Monaco: banaan van de race?

Gestart door Jehoentelaar, 24 mei 2015 - 22:51:02

« vorige - volgende »

Wie is ditmaal de pisang?

Mercedes
Maldonado
Mercedes
Verstappen
Mercedes
Hamilton
Een andere coureur, nl.
Een ander team, nl.

Kootje

Qua kledingkeuze kun je Lewis beter vergelijken met Michael Schumacher. Die liep er ook altijd zo ridicuul bij. ;D

Wings

Of met Sjak Fillenuf en zijn wit en paars geverfd haar. 

Tuesday

Citaat van: Kootje op 30 mei 2015 - 09:37:23
Dat is niet het vertrouwen waarop ik doelde en dat weet je ook wel. Het ging om het vertrouwen hebben dat het team je niet binnen laat komen terwijl dat niet de juiste beslissing is. Daar vroeg hij namelijk naar, niets meer niets minder? Daarbij geeft hij 'n uitleg waarom hij denkt dat het beter is om wel binnen te komen. Meedenken noem ik dat. Had het team ook meegedacht, dan hadden ze hem verteld dat pitten hem de race zou kosten. Dit deden ze niet, maar zeiden : Ökay, copy copy, box box!" Op zo'n moment, zeker nadat je ere expliciet om gevraagd heb, mag je toch volledig op je team vertrouwen dat dit 'n op z'n minst evenzo goede optie is? Dan mag het wel Lewis zijn die de aanzet geeft, maar dat maakt het nog niet zijn fout.
ik zeg toch ook niet dat het zijn fout is? ik zeg alleen dat hij er ook zn aandeel in heeft gehad en dat hij zelf ook een foutieve inschatting heeft gemaakt en enigzins verwarrende informatie aan zn team heeft gegeven die gebaseerd was op foute aannames van hemzelf.

Mickey

Citaat van: Wings op 30 mei 2015 - 10:16:27
Citaat van: Perton op 28 mei 2015 - 19:15:51
Eigenlijk is ie gewoon de James Hunt van deze tijd, zeker nu die schijnbaar zelfs een driehoeksrelatie schijnt te hebben. Doet ie goed.

James Hunt was het toonbeeld van mannelijkheid. Stoer, roken, bier zuipen en regelmatig met de blote bast op de foto. Hamilton vind ik meer een mooiboy: glitter en glamour. Totaal verschillende karakters. Enige overeenkomst is dat ze beiden eruit springen. Maar qua karakterkleur vind ik Button (zeker toen hij wat jonger was) meer de James Hunt dan Lewis.


Irvine was de laatste James Hunt.  8)

FolkertE

Citaat van: Wings op 27 mei 2015 - 19:19:21
Citaat van: Tuesday op 27 mei 2015 - 16:39:11
Citaat van: Wings op 27 mei 2015 - 16:26:31
Citaat van: FolkertE op 26 mei 2015 - 07:11:54
Maar de strekking die jij voorlegt verschilt wel enorm door dat detailniveau. Slopen gaat te ver, er tegen aanrijden niet. En het weg lopen, ja niet netjes inderdaad, maar hij kwam gewoon weer terug. Dus het valt allemaal wel mee. Als hij  weg was gebleven had je een punt gehad, nu liep hij even weg en bedacht zich weer toen hij werd terug geroepen.

Dus we zijn het eens dat het niet netjes is. De rest is bijzaak.
want niet netjes staat gelijk aan kinderlijk?

Nee. Maar als Folkert en ik de discussie daarmee kunnen afsluiten doe ik graag water bij de wijn. 'Niet netjes' vind ik ook prima verwoord. Niet alles hoeft een langdradige discussie te worden over de interpretatie van de Nederlandse taal. Als we elkaar maar begrijpen. Dat staat bij mij voorop en ik hoop bij Folkert ook.
Ik volgde het niet helemaal meer, maar als we inderdaad allebei vinden dat het niet netjes is en niets meer, zijn we het eens en kan ik het daar prima mee afsluiten.

FolkertE

Citaat van: NielsD op 29 mei 2015 - 09:04:44
IK weet niet of het al gedeeld is, maar hier horen we duidelijk dat het Lewis zijn eigen beslissing is geweest.

http://www.formula1.com/content/fom-website/en/video/2015/5/Race_edit__Monaco_'15.html
'
Als ik dat fragment hoor, dan is het voor mij duidelijk dat Hamilton enkel een vraag stelt en nergens doelt op het pitten voor nieuwe banden. Hij vraagt letterlijk of het een goed idee is om buiten te blijven. Het team zegt direct dat hij maar naar binnen moet komen dan.
Dat Hamilton aanstuurt op een ander besluit is wel erg makkelijk gedacht. Het team gaf niet eens een weerwoord of uitleg voor hun keuze. Hamilton treft hier absoluut geen blaam. Hij zegt daarna ook dat iedereen achter hem op nieuwe banden zou starten hij op versleten hardere banden. Het team zegt niet dat de anderen ook niet in de pit waren gekomen, wat ze direct hadden moeten doen.

0634

Citaat van: Mickey op 30 mei 2015 - 12:59:17
Citaat van: Wings op 30 mei 2015 - 10:16:27
Citaat van: Perton op 28 mei 2015 - 19:15:51
Eigenlijk is ie gewoon de James Hunt van deze tijd, zeker nu die schijnbaar zelfs een driehoeksrelatie schijnt te hebben. Doet ie goed.

James Hunt was het toonbeeld van mannelijkheid. Stoer, roken, bier zuipen en regelmatig met de blote bast op de foto. Hamilton vind ik meer een mooiboy: glitter en glamour. Totaal verschillende karakters. Enige overeenkomst is dat ze beiden eruit springen. Maar qua karakterkleur vind ik Button (zeker toen hij wat jonger was) meer de James Hunt dan Lewis.


Irvine was de laatste James Hunt.  8)

James Hunt was de laatste James Hunt.

0634

Citaat van: Kootje op 30 mei 2015 - 10:18:20
Qua kledingkeuze kun je Lewis beter vergelijken met Michael Schumacher. Die liep er ook altijd zo ridicuul bij. ;D

Qua kledingkeuze liggen Schumacher en Hamilton net zover uit elkaar als Japan en Texel.

Kootje

Vind jij, ik vind ze er alletwee even idioot bijlopen.

0634

Dat kan natuurlijk. Schumacher was nogal ouwelullerig en Hamilton is juist uberhip. Alletwee idioot zeg jij, en dat kan je vinden natuurlijk, maar dat is ook een kwestie van smaak. Persoonlijk vind ik het haar van Hamilton (implantaten trouwens) belachelijk momenteel. Maar ook dat is natuurlijk smaak.

Perton

Citaat van: Wings op 30 mei 2015 - 10:16:27
Citaat van: Perton op 28 mei 2015 - 19:15:51
Eigenlijk is ie gewoon de James Hunt van deze tijd, zeker nu die schijnbaar zelfs een driehoeksrelatie schijnt te hebben. Doet ie goed.

James Hunt was het toonbeeld van mannelijkheid. Stoer, roken, bier zuipen en regelmatig met de blote bast op de foto. Hamilton vind ik meer een mooiboy: glitter en glamour. Totaal verschillende karakters. Enige overeenkomst is dat ze beiden eruit springen. Maar qua karakterkleur vind ik Button (zeker toen hij wat jonger was) meer de James Hunt dan Lewis.
Uiteraard zei ik het met een knipoog, maar als er al een serieuze ondertoon in zat, dan bedoelde ik meer het genieten van het leven, ook qua vrouwelijk schoon. Dan maakt het mij niet uit of iemand een mannelijke man of een mooiboy is.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 30 mei 2015 - 21:52:39
Citaat van: Kootje op 30 mei 2015 - 10:18:20
Qua kledingkeuze kun je Lewis beter vergelijken met Michael Schumacher. Die liep er ook altijd zo ridicuul bij. ;D

Qua kledingkeuze liggen Schumacher en Hamilton net zover uit elkaar als Japan en Texel.
Maar dat is relatief. Japan Texel is niet zo heel ver, als je van af Jupiter komt. ;)
Volgens mij was het punt ook niet dat ze op elkaar leken qua kleren, maar qua opvallendheid.

0634

De leden van Kiss vallen ook op, maar enige overeenkomst met Michaël Schumacher zie ik niet.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 30 mei 2015 - 23:27:05
De leden van Kiss vallen ook op, maar enige overeenkomst met Michaël Schumacher zie ik niet.
Maar dat word ook niet bedoeld. Juist dat opvallen is het raak vlak. Maar goed, ik zeg alleen maar wat ik denk dat Kootje bedoelt. Zelf zie ik ook geen overeenkomsten. Iedereen is zich zelf en gedragen zich als zich zelf.

0634

Dat is wat ik zeg: als het alleen om het opvallen zelf gaat, zie ik net zoveel overeenkomt tussen de leden van Kiss en Michael Schumacher als tussen Schumacher en Hamilton. Het valt op. Meer niet.