Round 6: Grand Prix de Monaco, Circuit de Monaco,

Gestart door rafael25, 20 mei 2015 - 23:49:56

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Kootje op 24 mei 2015 - 19:57:25
Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 19:30:26
Nee. Ik vind niet dat hij TE vroeg remde nee.

Hij kwam niet tot stilstand voor de bocht, dus nee .... te vroeg was het niet. Maar daarom kan het nog wel vroeger dan nodig zijn geweest, of vroeger dan hij de ronde ervoor deed. Maakt het echter niet zijn fout, die ligt hoe dan ook bij Max, al remde hij 100 meter eerder dan gebruikelijk.

Precies. Nog even en Grosjean moet een penalty krijgen. 8)
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Het is mij compleet ontschoten maar blijkbaar waren er grid boys ipv grid girls vandaag? Ik zou het niet eens meegekregen hebben als Vettel er nu niet flauwe grappen over had gemaakt. Lekker terug naar de jaren '50 Seb.

Pancake Shield

Ik heb er niks van gezien, maar er was wel eerder al iets over te doen. Dat er ipv van alleen grid girls ook grid boys zouden komen. Een paar coureurs wilden er toen niks van weten, geen idee meer waarom.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jehoentelaar

Nou ja, zo'n vervelend uitzicht vanuit je cockpit is het niet.

Perton

Citaat van: Pancake Shield op 24 mei 2015 - 22:39:18
Ik heb er niks van gezien, maar er was wel eerder al iets over te doen. Dat er ipv van alleen grid girls ook grid boys zouden komen. Een paar coureurs wilden er toen niks van weten, geen idee meer waarom.
Mwoah volgens mij was dat meer een reactie op het WEC, waar ze in het geheel zijn afgeschaft.

Fietser

Wat een vrij saaie race leek te worden eindigde opwindend met dank aan twee grote fouten, de ene van een coureur, de ander van een team.
Maar hoe ouwelullerigconservatief moet je zijn om eeuwig te willen racen op een baantje waar gelijkwaardige F1's elkaar nergens 'normaal' in kunnen halen waardoor sommige coureurs uit pure onmacht of frustratie de gekste dingen uithalen om een plekkie op te schuiven. Mooi hoor, dat icoon op de F1-kalender. Maar waarom moest het defilé langs Paleis Soestdijk eigenlijk verdwijnen? Juist ja, omdat het out there inmiddels 2015 is...

0634

Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 21:56:50
Het is mij compleet ontschoten maar blijkbaar waren er grid boys ipv grid girls vandaag? Ik zou het niet eens meegekregen hebben als Vettel er nu niet flauwe grappen over had gemaakt. Lekker terug naar de jaren '50 Seb.

Kom, daar moeten toch gewoon vrouwen staan. Dat geleuter over vrouwvriendelijk en al die onzin. Jezus, gridgirls horen er bij, stel gekke kerels daar, schei uit zeg. Albert Verlinde kijkt vast geen F1.

0634

Citaat van: Fietser op 24 mei 2015 - 22:45:38
Wat een vrij saaie race leek te worden eindigde opwindend met dank aan twee grote fouten, de ene van een coureur, de ander van een team.
Maar hoe ouwelullerigconservatief moet je zijn om eeuwig te willen racen op een baantje waar gelijkwaardige F1's elkaar nergens 'normaal' in kunnen halen waardoor sommige coureurs uit pure onmacht of frustratie de gekste dingen uithalen om een plekkie op te schuiven. Mooi hoor, dat icoon op de F1-kalender. Maar waarom moest het defilé langs Paleis Soestdijk eigenlijk verdwijnen? Juist ja, omdat het out there inmiddels 2015 is...

Haal je Monaco weg gaan we naar een zandbak ergens.

Perton

Citaat van: Jeroen op 24 mei 2015 - 22:59:54
Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 21:56:50
Het is mij compleet ontschoten maar blijkbaar waren er grid boys ipv grid girls vandaag? Ik zou het niet eens meegekregen hebben als Vettel er nu niet flauwe grappen over had gemaakt. Lekker terug naar de jaren '50 Seb.

Kom, daar moeten toch gewoon vrouwen staan. Dat geleuter over vrouwvriendelijk en al die onzin. Jezus, gridgirls horen er bij, stel gekke kerels daar, schei uit zeg. Albert Verlinde kijkt vast geen F1.
Onzin. Heeft mij overigens niks met vrouwvriendelijk te maken, het zal me namelijk aan mijn reet roesten of daar een vrouw staat uit eigen keuze of niet. Ze worden immers niet gedwongen. Ik zou alleen niet weten waarom het verplicht vrouwen moeten zijn. Als we zo pushen voor meer vrouwen in de sport, moet het ook de andere kant op werken. Of moet een vrouwelijke coureur dan ook maar per se een vrouwelijke grid girl? Of gaan we homosexuele coureurs ook een homosexuele grid boy geven? Welnee, dat mag de organisatie helemaal zelf weten van me.


0634

Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 23:19:12
Citaat van: Jeroen op 24 mei 2015 - 22:59:54
Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 21:56:50
Het is mij compleet ontschoten maar blijkbaar waren er grid boys ipv grid girls vandaag? Ik zou het niet eens meegekregen hebben als Vettel er nu niet flauwe grappen over had gemaakt. Lekker terug naar de jaren '50 Seb.

Kom, daar moeten toch gewoon vrouwen staan. Dat geleuter over vrouwvriendelijk en al die onzin. Jezus, gridgirls horen er bij, stel gekke kerels daar, schei uit zeg. Albert Verlinde kijkt vast geen F1.
Onzin. Heeft mij overigens niks met vrouwvriendelijk te maken, het zal me namelijk aan mijn reet roesten of daar een vrouw staat uit eigen keuze of niet. Ze worden immers niet gedwongen. Ik zou alleen niet weten waarom het verplicht vrouwen moeten zijn. Als we zo pushen voor meer vrouwen in de sport, moet het ook de andere kant op werken. Of moet een vrouwelijke coureur dan ook maar per se een vrouwelijke grid girl? Of gaan we homosexuele coureurs ook een homosexuele grid boy geven? Welnee, dat mag de organisatie helemaal zelf weten van me.

Van mij ook. Maar Seb en ik mogen daar dan weer anders over denken. 'We' pushen ook niet voor meer vrouwen op de grid, ik weet niet precies wie wel. Volgens mij zijn de laatste plannen juist niet meer vrouwen op de grid maar op een geheel eigen grid. Dus dat argument snap ik niet zo.

FolkertE

Trouwens, volgens mij heb ik iets gemist. Hoe kwam het dat Hamilton 20 seconde voorsprong had? Ik dacht dat die voorsprong ca 14 seconde was.

Perton

Citaat van: Jeroen op 24 mei 2015 - 23:43:48
Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 23:19:12
Citaat van: Jeroen op 24 mei 2015 - 22:59:54
Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 21:56:50
Het is mij compleet ontschoten maar blijkbaar waren er grid boys ipv grid girls vandaag? Ik zou het niet eens meegekregen hebben als Vettel er nu niet flauwe grappen over had gemaakt. Lekker terug naar de jaren '50 Seb.

Kom, daar moeten toch gewoon vrouwen staan. Dat geleuter over vrouwvriendelijk en al die onzin. Jezus, gridgirls horen er bij, stel gekke kerels daar, schei uit zeg. Albert Verlinde kijkt vast geen F1.
Onzin. Heeft mij overigens niks met vrouwvriendelijk te maken, het zal me namelijk aan mijn reet roesten of daar een vrouw staat uit eigen keuze of niet. Ze worden immers niet gedwongen. Ik zou alleen niet weten waarom het verplicht vrouwen moeten zijn. Als we zo pushen voor meer vrouwen in de sport, moet het ook de andere kant op werken. Of moet een vrouwelijke coureur dan ook maar per se een vrouwelijke grid girl? Of gaan we homosexuele coureurs ook een homosexuele grid boy geven? Welnee, dat mag de organisatie helemaal zelf weten van me.

Van mij ook. Maar Seb en ik mogen daar dan weer anders over denken. 'We' pushen ook niet voor meer vrouwen op de grid, ik weet niet precies wie wel. Volgens mij zijn de laatste plannen juist niet meer vrouwen op de grid maar op een geheel eigen grid. Dus dat argument snap ik niet zo.
Da's één plannetje van Bernie. De FIA heeft niet voor niets een Women in Motorsport-commissie. En jij en Vettel mogen daar best anders over denken, maar ik mag dat achterhaald vinden. Net als dat jij customer cars achterhaald mag vinden.

0634

Nou die vind ik vooral niet handig. Niet zozeer achterhaald. Maar ik ben daar nog niet helemaal over uit.

En die vrouwen?  Ach het is een futiliteit verder, nauwelijks een discussie waard. Ik zie liever vrouwen, maar ach, wat maakt het ook uit. Van mijn part zetten ze er labradors neer.

Tuesday

Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 23:59:37
Citaat van: Jeroen op 24 mei 2015 - 23:43:48
Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 23:19:12
Citaat van: Jeroen op 24 mei 2015 - 22:59:54
Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 21:56:50
Het is mij compleet ontschoten maar blijkbaar waren er grid boys ipv grid girls vandaag? Ik zou het niet eens meegekregen hebben als Vettel er nu niet flauwe grappen over had gemaakt. Lekker terug naar de jaren '50 Seb.

Kom, daar moeten toch gewoon vrouwen staan. Dat geleuter over vrouwvriendelijk en al die onzin. Jezus, gridgirls horen er bij, stel gekke kerels daar, schei uit zeg. Albert Verlinde kijkt vast geen F1.
Onzin. Heeft mij overigens niks met vrouwvriendelijk te maken, het zal me namelijk aan mijn reet roesten of daar een vrouw staat uit eigen keuze of niet. Ze worden immers niet gedwongen. Ik zou alleen niet weten waarom het verplicht vrouwen moeten zijn. Als we zo pushen voor meer vrouwen in de sport, moet het ook de andere kant op werken. Of moet een vrouwelijke coureur dan ook maar per se een vrouwelijke grid girl? Of gaan we homosexuele coureurs ook een homosexuele grid boy geven? Welnee, dat mag de organisatie helemaal zelf weten van me.

Van mij ook. Maar Seb en ik mogen daar dan weer anders over denken. 'We' pushen ook niet voor meer vrouwen op de grid, ik weet niet precies wie wel. Volgens mij zijn de laatste plannen juist niet meer vrouwen op de grid maar op een geheel eigen grid. Dus dat argument snap ik niet zo.
Da's één plannetje van Bernie. De FIA heeft niet voor niets een Women in Motorsport-commissie. En jij en Vettel mogen daar best anders over denken, maar ik mag dat achterhaald vinden. Net als dat jij customer cars achterhaald mag vinden.
hoezo is dat acherhaald dan? sommige dingen zijn nou eenmaal zo en vaak is dat niet voor niks. Kunnen ze politiek correct gaan doen, maar het is tegennatuurlijk. Uiteindelijk moet daar gewoon staan wat de fan/kijker wil zien en wat daardoor ook commercieel interessant is. Je kunt ze natuurlijk een keer vervangen door mannen, maar op de lange termijn is daar echt geen draagvlak voor.