Round 4: Bahrain Grand Prix, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Maikel0230, 12 april 2015 - 10:25:10

« vorige - volgende »

Perton

Heb de training niet gezien (as usual), maar als ik de tijdenlijst zo zie qua Mercedes dan gok ik dat ze gewoon heel veel lange runs hebben gedaan n.a.v. Maleisië?

Zeeuw

Pirelli liet weten dat de tijden van vandaag niet representatief zullen zijn voor de zondag, en had als advies naar de teams de melding dat men dus niet teveel conclusies moest verbinden aan het bandengedrag.

0634


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 17 april 2015 - 17:53:48
Mercs voorlopig ook gewoon het snelst in FP2


Yup, voorlopig als enige onder de 1.35.
BTW, net slotrace-autootjes met die vonkjes onder de F1-wagens... :P

0634

Die Vettel snap ik ook niet altijd. Vanwaar dat handje als je zelf zegt dat je brake-failure had?

robbert

Citaat van: Jeroen op 17 april 2015 - 18:21:30
Die Vettel snap ik ook niet altijd. Vanwaar dat handje als je zelf zegt dat je brake-failure had?

tja, is altijd zo iemand geweest é. Nadeel van kampioen te zijn zeker

gloudiesaurus

Mercedes geeft aan dat het circuit toch wel zwaar is voor de banden. Al verliep de vrijdag ook niet perfect voor Ferrari. Volgens Hamilton is Ferrari echte wel snel in de lange runs.

Max remproblemen in de middag, maar toch niet heel ver achter Sainz. Hopelijk kan hij hem morgen pakken.

McLaren heeft 45 PK meer dan in China en lijkt naar voren te komen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Citaat van: Leroy op 17 april 2015 - 15:32:08
wat ik een zeer rare wending in de tijdenlijst vind is Alonso die gewoon plek 7 pakt op een tijden tabel die zeer dicht bij de 1 en 2 ligt...binnen 1 seconden zelfs... met 18  ronden...

En dit op een circuit waar acceleratievermogen alles is. Slaat nergens op, ik denk niet dat die VT1-tijden op enige wijze representatief zijn voor de echte verhoudingen.

Leroy

vt2 zitten ze er ook weer goed bij...

alonso 12e... dus die 45 pk die hierboven genoemd staat zie je goed terug keren in de tijden :)

0634


Tuesday

Citaat van: Jeroen op 17 april 2015 - 23:04:22
vorige week deden ze het ook zo leuk op vrijdag.
niet zo leuk als vandaag. Die gaan morgen wel Q2 halen.

0634

Ik hoop het. Ze schijnen iets meer vermogen te hebben. Ben benieuwd. Maar goed, Button had alleen maar problemen vanmiddag. ..

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 18 april 2015 - 01:51:12
Ik hoop het. Ze schijnen iets meer vermogen te hebben. Ben benieuwd. Maar goed, Button had alleen maar problemen vanmiddag. ..
ja ok, Button is ff afwachten. Ik denk dat ze FI wel voorbij zijn inmiddels, dan kom je op P15 en 16 uit, dus dan zou er iig 1 McLaren door moeten kunnen.

FolkertE

Mclaren mikt zelf op Spanje om een goede stap vooruit te maken, maar nu in Bahrein kunnen ze denk ik al weer stuk dichter bij Q2 komen. En Alonso zou nog wel eens een leuke verrassing kunnen worden in Q2.

robbert

en vettel krijgt mogelijks een gridstraf, omwille van een losliggend wiel. Dat zou blijkbaar zijn remprobleem van VT2 verklaren.  Dus benieuwd hoe snel vettel naar voor zal geraken. Podium zal hij mogen vergeten, dat zal wellicht voor Raikkonen zijn, als niemand hem raakt tenminste :)