Round 6: Grand Prix de Monaco, Circuit de Monaco,

Gestart door rafael25, 20 mei 2015 - 23:49:56

« vorige - volgende »

0634

Wat Kootje zegt, Max knalt achterop dus zijn schuld. Maar hier moet je niet voor straffen zeg, kom op zeg. Dit is racen. Dan gaat het ook wel eens een keertje mis.


janke

Citaat van: Tuesday op 24 mei 2015 - 17:46:51
Citaat van: janke op 24 mei 2015 - 17:30:53
Citaat van: Tuesday op 24 mei 2015 - 17:25:46
Citaat van: janke op 24 mei 2015 - 17:24:42
Citaat van: Tuesday op 24 mei 2015 - 17:19:47
Citaat van: janke op 24 mei 2015 - 17:17:14
Wat zijn we lief voor Verstappen? Een race incident vind ik het. Straffen hoef voor mij ook niet. Vond het een beetje dom wat hij daar deed. Maar was het Perez of Maldonado dan waren hier die beide heren wel op z'n plaats gezet met de titel banaan vd wedstrijd. ;)
max is net zn vader. Dat wil je horen toch? bij deze dan.

Hoe kom je daar bij?? Nee hoor, ik vind hem een verademing voor de F1 net als Sainz. Ik zeg toch ook dat ik het een race incident vind. Ik heb geen enkele reden om hem de grond in te trappen. Maar ik vond het een beetje dom, mag ik?? Iedereen zijn mening. En verder daar leert Max alleen maar van, goed voor zijn ontwikkeling.
je haalt continu zn vader erbij en dat deed je vanmiddag ook weer. Vandaar.

Ik heb het woord grindbak nog niet in de mond gehad welk topic over Max dan ook. Hij klapt op Grosjean en dat deed me gelijk denken aan pa Verstappen vs Montoya. Mag dat ook al niet meer? Maar om jou een plezier te doen zal ik verder niets meer over zijn vader zeggen ;)
ik heb het woord grindbak ook niet in mn mond genomen, dus ik weet niet hoe je daar dan ineens op komt. Je zou mij er idd een plezier mee doen om niets steeds die link met zn vader te leggen. Maar goed, je bent hier niet om mij een plezier te doen, dus dat moet je verder zelf weten. Als jij het relevant vind moet het gewoon blijven zeggen

Nee hoor, ben er wel klaar mee.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Ah blijkbaar dus ook een gridstraf van Verstappen. De FIA heeft toegang tot de telemetrie van de Lotus. Dat lijkt me dan toch iets betrouwbaarder dan de meningen van Mol, Coronel en Doornbos. Of niet Wings?



Perton

Volgende race is wel Canada, daar kan je het met inhalen wel weer een beetje goedmaken. Dat scheelt dan weer.

janke

Citaat van: Jeroen op 24 mei 2015 - 17:57:18
belachelijk.

Mee eens, gewoon een race incident. Tja. Canada kunnen we dan wel helemaal vergeten voor Verstappen.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 17:54:07
Ah blijkbaar dus ook een gridstraf van Verstappen. De FIA heeft toegang tot de telemetrie van de Lotus. Dat lijkt me dan toch iets betrouwbaarder dan de meningen van Mol, Coronel en Doornbos. Of niet Wings?

Volgens mij is dat ook in de lijn wat Mol, Coronel en Doorbos riepen. Het is niet zo dat Romain daar een braketest uitvoert en Verstappen rijdt achterop. Dus ja áls er een schuldige wordt aangewezen, is dat uiteraard Verstappen. Maar dat heb ik ook ergens weersproken en was niet mijn punt. Het één staat dus volledig los van het andere. Mijn vraag blijft dus staan. Verder vind ik de straf belachelijk maar begrijpelijk. Zoals Mol al riep wilt de wedstrijdleiding ook een punt maken naar jonge honden als Verstappen.

Kootje

Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 17:59:08
Volgende race is wel Canada, daar kan je het met inhalen wel weer een beetje goedmaken. Dat scheelt dan weer.

In de basis wel, maar daarvoor heb je wel topsnelheid nodig. Ik verwacht dan ook niet dat de Renault coureurs daar hoge ogen zullen gooien.

Tuesday

Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 17:54:07
Ah blijkbaar dus ook een gridstraf van Verstappen. De FIA heeft toegang tot de telemetrie van de Lotus. Dat lijkt me dan toch iets betrouwbaarder dan de meningen van Mol, Coronel en Doornbos. Of niet Wings?
op zich zou het ook nog wel bij elkaar kunnen passen. Grosjean reed wel heel verdedigend, maar dat was zijn goed recht. Verstappen knalt zichzelf uit de race, maar het kost ook Grosjean een punt, dus vind ik een straf wel op zn plaats. Niet geheel in verhouding met Alonso en Ricciardo, maar goed.

Perton

Citaat van: Wings op 24 mei 2015 - 18:01:56
Citaat van: Perton op 24 mei 2015 - 17:54:07
Ah blijkbaar dus ook een gridstraf van Verstappen. De FIA heeft toegang tot de telemetrie van de Lotus. Dat lijkt me dan toch iets betrouwbaarder dan de meningen van Mol, Coronel en Doornbos. Of niet Wings?

Volgens mij is dat ook in de lijn wat Mol, Coronel en Doorbos riepen. Het is niet zo dat Romain daar een braketest uitvoert en Verstappen rijdt achterop. Dus ja áls er een schuldige wordt aangewezen, is dat uiteraard Verstappen. Maar dat heb ik ook ergens weersproken en was niet mijn punt. Het één staat dus volledig los van het andere. Mijn vraag blijft dus staan. Verder vind ik de straf belachelijk maar begrijpelijk. Zoals Mol al riep wilt de wedstrijdleiding ook een punt maken naar jonge honden als Verstappen.
a) welke vraag?
b) jonge honden zoals Fernando Alonso?

Sabai

Zag ook dat Verstappen ook vergat zijn handen van het stuur te halen op het moment van impact. Had ook een duur foutje kunnen zijn.

janke

Citaat van: Sabai op 24 mei 2015 - 18:44:24
Zag ook dat Verstappen ook vergat zijn handen van het stuur te halen op het moment van impact. Had ook een duur foutje kunnen zijn.

Ook als je recht de bandenstapel ingaat, vraag??
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Hij zei tegen Sky dat ie last van zijn armen had.