Man van de race: Silverstone

Gestart door Maikel0230, 05 juli 2015 - 17:34:29

« vorige - volgende »

Wie was de beste coureur van de race

HAM
3 (16.7%)
ROS
1 (5.6%)
VET
3 (16.7%)
MAS
1 (5.6%)
BOT
0 (0%)
KVY
5 (27.8%)
HUL
3 (16.7%)
RAI
0 (0%)
PER
0 (0%)
ALO
2 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 18

janke

Citaat van: Kootje op 05 juli 2015 - 18:30:16
Net als Franky vind ik er ook niemand echt uitschieten. Simpel op iemand stemmen die de meeste posities heeft gewonnen, zonder gezien te hebben hoe, doe ik ook niet aan. Om toch 'n stem uit te geven kom ik dan bij Massa. Die reed misschien wel de race van z'n leven tot de regen roet in het eten gooide.

Massa de race van zijn leven?? Werd gepiepeld door Rosberg, ja op inters, maar op eens niet meer te zien in de race. Met alle respect voor je mening hoor. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Citaat van: FolkertE op 05 juli 2015 - 20:03:43
Citaat van: Maikel0230 op 05 juli 2015 - 17:47:20
Nou ja Vettel liet zich in de openingsrondes ook verschalken door Kvyat en Perez, maar zette dit uiteindelijk na de eerste stint netjes recht, maar zoals Wings als zegt niet zo agressief als Hamilton.

Ik ga toch voor Kvyat, al is het nipt met de andere twee. De jonge rus reed gewoon de ganse dag strak en consistent maar kwam wat weinig in beeld om daar 100% zeker van te zijn. Toch ga ik voor hem.
En Vettel maakte ook een paar keer uitstapjes. Daarnaast was de poging van Hamilton op Massa gewoon mooi om te zien en zorgde gewoon voor actie op de baan.
het was leuk dat ie het probeerde maar in de basis weinig anders dan de knulligheid die rosberg in Rusland had vorig jaar, al liep dat natuurlijk ook slechter af.

Dan ga ik voor vettel.

FolkertE

Ik twijfel nog tussen Hamilton, Vettel, Massa en Alonso. Alonso gewoon 1 punt zelfs na dat hij bijna loodrecht op Button gebeukt werd.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: Maikel0230 op 05 juli 2015 - 18:16:46
Ik vind dezelfde de info dus ik vermoed dat dat die ronde is geweest die Hamilton nu zo veel laurierkransen oplevert. Ik zag de rondetijden vallen maar 40 seconden? Waar heeft ie die verloren?

Hij kwam niet echt in beeld dus het is moeilijk te zeggen wat daar is gebeurd. Ik vermoed slicks op een natte baan gewoon.
gespind dus en ook een ronde te lang buiten gebleven. Als ie ook nog Raikkonen had geheten had ie wel een banaan verdiend ;)

https://uk.eurosport.yahoo.com/news/formula-1-spin-cost-kvyat-chance-podium-175613874--f1.html

0634

Ik zou niet weten wie. Hamilton? Verprutst zijn start, doet geen enkele poging bij Massa en doordat Williams niks van tactiek snapt kan hij rustig afwachten en winnen. Doet hij goed maar niet meer dan dat. Voor de restcweinig uitschieters gezien.


Arthur

Ik ga eens voor Kyvat. Niets op af te dingen. Had ook Vettel kunnen zijn maar nu even niet ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Hulkenberg. Reed het hele weekend al sterk en vind het gewoon knap om met een relatief onbekende auto, dit resultaat te boeken.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jozef

Ik vond het ook moeilijk om iemand te vinden die er bovenuit stak. Maar ben uiteindelijk voor Hülkenberg gegaan, de enige die echt duidelijk op alle aspecten beter was dan zijn teamgenoot in deze race.

Hamilton? Als het niet meteen na zijn pitstop harder begint te regenen, verliest hij de race aan Rosberg die los 2 seconden per ronde won op dat moment.
Massa en Bottas? Leuke momenten mee beleefd maar uiteindelijk niet omgezet in mooi resultaat.
Vettel? Heb ik weinig zien doen, goede timing met de pitstop en daardoor een podium. Als je Hamilton een slechte start aanrekent moet je dat Vettel ook doen, op de helikopterbeelden was duidelijk dat beide Ferrari's net zo slecht startten als de Mercedessen.
Kvyat? Kon voor het podium gaan maar spinde.

Voor al deze namen valt wel wat te zeggen hoor, maar er valt ook wat voor te zeggen om er niet op te stemmen. Bij Hülkenberg denk ik: waarom niet?

0634


Hamilton#44

Vond het Alonso wel goed. Verder niet echt 1 die er bovenuit sprong.

Kootje

Citaat van: janke op 05 juli 2015 - 20:12:43
Citaat van: Kootje op 05 juli 2015 - 18:30:16
Net als Franky vind ik er ook niemand echt uitschieten. Simpel op iemand stemmen die de meeste posities heeft gewonnen, zonder gezien te hebben hoe, doe ik ook niet aan. Om toch 'n stem uit te geven kom ik dan bij Massa. Die reed misschien wel de race van z'n leven tot de regen roet in het eten gooide.

Massa de race van zijn leven?? Werd gepiepeld door Rosberg, ja op inters, maar op eens niet meer te zien in de race. Met alle respect voor je mening hoor. ;)

Ik zei dan ook: "tot de regen roet in het eten gooide"  :-*

Kootje

Citaat van: Maikel0230 op 05 juli 2015 - 18:32:30
Citaat van: Kootje op 05 juli 2015 - 18:30:16
Net als Franky vind ik er ook niemand echt uitschieten. Simpel op iemand stemmen die de meeste posities heeft gewonnen, zonder gezien te hebben hoe, doe ik ook niet aan. Om toch 'n stem uit te geven kom ik dan bij Massa. Die reed misschien wel de race van z'n leven tot de regen roet in het eten gooide.

Roberto Mehri heeft de meeste posities gewonnen vandaag met 7, hij staat niet in de lijst Kootje. ;)

Scherp, maar toch niet. Van Mehri weet ik namelijk precies hoe hij die posities heeft gewonnen en ik kanje vertellen dat zijn enige aandeel daarin bestaat uit het feit dat hij de race foutloos, eigen of andermans, en zonder technische malheur rondreed. Dit in tegenstelling tot Nasr, Grosjean, Maldonado, Button, Verstappen, Sainz en Stevens.

Gerard

Kvyat
Jammer van de spin, dat koste hemn een poiumplek