Monaco man van de race?

Gestart door Sabai, 24 mei 2015 - 17:05:12

« vorige - volgende »

Wie is de man van de race?

Hamilton
Rosberg
Vettel
Verstappen
Ricciardo
Iemand anders namelijk. .....

Wings

Citaat van: Tuesday op 24 mei 2015 - 17:41:45
ik zeg toch; uiteindelijk......  k had het niet meer verwacht, vond ik echt netjes. Wat er mis is met je auto ff stilzetten mag je mij uitleggen en Vettel rijdt ook altijd tegen zn bordje aan (let maar eens op). Ok, Lewis deed het iets harder, maar goed. Ik vind het volledig begrijpelijk, als je vind dat je hierover moet zeiken moet je eens bij je zelf te rade gaan of je eens verdiepen in wat sport precies is.

Iedere race kent winnaars en verliezers en ik kan me niet herinneren dat ik een rijder weg heb zien lopen met een champagnefles of een bord omver heb zien razen. Daarvoor hoef ik mij echt niet te verdiepen in de (auto)sport. Verder hoeven wij het ook niet eens met elkaar te worden hoor.

Kootje

Het gaat er ook om hoe je verliest hé? Fair and square verslagen worden omdat de ander simpelweg sneller is, is toch wel iets anders dan 'n 99,9% zekere overwinning weggooien. Als het dan ook nog eens niet eens je eigen fout is dat die overwinning weggegooid wordt .... ja, dan snap ik dat je boos bent en even geen zin hebt om gezellig te gaan staan doen op het podium. Uiteindelijk zijn F1 coureurs ook maar mensen, geen robots.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 24 mei 2015 - 17:59:07
Het gaat er ook om hoe je verliest hé? Fair and square verslagen worden omdat de ander simpelweg sneller is, is toch wel iets anders dan 'n 99,9% zekere overwinning weggooien. Als het dan ook nog eens niet eens je eigen fout is dat die overwinning weggegooid wordt .... ja, dan snap ik dat je boos bent en even geen zin hebt om gezellig te gaan staan doen op het podium. Uiteindelijk zijn F1 coureurs ook maar mensen, geen robots.


Dat snap ik nou nooit, he!
Zou Hamilton zijn scheur hebben opengetrokken, dan was hij 'te emotioneel', een 'diva' en weet ik wat...Nu was hij behoorlijk ingehouden en gaat men huilen om het lange gezicht van Hamilton?


Jullie hadden een Ayrton Senna, Nigell Mansell of Nelson Piquet sr. moeten meemaken, die gingen zowat altijd uit hun dak... ::)

Pancake Shield

Daniil Kvyat. Haalde bij de start zijn teamgenoot in en reed gewoon een ijzersterke race, heeft hiermee een hoop van de narigheid van het begin van het seizoen hopelijk van zich afgeschud. Liet ook nog van zich horen toen teamgenoot Ricciardo niet kon voldoen aan het doel.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Wings

@Kootje: Een technisch probleem of het team dat een (strategische) fout maakt is dagelijkse kost in de autosport. Bovendien begrijp ik de teleurstelling/boosheid ook alleen vind ik dat hij zich kinderlijk gedraagt. Dat hij lastig gaat doen, zijn auto stilzet en vervolgens tijd neemt om het te verwerken, prima. En je hoeft ook echt niet uitbundig staan te feesten op het podium maar dit vond ik wel erg extreem.

@Franky: Senna heb ik meegemaakt en kon zich inderdaad ook kinderachtig gedragen. En maar zwijgen over Mansell en Piquet. Neemt niet weg dat ik vind dat Hamilton dat nu ook doet.

0634

Vond het prima zoals Hamilton reageerde. Rosberg overigens ook, zei meteen dat het een mazzeltje was. Prima. Beiden.

Wings

Overigens gelezen wat Wolff schreef? Ze dachten dat het gat groter was. :-X

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 24 mei 2015 - 18:10:13
Vond het prima zoals Hamilton reageerde. Rosberg overigens ook, zei meteen dat het een mazzeltje was. Prima. Beiden.
Rosberg reed vorig jaar in Hongarije ook fier aan kop, tot er ineens een SC kwam. Niet helemaal vergelijkbaar, maar hij hoeft zich er niet schuldig over te voelen. Sport is soms onrechtvaardig, de ene keer heb geluk, de andere keer en je zelf de lul.

Perton

Een SC kan je weinig aan doen, maar in Hamilton zijn geval was het gewoon een ontzettend aparte beslissing.

Overigens ben ik het met je eens dat Rosberg gewoon blij mag zijn en zich niet schuldig hoeft te voelen. Maar er moet ook niet worden gedaan alsof het een epische zege van hem was. Wat niemand ook doet natuurlijk, en hijzelf ook niet.

Kootje

Citaat van: Wings op 24 mei 2015 - 18:12:17
Overigens gelezen wat Wolff schreef? Ze dachten dat het gat groter was. :-X

:o :o :o

Hoe stom kun je zijn?

Ennuh ... wat Hamilton's reactie betreft, ik vond het wel meevallen. Inderdaad niet echt professioneel, maar wel gewoon menselijk. Ik had zelf denk ik m'n helm van me af gegooid en rechtstreeks naar huis gegaan, zoals Senna dit ook ooit deed nadat hij uitviel in het Prinsdom. Dan maar 'n boete aan m'n reet. ;D

Tuesday

Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 18:18:23
Een SC kan je weinig aan doen, maar in Hamilton zijn geval was het gewoon een ontzettend aparte beslissing.

Overigens ben ik het met je eens dat Rosberg gewoon blij mag zijn en zich niet schuldig hoeft te voelen. Maar er moet ook niet worden gedaan alsof het een epische zege van hem was. Wat niemand ook doet natuurlijk, en hijzelf ook niet.
ja, daarom zeg ook dat het niet 100% vergelijkbaar is. Maar als Ericsson vorig jaar niet crasht, wint Rosberg daar gewoon en als Verstappen vandaag niet crasht wint Hamilton. Rosberg had vorig jaar de pech dat ie direct achter de SC kwam, Hamilton had de pech dat zn team een strategische blunder maakte.

Kootje

Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 18:18:23
Een SC kan je weinig aan doen, maar in Hamilton zijn geval was het gewoon een ontzettend aparte beslissing.

Overigens ben ik het met je eens dat Rosberg gewoon blij mag zijn en zich niet schuldig hoeft te voelen. Maar er moet ook niet worden gedaan alsof het een epische zege van hem was. Wat niemand ook doet natuurlijk, en hijzelf ook niet.

Precies. Cadeautjes horen erbij en logisch dat je die met twee handen aangrijpt. Maar dat mag je dan best erkennen, wat hij en Vettel dan ook keurig deden. Op 'n zeer sportieve manier overigens, want ik denk dat ik Lewis al lachend bedankt had, het hem er nog ff lekker in had gewreven. Maar ze hielden keurig rekening met zijn gemoedstoestand. ;D


Wings

Citaat van: Kootje op 24 mei 2015 - 18:19:38
Citaat van: Wings op 24 mei 2015 - 18:12:17
Overigens gelezen wat Wolff schreef? Ze dachten dat het gat groter was. :-X

:o :o :o

Hoe stom kun je zijn?

Inderdaad zeg! :o

CitaatInderdaad niet echt professioneel, maar wel gewoon menselijk.

Dat dus. Als topsporter bordjes gaan omrijden en weglopen vind ik bedenkelijk. Dat hij teleurgesteld, verdrietig en/of boos is, is begrijpelijk.

0634

Overigens staat er op Skysports dat Hamilton de beslissing samen met Merc nam... Dat voor iedereen die de schuld bij Merc legt.

Perton

Maar goed, als Mercedes zegt: "Je hebt lachend genoeg voorsprong om het te doen", dan blijft het nog steeds voornamelijk hun fout.