Round 9: British Grand Prix 2015, Silverstone Circuit, Silverstone

Gestart door Maikel0230, 25 juni 2015 - 19:12:21

« vorige - volgende »

FolkertE

Citaat van: Terminator op 05 juli 2015 - 14:42:57
Top gedaan weer van Williams. Zelfde fout maken als in Oostenrijk vorig jaar. Weer kans op zege zelf door strategie laten liggen.
hadden ze direct gereageerd hadden ze het wel gered ja .
Briljante start van Massa en in mindere maten Bottas. En mooi gepareerd door Hamikton om voor Bottas te blijven. En mooie aggressieve poging van Hamilton.

janke

Some things are too important to be left in the past.

Tuesday

wat zal Max balen als het zometeen gaat regenen. Zou de race wel ten goede komen, de 1e stint was leuk, maar nu lijkt het wel gespeeld (als het droog zou blijven)

Pancake Shield

En daar gaat Sainz.

Groot aantal uitvallers weer. Wie weet nog een klein kansje voor Alonso of de Manors op punten.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

FolkertE


Perton

Nou, eens kijken of dit een herhaling van Monaco wordt voor onze Lewis.

FolkertE


Perton

Gaat Raikkonen het team weer de schuld van alles geven?

janke

Some things are too important to be left in the past.

Tuesday

Citaat van: Perton op 05 juli 2015 - 15:27:57
Gaat Raikkonen het team weer de schuld van alles geven?
ligt er aan wie de call maakte lijkt me. Uiteindelijk kostte het hem maar 2 posities, dus wat dat betreft valt het nog mee.

Jehoentelaar


Perton

Citaat van: Ruby Tuesday op 05 juli 2015 - 15:39:15
Citaat van: Perton op 05 juli 2015 - 15:27:57
Gaat Raikkonen het team weer de schuld van alles geven?
ligt er aan wie de call maakte lijkt me. Uiteindelijk kostte het hem maar 2 posities, dus wat dat betreft valt het nog mee.
Tsja, maar zijn teamgenoot rijdt naar het podium met een flinke voorsprong. Het gaat me niet alleen om de posities. Bottas finisht ook maar één positie achter Massa, maar als je naar dat verschil kijkt, is het ook gewoon dramatisch. Het gaat me dus ook om de manier waarop die positie wordt behaald, en dat leek op het eerste oog (onder zwaar voorbehoud, dat geef ik helemaal toe) op een vrij matige manier te zijn gebeurd.

Tuesday

Citaat van: Perton op 05 juli 2015 - 15:41:41
Citaat van: Ruby Tuesday op 05 juli 2015 - 15:39:15
Citaat van: Perton op 05 juli 2015 - 15:27:57
Gaat Raikkonen het team weer de schuld van alles geven?
ligt er aan wie de call maakte lijkt me. Uiteindelijk kostte het hem maar 2 posities, dus wat dat betreft valt het nog mee.
Tsja, maar zijn teamgenoot rijdt naar het podium met een flinke voorsprong. Het gaat me niet alleen om de posities. Bottas finisht ook maar één positie achter Massa, maar als je naar dat verschil kijkt, is het ook gewoon dramatisch. Het gaat me dus ook om de manier waarop die positie wordt behaald, en dat leek op het eerste oog (onder zwaar voorbehoud, dat geef ik helemaal toe) op een vrij matige manier te zijn gebeurd.
ja, maar Bottas en Massa stonden op eenzelfde strategie. Raikkonen had duidelijk een verkeerde strategie. Als hij Vettel zn strategie had gekopieerd was ie wellict ook nog 4e geworden. Denk dat Raikkonen verder niet zoveel te verwijten valt, als het droog was gebleven was ie waarschijnlijk voor Vettel gefinisht.

FolkertE

Jammer van Kimi,  maar perfect getimed door Hamikton en Vettel. Hele race op p7 en dan ineens p3.
Kimi reed verder wel een sterke race.

Perton

Daarom gaat mijn banaan ook naar Bottas ;)

En daarom zeg ik ook onder zwaar voorbehoud. Maar goed, voor het zelfde geldt was het ook gewoon een gok die verkeerd uitpakte, dat kan natuurlijk ook. Heb je soms als het regent.