China banaan van de race?

Gestart door Sabai, 12 april 2015 - 16:07:41

« vorige - volgende »

Wie krijgt de banaan.?

Mallenado die van de baan spint
Mallenado die de pit ingang mist.
Button
Sainz
Rosberg
Renault
iemand anders namelijk. .....

Sabai


Perton

Hoewel de botsing niet zijn fout was, reed Maldonado de rest van de middag wel knullig rond. Dus ik stem op hem.


Kootje

Beetje afgezaagd, maar toch echt Maldonado. Echter niet alleen voor het missen vd pitsstraat, maar ook voor z'n spin.

Pancake Shield

Ik zeg voorlopig ff Sainz. Beetje onnodige spin in het begin en vervolgens ook nog dat vreemde moment in de race.

Over Maldonado wil ik nog geen oordeel vellen. Ik geef hem op dit moment het voordeel van de twijfel, omdat hij uiteindelijk ook uitviel met remproblemen.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tuesday

Citaat van: Pancake Shield op 12 april 2015 - 16:44:11
Ik zeg voorlopig ff Sainz. Beetje onnodige spin in het begin en vervolgens ook nog dat vreemde moment in de race.

Over Maldonado wil ik nog geen oordeel vellen. Ik geef hem op dit moment het voordeel van de twijfel, omdat hij uiteindelijk ook uitviel met remproblemen.
idd, dat was voor mij ook de reden om niet op Maldonado te stemmen. En die gast die vorige week uit de bocht vloog bij het inrijden van de pits, was die ook genomineerd voor de banaan? Het is gewoon een deel van het circuit waar voluit geracet wordt

Franky R.

Ik heb op Renault gestemd...lijkt afgezaagd, maar met China geven ze Horner en co weer munitie om hen te bekritiseren. Zeker na het gepraat over progressie, verbeterde vermogensafgifte undsoweiter...


Maldonado? Ach, hij doet ook maar zijn best om ons te entertainen moeten we maar denken. ;D

Kootje

Citaat van: Tuesday op 12 april 2015 - 17:07:05
Citaat van: Pancake Shield op 12 april 2015 - 16:44:11
Ik zeg voorlopig ff Sainz. Beetje onnodige spin in het begin en vervolgens ook nog dat vreemde moment in de race.

Over Maldonado wil ik nog geen oordeel vellen. Ik geef hem op dit moment het voordeel van de twijfel, omdat hij uiteindelijk ook uitviel met remproblemen.
idd, dat was voor mij ook de reden om niet op Maldonado te stemmen. En die gast die vorige week uit de bocht vloog bij het inrijden van de pits, was die ook genomineerd voor de banaan? Het is gewoon een deel van het circuit waar voluit geracet wordt

Die gast die vorige week de bocht uitvloog was ten eerste 'n rooky en ten tweede reed die verder 'n fantastische race. Best 'n verschil imo.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 12 april 2015 - 17:12:23
Citaat van: Tuesday op 12 april 2015 - 17:07:05
Citaat van: Pancake Shield op 12 april 2015 - 16:44:11
Ik zeg voorlopig ff Sainz. Beetje onnodige spin in het begin en vervolgens ook nog dat vreemde moment in de race.

Over Maldonado wil ik nog geen oordeel vellen. Ik geef hem op dit moment het voordeel van de twijfel, omdat hij uiteindelijk ook uitviel met remproblemen.
idd, dat was voor mij ook de reden om niet op Maldonado te stemmen. En die gast die vorige week uit de bocht vloog bij het inrijden van de pits, was die ook genomineerd voor de banaan? Het is gewoon een deel van het circuit waar voluit geracet wordt

Die gast die vorige week de bocht uitvloog was ten eerste 'n rooky en ten tweede reed die verder 'n fantastische race. Best 'n verschil imo.
ik zeg ook niet dat het hetzelfde is en ik had het alleen over de nominatie. Met een grindbak ipv een uitloopstrook was het wel een stuk riskanter en kwam hij goed weg. Ach ja, het heeft ook geen zin... laat maar gaan.

rafael25

Maldonado was gewoon lekker op dreef! zag je hoe hij dwars die bocht uit kwam?

janke

Kan er niet een vinden. Maldonado was vandaag goed voor het entertainment. Dat willen we toch? Maar moet er een rotte appel genoemd worden ligt bij wat fans Maldonado gelijk op de lippen als hij even buiten de lijntjes kleurt. Maar dat mag, net zo dat ik mijn mening hier mag geven. We hoeven het natuurlijk niet altijd eens te zijn met elkaar. ;)
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Tuesday op 12 april 2015 - 17:26:24
Citaat van: Kootje op 12 april 2015 - 17:12:23
Citaat van: Tuesday op 12 april 2015 - 17:07:05
Citaat van: Pancake Shield op 12 april 2015 - 16:44:11
Ik zeg voorlopig ff Sainz. Beetje onnodige spin in het begin en vervolgens ook nog dat vreemde moment in de race.

Over Maldonado wil ik nog geen oordeel vellen. Ik geef hem op dit moment het voordeel van de twijfel, omdat hij uiteindelijk ook uitviel met remproblemen.
idd, dat was voor mij ook de reden om niet op Maldonado te stemmen. En die gast die vorige week uit de bocht vloog bij het inrijden van de pits, was die ook genomineerd voor de banaan? Het is gewoon een deel van het circuit waar voluit geracet wordt

Die gast die vorige week de bocht uitvloog was ten eerste 'n rooky en ten tweede reed die verder 'n fantastische race. Best 'n verschil imo.
ik zeg ook niet dat het hetzelfde is en ik had het alleen over de nominatie. Met een grindbak ipv een uitloopstrook was het wel een stuk riskanter en kwam hij goed weg. Ach ja, het heeft ook geen zin... laat maar gaan.

Ach Coulthard knalde met zijn Williams ingang pitlane de vangrail in. Was ook hilarisch.

Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230

Er valt wel wat te zeggen voor elke naam op die lijst maar ik moet dan toch wel voor Renault gaan, zeker na alle grote praat die ze verkocht hebben. Ze geven RB gewoon gratis munitie en je mag er zeker van zijn dat ze in kamp Verstappen/STR ook niet tevreden zijn, das al de tweede keer dit seizoen dat een goede race in duigen valt door een smeulende motor.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Ik stem op Button. Omdat het eindelijk eens kan, want de man maakt eigenlijk nooit grote fouten  ;).

Maar dit was wel echt een inschattingsfout. Maldo slingerde wel lichtjes, maar niet genoeg om het weaven te noemen. Gewoon niet goed opgelet van JB.

Overigens wel onzinnig om hier een straf voor te geven. Dacht dat de FIA met die kinderachtigheden zou stoppen. Een coureur maakt eens een foutje, nou poe poe zeg. 

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 12 april 2015 - 20:52:51
Ik stem op Button. Omdat het eindelijk eens kan, want de man maakt eigenlijk nooit grote fouten  ;).

Maar dit was wel echt een inschattingsfout. Maldo slingerde wel lichtjes, maar niet genoeg om het weaven te noemen. Gewoon niet goed opgelet van JB.

Overigens wel onzinnig om hier een straf voor te geven. Dacht dat de FIA met die kinderachtigheden zou stoppen. Een coureur maakt eens een foutje, nou poe poe zeg.
nou, als je iemand de baan afrijdt die daar totaal niks aan kan doen, dan lijkt mij een straf wel op zn plaats. Duidelijker ga je ze niet krijgen iig.