Monaco: banaan van de race?

Gestart door Jehoentelaar, 24 mei 2015 - 22:51:02

« vorige - volgende »

Wie is ditmaal de pisang?

Mercedes
Maldonado
Mercedes
Verstappen
Mercedes
Hamilton
Een andere coureur, nl.
Een ander team, nl.

0634

Wat Tuesday zegt. Complottheorieën zijn werkelijk onzinnig. Dat zijn ze al sinds Rosberg ongenadig op zijn flikker kreeg na Spa, maar kom op he, als Hamilton niks had gezegd was hij nooit binnen gekomen. Dus tenzij Hamilton in het complot zit om Rosberg te laten winnen, is een complottheorie in deze kwestie quatsch.

Maar goed, bij iedere foute call is een complottheorie aanstaande. Dus dit was te verwachten.

Kootje

Wist je dat niet dan? Max is bewust gecrasht om Rosberg te helpen. Hij staat stiekem allang onder contract om volgend jaar bij Mercedes te rijden, maar dan moeten ze nog wel ff van Lewis af. ;D

Hamilton#44

Citaat van: Tuesday op 25 mei 2015 - 17:37:48
Citaat van: Kootje op 25 mei 2015 - 17:33:16
Klopt op zich wel, maar hij weet niet of hij 'n veilige stop kan maken of niet. Daar is het team de fout in gegaan wat ze notabene zelf toegeven.
zeker, het is ook grotendeels de fout van het team. Maar met het feit dat Hamilton er zelf op aanstuurde kunnen alle complottheorien gewoon in de kast blijven. Ik zag Hamilton44 al voorzichtig die link leggen en op andere sites heb ik ook al de grootst mogelijk onzin (inclusief racistische beweegredenen) voorbij zien komen.

Ik geloof niet in een complot, ik zeg alleen dat het zo raar is, dat je het bijna niet kan geloven.

0634

Nou dat wel inderdaad. Zelfs al had het team gezegd dat hij binnen had moeten komen, had hij als coureur moeten zeggen no way in mijn ogen. Trackpositie is heilig op Monaco. Grote faal, van beiden, team misschien iets meer als rijder nog, maar dit was echt heel suf. Klinkt lullig, maar persoonlijk dacht ik meteen al 'daar gaat zn zege'. Want dat Rosberg en Vettel nooit naar binnen zouden gaan was voor mij direct duidelijk.

Tuesday

Citaat van: Hamilton#44 op 25 mei 2015 - 17:45:42
Citaat van: Tuesday op 25 mei 2015 - 17:37:48
Citaat van: Kootje op 25 mei 2015 - 17:33:16
Klopt op zich wel, maar hij weet niet of hij 'n veilige stop kan maken of niet. Daar is het team de fout in gegaan wat ze notabene zelf toegeven.
zeker, het is ook grotendeels de fout van het team. Maar met het feit dat Hamilton er zelf op aanstuurde kunnen alle complottheorien gewoon in de kast blijven. Ik zag Hamilton44 al voorzichtig die link leggen en op andere sites heb ik ook al de grootst mogelijk onzin (inclusief racistische beweegredenen) voorbij zien komen.

Ik geloof niet in een complot, ik zeg alleen dat het zo raar is, dat je het bijna niet kan geloven.
je zegt eerder dat je er bijna wat van zou gaan denken. Wat bedoel je daar dan mee?

Perton

Citaat van: Hamilton#44 op 25 mei 2015 - 17:45:42
Citaat van: Tuesday op 25 mei 2015 - 17:37:48
Citaat van: Kootje op 25 mei 2015 - 17:33:16
Klopt op zich wel, maar hij weet niet of hij 'n veilige stop kan maken of niet. Daar is het team de fout in gegaan wat ze notabene zelf toegeven.
zeker, het is ook grotendeels de fout van het team. Maar met het feit dat Hamilton er zelf op aanstuurde kunnen alle complottheorien gewoon in de kast blijven. Ik zag Hamilton44 al voorzichtig die link leggen en op andere sites heb ik ook al de grootst mogelijk onzin (inclusief racistische beweegredenen) voorbij zien komen.

Ik geloof niet in een complot, ik zeg alleen dat het zo raar is, dat je het bijna niet kan geloven.
Da's het punt met gigantische blunders he. Ze zijn zo onvoorstelbaar dom dat het ook bijna niet te geloven is dat een dergelijke blunder is gemaakt.

NielsD

Ik maak hier uit op dat het zijn eigen keuze was, dus idd al die theorieen kunnen de prullenbak in.

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar


NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Deze wel, nog wel tenminste. ;)

0634

Iemand kidnapt onze filmpjes hier steeds...  >:(

Jehoentelaar

Hij zegt elke keer dat er een update voor het 'device' nodig is. Maar die laatste doet het dan weer wel.

FolkertE

Citaat van: Wings op 25 mei 2015 - 10:17:50
Citaat van: Tuesday op 25 mei 2015 - 10:08:24
nee, het bord bleef gewoon overeind staan. Hij liep wel weg, hopende op begrip, maar werd teruggeroepen en kwam terug en gaf antwoord op de vragen.

Het spijt me maar als je op detailniveau een punt probeert te maken mis je de strekking compleet. Of het bord daadwerkelijk omviel (ik dacht van wel, maar als jij zegt van niet, geloof ik je op je woord) of niet, hij reed er met een behoorlijk tempo moedwillig en uit frustratie tegenaan, wat niet hoort. Datzelfde geldt voor het weglopen tijdens de podiumceremonie. Het zijn verplichtingen waarvoor miljoenen worden betaald en dat moet je dan ook maar opbrengen. Of je nu boos bent of verdrietig of wat dan ook. Zou mooi worden als dadelijk iedereen wegloopt omdat iets hem niet aanstaat of iemand teleurgesteld is.
Maar de strekking die jij voorlegt verschilt wel enorm door dat detailniveau. Slopen gaat te ver, er tegen aanrijden niet. En het weg lopen, ja niet netjes inderdaad, maar hij kwam gewoon weer terug. Dus het valt allemaal wel mee. Als hij  weg was gebleven had je een punt gehad, nu liep hij even weg en bedacht zich weer toen hij werd terug geroepen.

0634

Antwoord van Toto Wolff op een vraag van een fan tijdens een twitter vragenuurtje:

CitaatMERCEDES AMG F1 @MercedesAMGF1  ·  2 u 2 uur geleden
MERCEDES AMG F1 heeft nik pole geretweet
We told him to stay out and Lewis said "not good" & that the tyres had lost temperature (1/2)

Citaat(2/2) We had one second to react and, combined with our wrong timing data, we made the mistake of calling him in #AskToto

Feitelijk vertelde Merc Lewis dus om niet binnen te komen. Lewis vond de banden echter slecht en toen lieten ze hem als nog binnen komen. Als het zo is gegaan ligt er dus inderdaad een stuk schuld bij Lewis, zoals hij zelf ook al toegaf, en dus kunnen complottheorieën definitief de prullenbak in.




Wings

Citaat van: FolkertE op 26 mei 2015 - 07:11:54
Maar de strekking die jij voorlegt verschilt wel enorm door dat detailniveau. Slopen gaat te ver, er tegen aanrijden niet. En het weg lopen, ja niet netjes inderdaad, maar hij kwam gewoon weer terug. Dus het valt allemaal wel mee. Als hij  weg was gebleven had je een punt gehad, nu liep hij even weg en bedacht zich weer toen hij werd terug geroepen.

Dus we zijn het eens dat het niet netjes is. De rest is bijzaak.