Round 4: Bahrain Grand Prix, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Maikel0230, 12 april 2015 - 10:25:10

« vorige - volgende »

rafael25





FolkertE

Citaat van: Perton op 12 april 2015 - 22:32:41
"Hamilton is een clown."
Niks nieuws toch? Ze zeggen al jaren dat het F1 circus een aparte wereld op zich is, past hij prima tussen dus :P

Zeeuw

Circuit wat mij persoonlijk weinig doet, zoals eerder gezegd hier is het een beetje sfeerloos. Maar ben sowieso voorstander van meer klassieke Europese circuits, dus wat dat betreft  ::)

Edwin90

Ik vind Bahrein wel een leuke baan opzich. Dat het nu en avondrace is draagt daar wat mij betreft alleen maar aan bij.

Laten we hopen dat het net zo'n kraker wordt als vorig jaar  :)

Kootje

Bahrein .... mooi circuit met helaas te vaak 'n optocht ipv 'n race. In 10 edities slechts 2 echte races gezien daar (2007 en 2014), de rest zuigde hard. Absoluut dieptepunt was 2010 toen er op het verlengde circuit gereden werd. Gelukkig was dat eenmalig en gingen we snel weer terug naar het normale GP circuit. Tenminste ... snel natuurlijk niet, want het jaar erop was daar de boycot waar tot vorig jaar nog steeds om geroepen werd. Dit jaar is het wat dat betreft akelig stil rondom de mensenschendingen aldaar en het bezoek van het F1 circus. Zou men de moed opgegeven hebben? Hoe dan ook, ik kijk iig weer vol smart uit naar aankomend weekend.

Leroy

zeer benieuwd of we weer een duits en italiaans volkslied gaan horen xD 8)

FolkertE

Citaat van: Leroy op 13 april 2015 - 14:27:58
zeer benieuwd of we weer een duits en italiaans volkslied gaan horen xD 8)
Gewoon races van 2000-2004 downloaden en je zult ze vaak genoeg horen :P

robbert

Citaat van: Leroy op 13 april 2015 - 14:27:58
zeer benieuwd of we weer een duits en italiaans volkslied gaan horen xD 8)
ik denk het niet. We zullen al zeker een duits volkslied horen. En mss een engels. Het is te zien wie van de 2 mercedessen wint 8)

Leroy

achja ... vanaf canada zouden ze gelijk moeten zitten met het pakket  :D en de strijd met mercedes pas echt aangaan...

FolkertE

Citaat van: Leroy op 13 april 2015 - 15:17:42
achja ... vanaf canada zouden ze gelijk moeten zitten met het pakket  :D en de strijd met mercedes pas echt aangaan...
Gaan ze van af daar met een nieuw pakket rijden? Ik weet dat ze ergens voor de zomerstop met een nieuwe motor komen, maar weet niet wanneer precies. Maar Mercedes heeft nog flink wat voorsprong en zullen ook goed verbeteren.

Leroy

VOLGENS DE BRONNEN VAN HELMUT MARKO  :D :D :D ;D ;D ;D ;D :D :D :D :D  (die is tegenwoordig de ferrari expert  whaha) zouden ze voor canada de complete motor voor 2015 introduceren (de motor die ze gaan homologeren als 2015 model) en als het goed is... daar kwam adam cooper weer mee aan... zouden ze in canada ook de achterstand op het gebied van downforce hebben weggewerkt... (die schijnt wat speciaals bij Allison gedaan te hebben... voor deze info .... zo klinkt de naam bijna vrouwelijk!) 8) ::)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 13 april 2015 - 11:49:49
Bahrein .... mooi circuit met helaas te vaak 'n optocht ipv 'n race. In 10 edities slechts 2 echte races gezien daar (2007 en 2014), de rest zuigde hard. Absoluut dieptepunt was 2010 toen er op het verlengde circuit gereden werd. Gelukkig was dat eenmalig en gingen we snel weer terug naar het normale GP circuit. Tenminste ... snel natuurlijk niet, want het jaar erop was daar de boycot waar tot vorig jaar nog steeds om geroepen werd. Dit jaar is het wat dat betreft akelig stil rondom de mensenschendingen aldaar en het bezoek van het F1 circus. Zou men de moed opgegeven hebben? Hoe dan ook, ik kijk iig weer vol smart uit naar aankomend weekend.


Mss nog aan het opwarmen... :P