Cijfer van de race: Silverstone

Gestart door Jehoentelaar, 05 juli 2015 - 15:51:19

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
9
8
7
6
5
4
3 of lager

Wings

Zonder regen had Rosberg moeten aandringen en Williams onder druk moeten zetten. Nu was het een 'walk in the park'. Verder hoop ik altijd op speciale dingen als het regent. Maar ook dat bleef uit. Geen domme dingen, geen rare dingen, geen gevechten dus wederom een anti-climax. Had gehoopt dat de regen meer teweeg zou brengen.

Tuesday

Citaat van: Wings op 05 juli 2015 - 16:44:17
Zonder regen had Rosberg moeten aandringen en Williams onder druk moeten zetten. Nu was het een 'walk in the park'. Verder hoop ik altijd op speciale dingen als het regent. Maar ook dat bleef uit. Geen domme dingen, geen rare dingen, geen gevechten dus wederom een anti-climax. Had gehoopt dat de regen meer teweeg zou brengen.
uiteindelijk misschien een anti climax, al was de p3 van Vettel wel een leuke verrassing, maar de regen bracht wel weer tijdelijk de spanning terug en schudde de boel toch nog behoorlijk door elkaar.

Wings

Ja oké, maar ik hoopte op wat gevechten zo links en rechts. Dat bleef helaas uit. Dus ik was redelijk teleurgesteld ondanks dat mijn maatje Vettel als derde eindigt. Maar ik durf daar geen half puntje extra voor te geven na het onderonsje met fietser. Ik kijk wel uit. ;)

0634

Citaat van: Wings op 05 juli 2015 - 16:44:17
Zonder regen had Rosberg moeten aandringen en Williams onder druk moeten zetten. Nu was het een 'walk in the park'. Verder hoop ik altijd op speciale dingen als het regent. Maar ook dat bleef uit. Geen domme dingen, geen rare dingen, geen gevechten dus wederom een anti-climax. Had gehoopt dat de regen meer teweeg zou brengen.

Zonder regen was er vermoed ik niks meer gebeuet. Hamilton kon geen vuist maken op de baan tegen Williams dus ik vermoed dat Rosberg dat ook niet kon. Tot dan toe in ieder geval niet.

Arthur

8 Leuke race. Wel een anticlimax omdat Williams [Bottas] het niet voor elkaar kreeg [en kon vasthouden] en na de stop van Hamilton het back to usual was. Ook de regen kon geen verrassingen meer brengen. Maar al met al was deze race zeker een opsteker. Nu weer voorbereiden op Hongarije, mijn absolute favoriet van de kalender... [NOT]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 05 juli 2015 - 16:56:52
8 Leuke race. Wel een anticlimax omdat Williams [Bottas] het niet voor elkaar kreeg [en kon vasthouden] en na de stop van Hamilton het back to usual was. Ook de regen kon geen verrassingen meer brengen. Maar al met al was deze race zeker een opsteker. Nu weer voorbereiden op Hongarije, mijn absolute favoriet van de kalender... [NOT]


Echt he? Ik had het al van mijn lijstje af gedonderd, maar ik Hongarije weten ze hoe ze opa Bernie moeten paaien.. ::)

Wings

Citaat van: Jeroen op 05 juli 2015 - 16:51:54Zonder regen was er vermoed ik niks meer gebeuet. Hamilton kon geen vuist maken op de baan tegen Williams dus ik vermoed dat Rosberg dat ook niet kon. Tot dan toe in ieder geval niet.

Of Hamilton het niet kon weet ik niet. Hij kon anderhalve seconde sneller. De vraag is waarom risico nemen als er verder geen dreiging is van achteren en je het strategisch zo kunt inkleden dat je niet alleen voor de Williamsen weer de baan op komt maar ook je teamgenoot piepelt. Kortom, het was geen noodzaak om de Williamsen te passeren. Hij was snel genoeg om het strategisch tot uitvoering te brengen. Dan ga je niet zitten harken, duwen en trekken.

0634

Naja ik vind Hongarije prima. Bovendien zeikt iedereen weer als het eraf gaat voor een zandbakrace dus tja...

Arthur

Citaat van: Jeroen op 05 juli 2015 - 16:51:54
Citaat van: Wings op 05 juli 2015 - 16:44:17
Zonder regen had Rosberg moeten aandringen en Williams onder druk moeten zetten. Nu was het een 'walk in the park'. Verder hoop ik altijd op speciale dingen als het regent. Maar ook dat bleef uit. Geen domme dingen, geen rare dingen, geen gevechten dus wederom een anti-climax. Had gehoopt dat de regen meer teweeg zou brengen.

Zonder regen was er vermoed ik niks meer gebeuet. Hamilton kon geen vuist maken op de baan tegen Williams dus ik vermoed dat Rosberg dat ook niet kon. Tot dan toe in ieder geval niet.

En was het zoals vanouds weer inhalen in de pitsstraat.... en pakte Hamilton P1
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

janke

Een 7. Spektakel bij de start, beetje regen. Dat was het wel.
Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230

8

Heb echt genoten van de race, had niet echt het idee voor de start dat het veel ging worden maar dat ging snel het raam uit. Actie, tacktiek en wat regen, genoeg om er een leuke show van te maken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

7

Ergebeurde, ondanks de spanning vooraan, tot aan de regen eigenlijk niets.

Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 05 juli 2015 - 17:00:32
Naja ik vind Hongarije prima. Bovendien zeikt iedereen weer als het eraf gaat voor een zandbakrace dus tja...

Gebeurt toch vaak iets opvallends op die baan. En het is traditioneel de race die ik in een of ander buitenlands oord kijk dus ernaar uitkijken doe ik wel.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 05 juli 2015 - 17:00:32
Naja ik vind Hongarije prima. Bovendien zeikt iedereen weer als het eraf gaat voor een zandbakrace dus tja...


Had liever Turkije gezien voor Hongarije

Fietser

Geen cijfer, want heb de race niet gezien. Spijtig, als ik de commentaren en andere cijfers lees en zie.