Bahrein: Man vd Race

Gestart door 0634, 19 april 2015 - 19:58:24

« vorige - volgende »

Wie was de koning in de zandbak?

Hamilton
3 (13.6%)
Raikkonen
16 (72.7%)
Rosberg
2 (9.1%)
Bo77as
1 (4.5%)
Vettel
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Grosjean
0 (0%)
Perez
0 (0%)
Kvyat
0 (0%)
Massa
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22

0634


Van Wijk

Raikonnen, al vond ik Alonso ook wel sterk.

0634

Perez, Grosjean ook. Gewoon prima resultaten. Kvyat zekers. Raikkonen goed.

Maar toch ga ik voor Rosberg. Omdat ie nu deed wat ie normaal niet doet: aanvallen.

Tuesday

Qua inhaalactie's zou het Rosberg moeten zijn, maar die werd geklopt door zn teamgenoot en door Raikkonen. Voor mij wordt het dan toch Raikkonen. Mooi dat ie weer terug is.

Sabai

Ik kies voor de rondrijdende zeepbel alias Kimi.

0634

#5
Dat is ie nog steeds. Maar als hij de rest van het jaar rijdt als vandaag, ga ik mijn mening heroverwegen. Geldt ook voor Rosberg trouwens.

Perton

Beetje lastige tussen Rosberg en Raikkonen. Rosberg viel eindelijk eens aan, maar goed, in hoeverre dat kwam door een matige Vettel is ook maar de vraag natuurlijk. Bovendien heeft ie met zijn overall-resultaat van dit weekend Mercedes (in iets overdreven termen dan) door het oog van de naald laten kruipen bij de pitstops na de eerste stint.

Van Raikkonen (ik heb het in andere topics al gezegd) vraag ik me af of hij wel tweede was geworden als Vettel er nog tussen had gezeten, maar gezien de prestaties van hem (Vettel dus) vandaag denk ik dat dat eigenlijk misschien wel aannemelijk is geweest. Hoe dan ook heeft ie zijn strategie uitstekend uitgevoerd. Achteraf misschien had ie een ronde of twee eerder moeten stoppen, maar da's achteraf. Niemand kon raden dat Mercedes remproblemen zou krijgen.

Al met al is het 51% vs. 49% en dan ga ik toch maar voor Raikkonen.

Perton

Citaat van: Jeroen op 19 april 2015 - 20:19:45
Dat is ie nog steeds. Maar als hij de rest van het jaar rijdt als vandaag, ga ik mijn mening heroverwegen.
Ik niet. Dat ie er sterke seizoenen uit kan persen heeft 2007 wel bewezen, evenals 2003.

Maar goed, laten we niet opnieuw een Raikkonen-discussie starten, da's wat te veel van het goede. ;D Duidelijk is in ieder geval dat wanneer de problemen uitblijven Raikkonen goed mee kan doen.

Pancake Shield

Ik zeg Hamilton. Reed ijzersterk vandaag, kwam niet onder bedreiging van wie dan ook.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Citaat van: Perton op 19 april 2015 - 20:30:24
Citaat van: Jeroen op 19 april 2015 - 20:19:45
Dat is ie nog steeds. Maar als hij de rest van het jaar rijdt als vandaag, ga ik mijn mening heroverwegen.
Ik niet. Dat ie er sterke seizoenen uit kan persen heeft 2007 wel bewezen, evenals 2003.

Maar goed, laten we niet opnieuw een Raikkonen-discussie starten, da's wat te veel van het goede. ;D Duidelijk is in ieder geval dat wanneer de problemen uitblijven Raikkonen goed mee kan doen.

Ik had misschien er tussen moeten typen. 'Misschien' heroverwegen. Niet gedaan helaas... Ik ben blijkbaar net zo scherp vandaag als Vettel. Niet dus ;).

Wallie

Raikkonen met Rosberg als goede tweede.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

0634


rafael25

Citaat van: Pancake Shield op 19 april 2015 - 20:38:20
Ik zeg Hamilton. Reed ijzersterk vandaag, kwam niet onder bedreiging van wie dan ook.

Nou , nog een 1 lap te gaan dan was over voor Hamilton!!

Perton

Klopt, maar dat lag niet aan zijn eigen prestatie, maar aan de remmen. Maar daarom denk ik ook dat achteraf gezien Ferrari Raikkonen iets te laat heeft laten stoppen.

Tuesday

Citaat van: Perton op 19 april 2015 - 20:30:24
Citaat van: Jeroen op 19 april 2015 - 20:19:45
Dat is ie nog steeds. Maar als hij de rest van het jaar rijdt als vandaag, ga ik mijn mening heroverwegen.
Ik niet. Dat ie er sterke seizoenen uit kan persen heeft 2007 wel bewezen, evenals 2003.

Maar goed, laten we niet opnieuw een Raikkonen-discussie starten, da's wat te veel van het goede. ;D Duidelijk is in ieder geval dat wanneer de problemen uitblijven Raikkonen goed mee kan doen.
2012 en 2013 moet je ook niet vergeten en in zn overige McLaren jaren reed ie ook zn gerenommeerde teamgenoten op een hoop.