Canada: Man vd race

Gestart door 0634, 07 juni 2015 - 22:45:01

« vorige - volgende »

Wie was de beste?

HAM
2 (11.8%)
ROS
0 (0%)
BOT
2 (11.8%)
RAI
0 (0%)
VET
7 (41.2%)
MAS
3 (17.6%)
MAL
3 (17.6%)
HUL
0 (0%)
KVY
0 (0%)
GRO
0 (0%)
Iemand anders...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

0634


gloudiesaurus

Hamilton, simpel weg de snelste en foutloos.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Niet bijster veel gebeurd. Massa vond ik sterk in de beginfase, uiteindelijk werd hij toch verslagen door Vettel die uit een gelijkaardige of slechtere situatie kwam maar naar mijn herinnering was Massa leuker om naar te kijken. Vooral het duel met Ericsson was magistraal, van beide heren overigens.

Verder vond ik het ook wel leuk dat Sainz Ricciardo koud pakte. Wat had Daniel een slecht weekend.

Toch maar Massa. Ik denk overigens niet dat ik al vaak op hem heb gestemd in deze poll. ;D

Perton

Ik kies voor Bottas. Niet dat hij nou zoveel beter was dan de rest, maar van de jongens die om de best of the rest positie streden (Raikkonen, Grosjean en hij) pakte hij het podium.

Tuesday

dan doe ik Vettel ;) bovenstaande 3 namen komen net zo goed in aanmerking, maar die hebben alledrie dus al een stem.

0634

Maldonado. Goede, degelijke race. Geen gekke dingen (zijn teammaat wel). Goede punten.

En ik heb nog nooit op hem gestemd.  ;)

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 07 juni 2015 - 23:07:50
Maldonado. Goede, degelijke race. Geen gekke dingen (zijn teammaat wel). Goede punten.

En ik heb nog nooit op hem gestemd.  ;)
als banaan toch wel? ;)

Pancake Shield

Zoveel mogelijk keuzes. Hamilton heeft gewoon heel strak gereden, Bottas pakt een mooi podium, Vettel rijdt naar voren toe en Maldonado rijdt een solide race. Maar toch kies ik dan voor Massa. Massa kwam gister achteraan terecht en moest zich toch naar voren vechten. Ik heb het idee, dat ik uiteindelijk net iets meer van zijn race heb genoten, dan die van Vettel. Puur persoonlijke keuze dus.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

FolkertE

Ik voor Maldonado. Goede race en gewoon in de punten. En hij verdiend ook wel eens een keer de tilel van man van de race.

Matthijs

#9
Tja Maldonado reed 'gewoon' achter Grosjean voordat Grosjean zelf zijn achterband stuk reed. Dus vind ik niet dat Maldonado het maximale eruitgehaald heeft. Dat heeft Vettel volgens mij wel gedaan, dus stem ik op hem. Edit, er zijn er meer die gemaximaliseerd hebben, zoals Bottas bijvoorbeeld dus het was moeilijk kiezen.

Sphinx

Massa. Omdat hij me met zijn passeeracties langer wakker heeft gehouden dan ik dacht.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jehoentelaar

Bottas, keurig de podiumkruimels voor de snuffels van Ferrari weggehaald.

Leroy

standaard... Vettel... kreeg weer beetje Abu dhabi 2012 idee ... de overtake show...

P18 naar 5 is altijd leuk om te zien...

verder vind ik dat maldonado ook wel een kruisje verdient achter zijn naam ...  aangezien die ook gewoon wat lekkere puntjes meegepakt heeft!

Kootje

Hamilton

Speelde gewoon met Nico, heerlijk! ;D

Arthur

Citaat van: Jeroen op 07 juni 2015 - 23:07:50
Maldonado. Goede, degelijke race. Geen gekke dingen (zijn teammaat wel). Goede punten.

En ik heb nog nooit op hem gestemd.  ;)

Goede keuze Jeroen, hier kan ik me ook wel in vinden. Mijn stem gaat naar Maldonado  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel