regen juist uitstekend.  Als het niet nog harder was gaan regenen had ik gevreesd voor Hamilton.

Perton

Ik doelde ook meer op Williams vs. Mercedes. Hun kansen waren écht helemaal weg door de regen.

C.G. de Beaufort

Lekkere race. Veel uitvallers en op het laatste veel regen. Ik geef een 8...  8)

Pancake Shield

Een 8. Boeiende race met een interessante beginfase, tactisch middenstuk en een fijne eindfase.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

Absoluut uitstekende race, had alles. 9.

Jehoentelaar

Met familie op de bank dat de TdF kijkt kon ik niet alles meekrijgen, maar toch een 8 voor een van de leukste races van het seizoen tot nu toe.

Tuesday

begin en eindfase een 9, middenstuk een 5, gemiddeld een 8

Wings

Citaat van: Jeroen op 05 juli 2015 - 16:06:30
Ik vond de eindfase door Rosberg en de regen juist uitstekend.  Als het niet nog harder was gaan regenen had ik gevreesd voor Hamilton.

De eindfase was zeker prima alleen heeft het de spanning weggenomen. Door de regen kon Rosberg met groot gemak beide Williams coureurs verschalken.

rafael25

9,5 Zeker king Lewisbest of the best goeie timming met ze pitstop :D :D :D

Franky R.

Een zeven. Mijn 'maatje' Hamilton won, maar Williams gooide IMHO een goed resultaat weg door Bottas achter Massa te houden in de beginfase... :(

Tuesday

Citaat van: Wings op 05 juli 2015 - 16:32:12
Citaat van: Jeroen op 05 juli 2015 - 16:06:30
Ik vond de eindfase door Rosberg en de regen juist uitstekend.  Als het niet nog harder was gaan regenen had ik gevreesd voor Hamilton.

De eindfase was zeker prima alleen heeft het de spanning weggenomen. Door de regen kon Rosberg met groot gemak beide Williams coureurs verschalken.
zonder regen was het  hem nooit gelukt volgens mij. Voor mij was de spanning er op dat moment ook wel uit. Met de regen kwam het weer ff terug, tot aan de pitstop van Rosberg, toen was het wel bekeken allemaal.