Round 5: FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA PIRELLI 2015

Gestart door Zeeuw, 07 mei 2015 - 09:39:01

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Jeroen op 08 mei 2015 - 21:08:50
Het is alleen maar VT maar McLaren heeft imo ontegenzeggelijk vooruitgang geboekt. Hoeveel? Tja dat is afwachten.

Zekers, ik blijf ook zeggen dat ze punten gaan pakken. Maar nog genoeg te doen. McLaren zal McLaren niet zijn. Komt goed. Iig ik geloof er helemaal in.
Some things are too important to be left in the past.

rafael25


rafael25


gloudiesaurus

Mooi kwali! Zou Rosberg dan eindelijk kunnen winnen?

En Toro Rosso staat er lekker bij. Jammer alleen dat Sainz voor Verstappen staat. Zag het liever andersom...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Misschien heeft ie wat DNA van zijn vader. Zijn starts hoorde vaak bij de besten. :)
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Met een goede start morgen kan het heel erg leuk worden  ;)
Fingers crossed.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 09 mei 2015 - 18:29:39
Mooi kwali! Zou Rosberg dan eindelijk kunnen winnen?
hij heeft vorig jaar heel wat poles verknald met een slechte start, dus ik moet het nog zien. Deze pole en morgen een goede race/overwinning is wel wat hij (en het kampioenschap)nodig heeft.

janke

Nou beter zou zijn dat Vettel wint. Ene Sainz of Verstappen ook op het podium. Dat heeft het kampioenschap nodig. ::) Maar Rosberg mag ik wel. Gun hem ook de race.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Citaat van: Tuesday op 09 mei 2015 - 19:21:03
Citaat van: gloudiesaurus op 09 mei 2015 - 18:29:39
Mooi kwali! Zou Rosberg dan eindelijk kunnen winnen?
hij heeft vorig jaar heel wat poles verknald met een slechte start, dus ik moet het nog zien. Deze pole en morgen een goede race/overwinning is wel wat hij (en het kampioenschap)nodig heeft.
Dit inderdaad. Als Hamilton zich niet gek laat maken, zie ik hem (vooral gebaseerd op de laatste races van vorig jaar) 'gewoon' winnen. Aan Rosberg om nu te laten zien dat hij zich in de winter écht heeft verbeterd en dat weet te voorkomen.

Als Hamilton-fan hoop ik natuurlijk op diens overwinning, maar als neutrale fan ben ik morgen stiekem toch wel een beetje voor Rosberg.

0634

Opvallend genoeg heeft die Manor echt gewoon geen reclame op die wagens. Kan nooit lang goed gaan zo.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 10 mei 2015 - 00:09:14
Opvallend genoeg heeft die Manor echt gewoon geen reclame op die wagens. Kan nooit lang goed gaan zo.

Deed Manor ook nog mee. Ik zie eigenlijk geen verschil met toen ze er niet waren behalve dat ze op de tijdenlijst staan. Zal ze niet missen dus.

Perton

Tsja als FOM ze nooit in beeld wil brengen, zal je ze ook niet zien, nee. Of dat expres is zoals het gerucht gaat of een consequentie van hun tempo, weet ik ook niet.

Anywayz, mooie actie van de regie om over te schakelen op die onboard van Sainz toen Raikkonen naast Verstappen kwam. Zo scherp moeten ze vaker zijn.

Perton

Ah Ricciardo verremt zich weer eens bij een inhaalactie. Net China.

0634

Olav, Merc zei toch tegen Rosberg dat hij met Vettel racete en niet met Hamilton. ... vergelijk de tijden dan niet. Hamilton beukt om Vettel voor te blijven.

Perton

Mol snapt strategieën niet. Heeft ie nooit gedaan.