Wie wint er dit jaar nog allemaal een race?

Gestart door FolkertE, 25 april 2015 - 14:05:25

« vorige - volgende »

Wie wint er nog een race als Hamilton niet wint

Niemand meer, Hamilton wint alles zo goed zijn Hamilton en Mercedes nu
1 (11.1%)
Alleen Rosberg
0 (0%)
Alleen Vettel
0 (0%)
Alleen Kimi
0 (0%)
Alleen Rosberg en Vettel
1 (11.1%)
Alleen Rosberg en Kimi
0 (0%)
Alleen Vettel en Kimi
0 (0%)
Vettel, Kimi en Rosberg.
5 (55.6%)
Iemand anders, namelijk...
2 (22.2%)

Totaal aantal stemmen: 9

FolkertE

Na aanleiding van de wederopstanding van Ferrari en Vettel's overwinning in Maleisië, lijkt er tussen Ferrari en Mercedes een strijd te ontstaan.
Ferrari lijkt voornamelijk in hetere races erg sterk en zou Mercedes goed kunnen lastig maken. Maar naast Hamilton, wie zal er dit jaar nog races gaan winnen? Kan Ferrari Mercedes nog een paar keer de baas? Of word het Rosberg die profiteert als Hamilton faalt?

Vettel heeft na een zwak jaar bewezen nog steeds tot de beste te behoren, kan hij Ferrari meer eer betuigen en nog meer overwinningen op zijn naam schrijven?
Of is Mercedes te goed en zal Rosberg zich niet meer laten verschalken en winnen als Hamilton faalt?
En de verbeterde Kimi die,  na een meedogenloze afslachting van vorig jaar, kan ook nog een goede gooi doen voor de overwinning, zoals hij bewees in Bahrein.

Pancake Shield

Ik verwacht sowieso dat Raikkonen als Ferrari zo blijft in Spa wel eens bovenaan zou kunnen staan. Spa is altijd goed voor Kimi.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Ik wil Ricciardo stemmen. Maar dat kan niet.

gloudiesaurus

Ik verwacht sowiezo Hamilton, Rosberg, Vettel, en Raikkonen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


Kootje

Ik mis de optie: Rosberg, Vettel, Räikkönen. Van die drie verwacht ik minimaal nog één overwinning per persoon te zien. Daarnaast sta ik er niet gek van te kijken als ook 'n Williams met wat geluk één á twee overwinningen pakt, zoals Ricciardo dat vorig jaar drie keer deed. Maar helaas ... ook die staan er niet tussen en daarom heb ik geen stem uitgebracht.

janke

Some things are too important to be left in the past.

FolkertE

Hummm, zijn een paar opties weg gevallen of vergeten. Had wel meer opties aangemaakt. Zal thuis even aanpassen.

Perton

Vettel en Raikkonen. Er zal vast nog wel een race komen waar Mercedes er echt bovenuit steekt en Hamilton zal uitvallen, dus met heel veel geluk Rosberg ook nog eentje. Voor de rest zie ik de rest te veel te kort komen om op eigen kracht een race te winnen. Dus daar ga ik ook niet op stemmen.

Jozef

Citaat van: FolkertE op 25 april 2015 - 19:36:51
Hummm, zijn een paar opties weg gevallen of vergeten. Had wel meer opties aangemaakt. Zal thuis even aanpassen.
Nog beter lijkt me gewoon een poll waar je een aantal opties kunt aanvinken. ;)

Kootje

Die mogelijkheid bied dit forum tot zover ik weet helaas niet.

0634

Jawel hoor. Je kan het maximum aantal stemmen per gebruiker instellen op wat je wilt.

Kootje

Oke, ik dacht niet dat dat kon. Maar als jij dat zegt geloof ik je direct. Jij hebt al zoveel polletjes geopend, je zult het wel weten. :)

0634

Ik zou ervoor betaald moeten krijgen...  ;)