Oostenrijk: cijfer vd race

Gestart door 0634, 21 juni 2015 - 15:37:12

« vorige - volgende »

zeg t maar

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
4 (21.1%)
7
12 (63.2%)
6
2 (10.5%)
5
1 (5.3%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Wallie

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Arthur

Prima 7! Eindelijk weer eens een race waar ik van heb kunnen genieten. Eens dat de strijd om P1 dodelijk saai was maar verder was er genoeg aktie en ook goed in beeld gebracht. Ik heb weer hoop :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fietser

Citaat van: Wings op 21 juni 2015 - 20:17:02
Citaat van: Fietser op 21 juni 2015 - 19:47:13
Uhh, welke anticlimax?

Verstappen die uiteindelijk het duel verliest.
Vettel die niet voorbij aan Massa komt.

Voor fans van Maldonado en Massa was dit juist de climax van de race. Waarmee ik maar wil zeggen dat dit motief niet zozeer met de race, maar met de voorkeuren voor bepaalde coureurs van doen heeft.

Jozef

Maar dus wel met iemands beleving van de race. Is het verboden om subjectief te zijn?

Ik zal er ook niet moeilijk om doen om toe te geven dat de pret voor mij erg bedorven is door het vroege uitvallen van beide McLarens.

Wings

Citaat van: Fietser op 21 juni 2015 - 22:04:04
Citaat van: Wings op 21 juni 2015 - 20:17:02
Citaat van: Fietser op 21 juni 2015 - 19:47:13
Uhh, welke anticlimax?

Verstappen die uiteindelijk het duel verliest.
Vettel die niet voorbij aan Massa komt.

Voor fans van Maldonado en Massa was dit juist de climax van de race. Waarmee ik maar wil zeggen dat dit motief niet zozeer met de race, maar met de voorkeuren voor bepaalde coureurs van doen heeft.

Mij ontgaat je punt. Als ik ergens wat van mag vinden hanteer ik uiteraard mijn eigen criteria. Ik vond het een anticlimax dat Verstappen werd geklopt en Vettel niet voorbij aan Massa kwam. Je bent natuurlijk geheel vrij om daar wat anders van te vinden.

0634

Op zich vond ik - los van de namen - het gevecht op zich wel een climax. Lekker pittig knallen. Dat Vettel-Massa 'gevecht' vond ik wel een anti-climax want dat werd nooit iets.

Arthur

Tja, dat gevecht Verstappen - Maldonado werd wel iets. Of ik daar gelukkig van werd? Neen! Maar gevechten waren er wel en daar kijk ik voor :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fietser

Citaat van: Jozef op 21 juni 2015 - 22:43:12
Maar dus wel met iemands beleving van de race. Is het verboden om subjectief te zijn?

Ik zal er ook niet moeilijk om doen om toe te geven dat de pret voor mij erg bedorven is door het vroege uitvallen van beide McLarens.

Vanzelfsprekend heeft iedereen zijn/haar eigen beleving en enige subjectiviteit is daarom logisch. Maar als de uitslag van een duel tussen 2 rijders van invloed is op 'het cijfer van de race' dan vraag ik me toch af wat de waarde is van dit topic.

Fietser

Citaat van: Wings op 21 juni 2015 - 22:46:06
Citaat van: Fietser op 21 juni 2015 - 22:04:04
Citaat van: Wings op 21 juni 2015 - 20:17:02
Citaat van: Fietser op 21 juni 2015 - 19:47:13
Uhh, welke anticlimax?

Verstappen die uiteindelijk het duel verliest.
Vettel die niet voorbij aan Massa komt.

Voor fans van Maldonado en Massa was dit juist de climax van de race. Waarmee ik maar wil zeggen dat dit motief niet zozeer met de race, maar met de voorkeuren voor bepaalde coureurs van doen heeft.

Mij ontgaat je punt. Als ik ergens wat van mag vinden hanteer ik uiteraard mijn eigen criteria. Ik vond het een anticlimax dat Verstappen werd geklopt en Vettel niet voorbij aan Massa kwam. Je bent natuurlijk geheel vrij om daar wat anders van te vinden.

Van mij mag je gerust je eigen criteria hanteren. Dat doet iedereen - tot bepaalde hoogte. Maar dan mag je ook een bloedeloze, doodsaaie race waarbij 5 coureurs de finish halen, maar waarin jouw favoriet overwint, belonen met het cijfer 10. Mijn punt: met een te grote persoonlijke voorkeur voor bepaalde rijders ondergraaf je dit topic.

Gerard

Ik geef deze keer een 7.. aardige race...

Matthijs

F1Fanatic doet ook altijd Rate the Race. Probleem is daar dat men het niet eens is wat de waarde is van een cijfer. De een zegt: een 5 is een gemiddelde race dus ik geef Oostenrijk een 5 (want (incorrect) het midden tussen 1 en 10). De ander zegt, ik vond Oostenrijk een voldoende dus ik geef een 7. Terwijl ze de race allebei even leuk vonden. Nu is het geen wetenschappelijk onderzoek, maar het is wel jammer.

BMW.WilliamsF1

Ik geef hem een 7. Was een leuke race. Puike gevechten gezien. Niks mis mee :)

Hamilton#44

Een 7, mede door Verstappen die in de top tien reed. Zonder dat, een zes.

Hamilton#44

Was wel benieuwd wat Mercedes zou doen als er in de laatste fase na de straf van Hamilton nog een SC zou komen.  :)

Wings

Citaat van: Fietser op 22 juni 2015 - 09:02:04
Van mij mag je gerust je eigen criteria hanteren. Dat doet iedereen - tot bepaalde hoogte. Maar dan mag je ook een bloedeloze, doodsaaie race waarbij 5 coureurs de finish halen, maar waarin jouw favoriet overwint, belonen met het cijfer 10. Mijn punt: met een te grote persoonlijke voorkeur voor bepaalde rijders ondergraaf je dit topic.

Volgens mij zijn er geen regels verbonden aan de totstandkoming van het cijfer dat je geeft. Gelukkig maar want hiermee zou je juist het topic ondergraven. De verschillende invalshoeken geven topics als deze kleur en daarmee bestaansrecht. Bovendien rond ik enkel en alleen af op dat wat ik een anticlimax vond. Mijn cijfer is dus zeker racebreed en zo wat ik in de gauwigheid heb gezien ligt het aardig op de lijn van het gemiddelde. Niks raars in ieder geval. Stel ik had een 3 gegeven om dezelfde reden kon ik mij er nog wát bij voorstellen. Nu Niet.