Round 9: British Grand Prix 2015, Silverstone Circuit, Silverstone

Gestart door Maikel0230, 25 juni 2015 - 19:12:21

« vorige - volgende »

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

janke

Grosjean moet niet te veel lopen zeiken over collega's. Hij is zelf ook maar middelmaat. Voor mij totaal geen toegevoegde waarde voor de F1. Ik zal hem niet missen.
Some things are too important to be left in the past.

FolkertE

Citaat van: Perton op 05 juli 2015 - 16:06:35
Ja. Alleen wordt Hamilton niet ingehaald door Rosberg en Raikkonen wel door Vettel. Echt, wat een waardeloze vergelijking van niks weer. Het zou ergens op slaan als Raikkonen Vettel achter zich had gehouden, maar dat was nou eenmaal niet zo.
Heb je het nou tegen mij? Waardeloze vergelijking? Ik vergelijk alleen hun kunnen met elkaar en Hamilton, Button, Alonso en Vettel zijn gewoon veel beter dan Kimi mbt tot maken van keuzes in de races.
Kimi reed tot aan de regen een prima race, daarna verprutste hij het door een te vroege bandenstop.


FolkertE


Maikel0230

Citaat van: janke op 05 juli 2015 - 19:21:05
Grosjean moet niet te veel lopen zeiken over collega's. Hij is zelf ook maar middelmaat. Voor mij totaal geen toegevoegde waarde voor de F1. Ik zal hem niet missen.

Romain is een goeie middenvelder. Ik zie hem liever in de F1 dan zijn teamgenoot als ik eerlijk ben ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: janke op 05 juli 2015 - 19:21:05
Grosjean moet niet te veel lopen zeiken over collega's. Hij is zelf ook maar middelmaat. Voor mij totaal geen toegevoegde waarde voor de F1. Ik zal hem niet missen.

Jij bent helemaal geen F1-coureur. Als beter dan een middelmaat zijnhet criterium is van 'mogen zeiken' heb jij al helemaal geen recht om rijders te beoordelen. Beetje een dooddoener janke.

janke

Citaat van: Wings op 05 juli 2015 - 21:17:51
Citaat van: janke op 05 juli 2015 - 19:21:05
Grosjean moet niet te veel lopen zeiken over collega's. Hij is zelf ook maar middelmaat. Voor mij totaal geen toegevoegde waarde voor de F1. Ik zal hem niet missen.

Jij bent helemaal geen F1-coureur. Als beter dan een middelmaat zijnhet criterium is van 'mogen zeiken' heb jij al helemaal geen recht om rijders te beoordelen. Beetje een dooddoener janke.

Kwestie van zien en ogen open, vriend. Wat presteert die gast dan? Heb ik je al een tijd geleden op F1 geschiedenis proberen uit te leggen. Wat "je bent geen F1 coureur" zou het tijd worden dat je, och laat maar. Ik ken je.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Wat heeft dat er mee te maken dat iemand geen recht van spreke heeft? Nogmaals, jij presteert nog minder dan Romain in de Formule 1. Dus als prestatie een criterium is, kun je je account wel verwijderen hier. Vind het gewoon een non-argument.


Franky R.

Citaat van: janke op 05 juli 2015 - 19:21:05
Grosjean moet niet te veel lopen zeiken over collega's. Hij is zelf ook maar middelmaat. Voor mij totaal geen toegevoegde waarde voor de F1. Ik zal hem niet missen.


Ben het gewoon met je eens. Het frappant dat Grosjean de laatste tijd nogal naar anderen zit te wijzen. En daarvoor hoef je niets te hebben gepresteerd in de sport.

janke

Citaat van: Wings op 05 juli 2015 - 21:35:19
Wat heeft dat er mee te maken dat iemand geen recht van spreke heeft? Nogmaals, jij presteert nog minder dan Romain in de Formule 1. Dus als prestatie een criterium is, kun je je account wel verwijderen hier. Vind het gewoon een non-argument.

En jij was zo een groot zeiker over Heidfeld. Man lul niet zo.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Helaas voor jou maar ik was één van de weinige sympathisanten die vond dat Heidfeld ondergewaardeerd werd. Vaak stond ik hier alleen in. Achteraf heb ik Heidfeld wellicht ietwat overschat, ik weet het niet, maar heb Heidi (zo noemde ik hem) altijd ontzettend gesteund en gepleit dat hij bij een topteam terecht kwam. Dus ik denk dat je een verkeerde voor je hebt. Verder begrijp ik ook niet helemaal wat dat ertoe doet maar dat even terzijde.

janke

Zoals bekend heb je graag het laatste woord, bij deze. Ik kan helaas door die Nerderlander/Ijslander niet meer inloggen. Kan ik zo wat quotes van jou hier neer zetten.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Al zou ik Heidfeld de grootste zoutzak ter wereld vinden, dan nog begrijp ik niet wat het te maken heeft met Romain en zijn kritiek.