Hamilton vs Bottas (2017-editie)

Gestart door Pancake Shield, 12 april 2015 - 13:19:13

« vorige - volgende »

FolkertE

Citaat van: Hamilton#44 op 16 april 2015 - 12:31:40
Misschien moet zijn vrouw hem daar niet zo bij betrekken of zich wat meer groot houden. Hij is nu eenmaal geen schoenmaker.
Hij verdiend 15 miljoen per jaar, die zij ook graag uitgeeft aan haarzelf en toekomstig kind.
Dat is wel heel makkelijk te zeggen.
1) je weet niet eens wat er speelt met Mvr Rosberg
2) Rosberg kan zich dat altijd aantrekken als het niet goed gaat. Vaderschap is nou eenmaal een speciaal gevoel en je vrouw blijft toch ook je vrouw.
3) Het maakt niet echt uit of hij nou duizend euro per maand verdiend of 15 miljoen in een jaar. Onderhouden moet en kan hij ze toch wel.

Perton

Lolwhuuuuuuut. Met recht de domste Post ooit op dit forum.

Niet Die van folkert uiteraard.

Pancake Shield

Citaat van: Hamilton#44 op 16 april 2015 - 12:31:40
Misschien moet zijn vrouw hem daar niet zo bij betrekken of zich wat meer groot houden. Hij is nu eenmaal geen schoenmaker.
Hij verdiend 15 miljoen per jaar, die zij ook graag uitgeeft aan haarzelf en toekomstig kind.

Vanochtend met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo? Dit is echt wat Perton zegt met recht de domste post ooit op welk forum dan ook (ik breidt het iets uit). Oke, je bent fan van Hamilton, maar wat empathie mag toch wel verwacht worden van een ieder.

Zoals ik al zei in mijn eerdere posts. Je kunt zien aan topsporters wanneer ze met iets zitten en ja dat beinvloedt hen of ze nu willen of niet. Jouw ohzo geliefde Hamilton heeft in het verleden het ook wel eens lastig gehad in verband met persoonlijke problemen. En dan moet hij dat ook maar even naast zich neerzetten?

En zo als Folkert zegt, je weet niks van de situatie af of wat dan ook. En je zult je altijd verbonden voelen zeg maar.

Ik haal nogmaals het voorbeeld van Robert Gesink erbij. Gewoon puur omdat Gesink HET voorbeeld is van hoe het wel en niet moet. Gesink kreeg een aantal jaar geleden te maken met het overlijden van zijn vader. Zijn vader was zijn mentor, zijn alles eigenlijk. Maar Gesink hield zich sterk en nam geen rustperiode. Hij ging gewoon door. Hij reed een verschrikkelijk jaar. Onderzoek vanuit de ploeg wees later uit, dat het overlijden van zijn vader hem toch niet in de koude kleren was gaan zitten. Het bleef hem gewoon overal achtervolgen. Dan vorig jaar. Gesink rijdt een meer dan uitstekende Ronde van Spanje, maar halverwege zijn er plots complicaties met de zwangerschap van mevrouw Gesink. Gesink twijfelt deze keer geen moment verlaat de ronde, stapt op het vliegtuig om bij zijn geliefde te zijn. Aan het begin van het jaar gebeurt exact hetzelfde nog een keer. Dus goede beslissingen deze keer van Gesink.

Dus je kunt wel lopen zeggen dat mensen sterker moeten zijn enzo. Maar je weet nooit hoe zoiets iemand beinvloedt. Ik kan mij heel goed voorstellen dat Rosberg daar heel erg mee zit als het zo is. Dan ben je ook op de baan niet dezelfde. Psychologen kunnen daar naar kijken, maar je neemt in zo'n geval toch wel je prive even mee naar je werk. En ik heb nu het voorbeeld van Gesink gebruikt, maar ik weet zeker dat er iemand hier op dit forum wellicht nog een beter voorbeeld heeft van uit de autosport of andere sport.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Hamilton#44

Hamilton heeft continu relatie problemen gehad dan hebben we het daar toch ook niet over?

Gelijke monniken, gelijke kappen.

Edwin90

Het heeft helaas tot in den treure gegaan over de relatieproblemen (of beter gezegd, knipperlichtrelatie) van Lewis en Nicole. Iets te veel als je het mij vraagt.

FolkertE

Citaat van: Hamilton#44 op 16 april 2015 - 16:19:07
Hamilton heeft continu relatie problemen gehad dan hebben we het daar toch ook niet over?

Gelijke monniken, gelijke kappen.
Maar daar heb je nog andere emoties te verwerken, namelijk woede, boosheid, teleurstelling. Dat is wat anders dan het verwerken van een moeilijke zwangerschap. En uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat er echt een hele hoop mis kan gaan tijdens en na de zwangerschap. Voor zelfde geld is Mevrouw Rosberg al 2 keer buiten bewustzijn geweest door een complicatie.

Perton

Citaat van: Hamilton#44 op 16 april 2015 - 16:19:07
Hamilton heeft continu relatie problemen gehad dan hebben we het daar toch ook niet over?

Gelijke monniken, gelijke kappen.
maar het zijn geen gelijke monikken.

Tuesday

Citaat van: Hamilton#44 op 16 april 2015 - 16:19:07
Hamilton heeft continu relatie problemen gehad dan hebben we het daar toch ook niet over?
was dat maar waar zeg. De relatieproblemen van Lewis en de motivatieproblemen van Kimi zijn de meest besproken 'excuses' uit de hele F1 geschiedenis. F1 coureurs worden geacht professioneel te zijn en zeker de toppers verdienen enorme bakken met geld, dan moet je gewoon presteren, ook als je vrouw het zwaar heeft met een zwangerschap. Ok, als het zo erg is als dat het bij Robert Gesink was is het ff een ander verhaal, maar dat schijnt bij mevrouw Rosberg allemaal wel mee te vallen en dat schijnt meer rond de GP van Australië gespeeld te hebben.

Franky R.

Citaat van: FolkertE op 15 april 2015 - 19:23:48
Overigens is de volgende rel met Lewis al weer in de maak.
http://www.foxsports.com/motor/story/f1-lewis-hamilton-podium-girl-photo-goes-viral-041415?adbsc=social_20150414_43813786&adbid=10153250442561052&adbpl=fb&adbpr=36796456051

Persoonlijk vind ik het wel een beetje raar wat hij doet en draaft hij een beetje door, maar aan de andere kant vind ik de commotie die hier om ontstaan is wel een beetje overdreven. Hij moet echt alleen zijn excuus aan bieden als dat meisje/die vrouw het echt niet leuk vond. En zelfs dan zijn er nog ergere dingen die haar hadden kunnen overkomen.


Risico van het vak. En ze stond er echt zo bij, he! Genoeg anderen die gewoon vluchten om hun handen opheffen. Had deze dame ook kunnen doen. Ik vind het hypocriet gelul van Roz Hardie, die hier louter zichzelf promoot. Want moet Hamilton ook zijn excuses aanbieden aan Alonso? Of Alonso aan Vettel?



Tuesday

#114
k heb dat Vettel ook al zo vaak zien doen, in Maleisië zelfs nog, dus lijkt me commotie om niks;

Edit: ok, ik zie dat er in het bewuste artikel ook al een paar van dat soort foto's staan, dus dat maakt mijn post eigenlijk overbodig. Het lijkt me iig onzin om aan een foto te gaan aflezen of iemand het wel of niet fijn vind om champagne in zijn of haar gezicht te krijgen.

Perton

Het is ook meer commotie Door die doorgeschoten pseudo-feministen die weer es iets te zeuren hebben dan dat er echt een issue speelt

NielsD

Citaat van: Tuesday op 16 april 2015 - 17:53:55
Citaat van: Hamilton#44 op 16 april 2015 - 16:19:07
Hamilton heeft continu relatie problemen gehad dan hebben we het daar toch ook niet over?
F1 coureurs worden geacht professioneel te zijn en zeker de toppers verdienen enorme bakken met geld, dan moet je gewoon presteren, ook als je vrouw het zwaar heeft met een zwangerschap. Ok, als het zo erg is als dat het bij Robert Gesink was is het ff een ander verhaal, maar dat schijnt bij mevrouw Rosberg allemaal wel mee te vallen en dat schijnt meer rond de GP van Australië gespeeld te hebben.

Dus jij gaat voor Rosberg bepalen dat het allemaal wel meevalt, misschien vatte hij het heel anders op en dat het rond de GP van Australië maakt toch ook geen klap uit? De ene persoon, is de andere niet. Het kan je blijven achtervolgen. Daarnaast boeit het me geen reet of iemand 500 euro of 15 miljoen euro verdient. Als iemand privé niet lekker gaat, begrijp ik heel goed dat je even niet lekker gaat. Of ze nou professionele coureurs zijn of niet.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

FolkertE

Er is wel groot verschil, wat Vettel doet kan echt niet. Ik zie namelijk helemaal geen fles in zijn handen. BAH.

Tuesday

Citaat van: NielsD op 16 april 2015 - 19:12:35
Citaat van: Tuesday op 16 april 2015 - 17:53:55
Citaat van: Hamilton#44 op 16 april 2015 - 16:19:07
Hamilton heeft continu relatie problemen gehad dan hebben we het daar toch ook niet over?
F1 coureurs worden geacht professioneel te zijn en zeker de toppers verdienen enorme bakken met geld, dan moet je gewoon presteren, ook als je vrouw het zwaar heeft met een zwangerschap. Ok, als het zo erg is als dat het bij Robert Gesink was is het ff een ander verhaal, maar dat schijnt bij mevrouw Rosberg allemaal wel mee te vallen en dat schijnt meer rond de GP van Australië gespeeld te hebben.

Dus jij gaat voor Rosberg bepalen dat het allemaal wel meevalt, misschien vatte hij het heel anders op en dat het rond de GP van Australië maakt toch ook geen klap uit? De ene persoon, is de andere niet. Het kan je blijven achtervolgen. Daarnaast boeit het me geen reet of iemand 500 euro of 15 miljoen euro verdient. Als iemand privé niet lekker gaat, begrijp ik heel goed dat je even niet lekker gaat. Of ze nou professionele coureurs zijn of niet.
ik bepaal dat niet, ik zeg alleen dat het allemaal wel mee schijnt te vallen (van wat ik gelezen heb). En ja, als je zoveel verdiend en een belangrijke functie hebt moet je gewoon professioneel zijn. En tuurlijk zijn er uitzonderingen, bv Robert Gesink, maar hoe je omgaat met prive sores is ook een kwaliteit en bepaald uiteindelijk hoe succesvol je kunt zijn. Gelukkig voeren coureurs ook zelden dergelijke excuses aan, maar zijn het doorgaans de fanboys die met van alles en nog wat komen aanzetten.

Kootje

Citaat van: NielsD op 16 april 2015 - 19:12:35
Dus jij gaat voor Rosberg bepalen dat het allemaal wel meevalt, misschien vatte hij het heel anders op en dat het rond de GP van Australië maakt toch ook geen klap uit? De ene persoon, is de andere niet. Het kan je blijven achtervolgen. Daarnaast boeit het me geen reet of iemand 500 euro of 15 miljoen euro verdient. Als iemand privé niet lekker gaat, begrijp ik heel goed dat je even niet lekker gaat. Of ze nou professionele coureurs zijn of niet.

+1