Monaco man van de race?

Gestart door Sabai, 24 mei 2015 - 17:05:12

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race?

Hamilton
Rosberg
Vettel
Verstappen
Ricciardo
Iemand anders namelijk. .....

Perton

Ja maar dat Hamilton had moeten aanvallen en soms zijn kop laat hangen, ben ik met je eens. Dus die post boeit me eerlijk gezegd vrij weinig.

Hamilton#44

Citaat van: Wings op 24 mei 2015 - 17:07:29
Serieus? Auto stilzetten op de baan, bordje omver rijden, weglopen met de champagnefles is goed oppakken? Ik vond het kinderlijk gedrag. Prima dat hij boos is, volledig terecht ook, maar laat dat 'kijk mij es 12 doen' gedrag alsjeblieft achterwege. Ik vond het op niks trekken zoals de Belgen dat zeggen.

ja klopt maar dat is Hamilton, die heeft zijn hart op de mouw. Maar het is wel kinderlijk gedrag ja, ik zou gewoon ff naar mijn banksaldo kijken als ik hem was.  ;)

Ik vond Verstappen de man van de race, hoewel hij uiteindelijk de fout in gaat is het wel een type coureur waarvoor je de tv aan zet. Goed of slecht, saai wordt het zeker niet. Als hij zich zo door blijft ontwikkelen en hij kan straks naar Red Bull gaan en die hebben de zaakjes weer voor elkaar met Renault dan zie ik hem echt wel meervoudig racewinnaar worden en wellicht zelfs een wereldkampioen. Hij heeft er in ieder geval ruim de tijd voor.

0634

Dat zeker. Max Verstappen kan in 2035 nog steeds in de F1 rijden.

Wings

Citaat van: Hamilton#44 op 25 mei 2015 - 16:26:38
ja klopt maar dat is Hamilton, die heeft zijn hart op de mouw. Maar het is wel kinderlijk gedrag ja, ik zou gewoon ff naar mijn banksaldo kijken als ik hem was.  ;)

Soms vraag je je af wat het de rijders nog kan boeien met zoveel centen. Aan de andere kant 'tel je pas mee' als je drievoudig wereldkampioen bent. En het ijzer is nu heet..... Maar goed, hij komt er wel, neem niet aan dat hij dezelfde fout maakt als afgelopen seizoen en Rosberg nu dichtbij laat komen.

Hamilton#44

Nou ja, vandaag kon ie er niet zoveel aan doen natuurlijk.

Franky R.

Citaat van: Wings op 25 mei 2015 - 14:56:00
Dat is niet wat ik zeg. Wat ik wel zeg is dat ik het typisch Hamilton vind, dat zodra dingen tegenzitten, hij dat niet los kan laten en ombuigen naar iets positiefs. Dat zag je gisteren ook. Na twee ronden al opgeven omdat het niet wilt vlotten. Ik denk dan, prik dat ding er nu naast en maak die Vettel gek. Hamilton had verse supersofts, ik had willen zien dat hij ze tot op het canvas had opgereden. Een centimeter onder die achtevleugel, druk er op, buiten om in de herpin, ernaast bij het uitkomen van de tunnel, over start-finish erachter, ernaast, samen de Beau Rivage omhoog, geen millimeter onder die achtervleugel vandaan. Net als toen (1992). Dat zie ik liever dan dat je daarna tegen bordjes gaat aanrijden en wegloopt bij een podiumceremonie.


Dan had je Ayrton Senna moeten zien als het hem niet mee zat...Adrenaline, waarschijnlijk...En zo 'kinderlijk' vond ik zijn verhaal tegenover Brundle niet. Maar dat is mijn mening! :)

Tuesday

Citaat van: Wings op 25 mei 2015 - 16:55:06
Citaat van: Hamilton#44 op 25 mei 2015 - 16:26:38
ja klopt maar dat is Hamilton, die heeft zijn hart op de mouw. Maar het is wel kinderlijk gedrag ja, ik zou gewoon ff naar mijn banksaldo kijken als ik hem was.  ;)

Soms vraag je je af wat het de rijders nog kan boeien met zoveel centen. Aan de andere kant 'tel je pas mee' als je drievoudig wereldkampioen bent. En het ijzer is nu heet..... Maar goed, hij komt er wel, neem niet aan dat hij dezelfde fout maakt als afgelopen seizoen en Rosberg nu dichtbij laat komen.
dan moet je je eens afvragen hoe ze aan die centen komen. Iets met passie voor hun sport en ten koste van alles de beste willen zijn daarin.

Hamilton#44

Ja maar goed, als je 100 miljoen op de bank hebt ga je dingen toch wel relativeren denk ik.  ;D

In raceweekenden heeft Hamilton zijn race pet maar morgen gaat ie gewoon weer de jetset in hoor en denkt ie hier echt niet meer aan.

0634

Citaat van: Wings op 25 mei 2015 - 16:55:06
Citaat van: Hamilton#44 op 25 mei 2015 - 16:26:38
ja klopt maar dat is Hamilton, die heeft zijn hart op de mouw. Maar het is wel kinderlijk gedrag ja, ik zou gewoon ff naar mijn banksaldo kijken als ik hem was.  ;)

Soms vraag je je af wat het de rijders nog kan boeien met zoveel centen. Aan de andere kant 'tel je pas mee' als je drievoudig wereldkampioen bent. En het ijzer is nu heet..... Maar goed, hij komt er wel, neem niet aan dat hij dezelfde fout maakt als afgelopen seizoen en Rosberg nu dichtbij laat komen.

Huh? Wie zegt dat dan? Ik zie toch altijd Jim Clark in alle top 5 lijstjes langskomen.

Wings

Voornamelijk Hamilton zelf die beweert dat zijn carrière niet compleet is als hij twee wereldtitels haalt.

http://www.formule1.nl/nieuws/detail/hamilton-wil-senna-evenaren/

Jehoentelaar

Hamilton bepaalt dus wanneer je meetelt als topcoureur of heb ik wat essentieels gemist in dit verhaal?

Kootje

Heb je het artikel wel gelezen? Hij bepaalt daar helemaal niets, hij geeft slechts aan dat hij zichzelf pas geslaagd vind bij 'n 3e titel.

FolkertE

Citaat van: Wings op 25 mei 2015 - 14:56:00
Dat is niet wat ik zeg. Wat ik wel zeg is dat ik het typisch Hamilton vind, dat zodra dingen tegenzitten, hij dat niet los kan laten en ombuigen naar iets positiefs. Dat zag je gisteren ook. Na twee ronden al opgeven omdat het niet wilt vlotten. Ik denk dan, prik dat ding er nu naast en maak die Vettel gek. Hamilton had verse supersofts, ik had willen zien dat hij ze tot op het canvas had opgereden. Een centimeter onder die achtevleugel, druk er op, buiten om in de herpin, ernaast bij het uitkomen van de tunnel, over start-finish erachter, ernaast, samen de Beau Rivage omhoog, geen millimeter onder die achtervleugel vandaan. Net als toen (1992). Dat zie ik liever dan dat je daarna tegen bordjes gaat aanrijden en wegloopt bij een podiumceremonie.
Maar dat is gewoon niet waar. Vorig jaar viel hij de eerste race uit en zat niet eens te mokken dat hij uitviel door een falende Mercedes. Vorig jaar zat het vaak tegen en behalve in België ging hij mokken.
Australië: DNF, 4 volgende races won hij. Geen moment gaf hij Mercedes de schuld van zijn uitvallen
Canada: DNF, net als in Australië geeft hij niemand de schuld.
Duitsland en Hongarije haalt hij niet eens Q1 en weer geeft hij niemand de schuld. Word beide races gewoon 3de en verslaat Rosberg ook 1 keer.
Spa: Hamilton valt weer uit en nadat Rosberg bekend opzettelijk het contact niet wilde vermeiden, ging Hamilton door het lint. Hij won nog steed de titel.
Noem mij 1 coureur die nooit mokt of de handdoek in de ring gooit als het tegen zit. Schumacher wilde DC onthoofden in Spa 1998, Senna ramde Irvine voor zijn smoel toen hij Senna er uit ramde. Voorbeelden genoeg van rijders die zitten te mokken als het tegen zit. Hamilton echt niet meer dan andere.
Ik ben het met je eens dat hij meer had moeten drukken of zich laten zien, maar Hamilton weet beter wat wel of niet mogelijk is. En er was ook nog een remprobleem. Nu weet ik niet of die nog steeds aan wezig was aan het eind, maar dat gaat ook mee spelen bij een coureur.

Dat Hamilton de beste auto had doet helemaal niks af aan het wel of niet om kunnen gaan met tegenslagen. Hij wint 6 van de laatste 7 races en word kampioen. Controleert alles en laat zich niet gek maken. Hij had nog steeds kunnen uitvallen en was hij geen kampioen geweest.
En waarom zou Hamilton niet mogen mokken en zichtbaar teleurgesteld zijn( door tegen alles zachtjes aan te rijden.) en mogen wij hier ongegeneerd van alles over rijders zeggen en vinden dat sommige rijders soms domme of stomme dingen doen?

0634

Citaat van: Kootje op 25 mei 2015 - 19:28:09
Heb je het artikel wel gelezen? Hij bepaalt daar helemaal niets, hij geeft slechts aan dat hij zichzelf pas geslaagd vind bij 'n 3e titel.

Okee, maar er werd hierboven iets anders gesuggereerd. Dus vandaar.

Jehoentelaar

Daarom. Al is het ook weer zo dat ik het artikel niet las, dus vooruit.