Cijfer vd race: Canada

Gestart door 0634, 07 juni 2015 - 21:37:12

« vorige - volgende »

Wat vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
5 (23.8%)
6
10 (47.6%)
5
5 (23.8%)
4
1 (4.8%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Jehoentelaar

Je zou het bijna gaan denken. Dit vraagt om diepgaand onderzoek.

Perton

Citaat van: Jehoentelaar op 09 juni 2015 - 21:02:44
Je zou het bijna gaan denken. Dit vraagt om diepgaand onderzoek.
Ik geef het onderzoek een 8. Om maar eens ontopic te blijven.

Jehoentelaar


Tuesday

kom op zeg, doe niet zo kinderachtig. Sommige mensen liggen elkaar gewoon niet. Deal with it. Het is echt niet zo dat het allemaal aan de 1 ligt, of allemaal aan de ander.

0634

Ik lig eigenlijk iedereen wel. Behalve twee. Jij en Monaco2011. Een gast van vroeger. Ook een irritante mafklapper die draait als de deur van de V&D. Verder heb ik met niemand een probleem.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 09 juni 2015 - 21:55:14
Ik lig eigenlijk iedereen wel. Behalve twee. Jij en Monaco2011. Een gast van vroeger. Ook een irritante mafklapper die draait als de deur van de V&D. Verder heb ik met niemand een probleem.
Ja, dat is idd dezelfde persoon, dat heb je volgens mij al eens eerder aangehaald. Verder is de ergernis niet wederzijds, slechts bij vlagen.

Perton

Hmm ik wilde een post plaatsen dat de V&D hier geen draaideuren heeft, maar ik was ingang Ebbingestraat vergeten. My bad.

Tuesday

Citaat van: Perton op 09 juni 2015 - 22:03:26
Hmm ik wilde een post plaatsen dat de V&D hier geen draaideuren heeft, maar ik was ingang Ebbingestraat vergeten. My bad.
daar fiets ik dagelijks langs en dat is idd een grote inspiratiebron voor mij ;) is die draaideur er inmiddels niet uitgehaald?

0634

Jamaar dat is Groningen, jongelui. Dat telt sowieso niet. Door al die aardbevingen moet je daar deuren hebben met deurposten om onder te schuilen. Met zo'n draaideur werkt dat niet.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 09 juni 2015 - 06:14:06
Omdat je geirriteerd overkwam, en ik had niet het gevoel dat wij een geirriteer gesprek hadden, maar soit.

Tja feiten... volgens mij noem ik net de feiten en ga jij op gevoel af. Racepace... tja, ze rijden in een compleet andere league. Wat valt er te vergelijken? Je gaat mij niet wijsmaken dat Ferrari precies even hard kan als Merc maar toch áltijd maar verliest zonder ook maar enige kans op de zege. Hoezo ben je dan evensnel?

Het gat is zeer constant in mijn ogen en wordt nou niet bepaald kleiner vanaf de race die Vettel won tot nu. Het varieert soms per circuit, maar het is er altijd. Het als tussen Rosberg en Hamilton eigenlijk. Ook constant dat gat, wat niet eens heel groot is, maar overal aanwezig. Na de Vettel zege dacht ik 'nou dat wordt spannend', maar Ferrari heeft geen kans meer gehad op de winst. Dan zie ik niet zo waarom we ook maar enige hoop moeten hebben op een serieuze aanval van Ferrari op Mercedes.
In Canada melde Ted dat die overwinning gedeeltelijk te danken was aan het feit dat Ferrari met een hogere "Nock" (Of iets in die richting) konden rijden in de race, zonder te veel van de auto te vragen. Dat icm de verkeerde pitstops van Mercedes verklaarde de overwinning van Vettel. Dus ik moet mijn woorden van toen toch een beetje terug nemen.
Dus ik moet mijn woorden van toen

Miguel

Rare poll. Een 6 is onvoldoende, of hoe moet ik deze schaal zien?
Peace out yo.

FolkertE

Ik wil trouwens 1 ding nog zeggen over de vermoedelijke gelijke pace of ronde tijden van Vettel en Mercedes: Vettel stond op een 2 stop. Een vroege eerste stop, dat wel. Maar toch wel 8 rondjes nieuwer.

Matthijs

#57
Citaat van: Miguel op 11 juni 2015 - 13:24:15
Rare poll. Een 6 is onvoldoende, of hoe moet ik deze schaal zien?
In Nederland geldt een algemeen en breedgedragen waardering van rapportcijfers:
10    Uitstekend
9    Zeer goed
8    Goed
7    Ruim voldoende
6    Voldoende
5    Zwak
4    Onvoldoende
3    Ruim onvoldoende
2    Slecht
1    Zeer slecht

De crux zit in de grens van voldoende naar onvoldoende, die ligt bij Nederland op 5,5 (dus 5 is onvoldoende en 6 is voldoende)
Dat is in België toch niet anders? Anyone?

Matthijs


Jehoentelaar

Citaat van: Matthijs op 11 juni 2015 - 14:44:11
De crux zit in de grens van voldoende naar onvoldoende, die ligt bij Nederland op 5,5 (dus 5 is onvoldoende en 6 is voldoende)
Dat is in België toch niet anders? Anyone?

Wat Miguel waarschijnlijk bedoelt is dat niet alle mogelijkheden van onder de 5,5 aanwezig zijn waardoor de 'schaal' uit balans is.