Round 9: British Grand Prix 2015, Silverstone Circuit, Silverstone

Gestart door Maikel0230, 25 juni 2015 - 19:12:21

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Wings op 05 juli 2015 - 21:56:10
Al zou ik Heidfeld de grootste zoutzak ter wereld vinden, dan nog begrijp ik niet wat het te maken heeft met Romain en zijn kritiek.

Ohh? Je weet dus waar ik het over heb? Grosjean is een zeurkous die middelmatig presteerd in de F1. Doe btw F1 Geschiedenis de groeten van me. Jos doet een topprestatie om te overleven. Heb ik diep respect voor. Niet voor Grosjean. Mag weg.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Citaat van: Wings op 05 juli 2015 - 21:56:10
Al zou ik Heidfeld de grootste zoutzak ter wereld vinden, dan nog begrijp ik niet wat het te maken heeft met Romain en zijn kritiek.

Dan zou je hetzelfde doen als Janke: een coureur beoordelen die meer heeft gepresteerd dan jijzelf. Maar dat mag van Wings niet.

Verder een gare discussie.

Wings

Dat mag van Wings wel. Wings vind het alleen raar dat Romain het zwijgen krijgt opgelegd, even chargerend, omdat hij de middenmoot niet zou ontstijgen. Als dat een criterium is dan kun je het forum namelijk wel opdoeken. Dat vind ik raar en daar zeg ik wat van. Verder inderdaad een r(g)are discussie en aangezien morgen om 05.00u de wekker mij wekt, vind ik het wel prima voor vanavond.

X

janke

Jij vindt het raar dat ik Grosjean middelmatig vind, en jij hakt daar op in. Hetzelfde deed je met Heidfeld. Laat me even inloggen op F1 Geschiedenis, laat ik plenty uitspraken over Heidefeld voorbij komen van jou. De Italian gay lives in Limburg. Geil op Alfa, had een blauwe?? 146, toch??

BTW,

Ik leg Grosjean niet het zwijgen op, lijkt me beter dat hij zijn b.k houdt. Dat is mijn insteek. Is niks, word niks. Veldvulling. Zijn er wel meer. Maargoed .
Some things are too important to be left in the past.

0634

Veldvulling, Ericson is veldvulling. Dat Grosjean geen wereldtop is, okee, maar toch absoluut F1 waardig. Categorie Perez, Hulkenberg, Bottas. Niks mis mee in mijn ogen.

Wings

janke,

Mij boeit het niks dat je Romain middelmatig vind (overigens ben ik dat zelfs eens met je), wel dat je op basis daarvan roept dat hij niet zo moet zeiken. Iedereen heeft namelijk recht om wat te vinden. Of je nu viervoudig wereldkampioen bent of achteraan rijdt. Meer dan dat is het niet en meer moet je er niet van maken.

janke

Citaat van: Jeroen op 05 juli 2015 - 22:46:05
Veldvulling, Ericson is veldvulling. Dat Grosjean geen wereldtop is, okee, maar toch absoluut F1 waardig. Categorie Perez, Hulkenberg, Bottas. Niks mis mee in mijn ogen.

Oké, ik vind hem minder dan Hülkenberg en zekers Bottas. Hij is voor mij veldvulling omdat hij loopt te kankeren op alles en iedereen, terwijl hij  "veldvulling is" Presteren doet hij helemaal niets. Mag ik mijn mening hebben??
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Wings op 05 juli 2015 - 22:48:03
janke,

Mij boeit het niks dat je Romain middelmatig vind (overigens ben ik dat zelfs eens met je), wel dat je op basis daarvan roept dat hij niet zo moet zeiken. Iedereen heeft namelijk recht om wat te vinden. Of je nu viervoudig wereldkampioen bent of achteraan rijdt. Meer dan dat is het niet en meer moet je er niet van maken.
Zie, komt ie weer. Ik ben duidelijk in mijn mening gabber.
Some things are too important to be left in the past.

Jozef

Citaat van: Ruby Tuesday op 05 juli 2015 - 10:12:49
Trouwens grappig om te zien dat in t geval van Ricciardo heel gemakkelijk wordt gedaan over zn rondetijd die geschrapt werd, maar bij Sainz in Monaco gebeurde dat ook, maar die kwalificatie wordt wel gewoon aan hem gegeven. Eigenlijk staat het dan dus ook gewoon 5-4.

Dit meen je toch niet serieus? Ricciardo's tijd werd geschrapt omdat hij voordeel behaalde (d.w.z. een snellere tijd kon neerzetten) door het overschrijden van de lijnen, Sainz' tijd werd geschrapt om redenen waarbij hij geen voordeel haalde (niet gestopt bij de weegbrug).

janke

Citaat van: Jehoentelaar op 05 juli 2015 - 22:10:41
Citaat van: Wings op 05 juli 2015 - 21:56:10
Al zou ik Heidfeld de grootste zoutzak ter wereld vinden, dan nog begrijp ik niet wat het te maken heeft met Romain en zijn kritiek.

Dan zou je hetzelfde doen als Janke: een coureur beoordelen die meer heeft gepresteerd dan jijzelf. Maar dat mag van Wings niet.

Verder een gare discussie.

Wat is een gare discussie??
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Jeroen op 05 juli 2015 - 22:46:05
Veldvulling, Ericson is veldvulling. Dat Grosjean geen wereldtop is, okee, maar toch absoluut F1 waardig. Categorie Perez, Hulkenberg, Bottas. Niks mis mee in mijn ogen.

Nee vriend, ik heb het over teams die kunnen scoren met Grosjean. Die gast is toch helemaal niets?? Grote bek over iedereen, en zelf is hij 0,0. Dus veldvulling. Zal er volgend jaar niet meer bij zijn. Gelukkig. I have a dream.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: janke op 05 juli 2015 - 23:06:01
Citaat van: Jeroen op 05 juli 2015 - 22:46:05
Veldvulling, Ericson is veldvulling. Dat Grosjean geen wereldtop is, okee, maar toch absoluut F1 waardig. Categorie Perez, Hulkenberg, Bottas. Niks mis mee in mijn ogen.

Oké, ik vind hem minder dan Hülkenberg en zekers Bottas. Hij is voor mij veldvulling omdat hij loopt te kankeren op alles en iedereen, terwijl hij  "veldvulling is" Presteren doet hij helemaal niets. Mag ik mijn mening hebben??

Alleen als ik mijn eigen mening daarover mag geven.

0634

Citaat van: janke op 05 juli 2015 - 23:39:36
Citaat van: Jeroen op 05 juli 2015 - 22:46:05
Veldvulling, Ericson is veldvulling. Dat Grosjean geen wereldtop is, okee, maar toch absoluut F1 waardig. Categorie Perez, Hulkenberg, Bottas. Niks mis mee in mijn ogen.

Nee vriend, ik heb het over teams die kunnen scoren met Grosjean. Die gast is toch helemaal niets?? Grote bek over iedereen, en zelf is hij 0,0. Dus veldvulling. Zal er volgend jaar niet meer bij zijn. Gelukkig. I have a dream.

Adem in. Adem uit.

Sabai


Kootje

Citaat van: janke op 05 juli 2015 - 23:39:36
Zal er volgend jaar niet meer bij zijn. Gelukkig. I have a dream.

Dan ben ik bang dat die droom 'n nachtmerrie word. Zowel Grosjean als Maldonado zijn namelijk al bevestigd voor volgend jaar.