Round 4: Bahrain Grand Prix, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Maikel0230, 12 april 2015 - 10:25:10

« vorige - volgende »

Leroy

de blokken waren in het leven geroepen door oa. Bernie om meer "Spectaculaire" beelden te krijgen  :) althans dat verkondigt hij in meerdere interviews...

en nou zou een ene meneer Whiting gaan vertellen dat ze andere materialen moesten gaan gebruiken om gevaar uit de weg te gaan...

en Jozef : koninklijk meervoud ja... ik spreek graag in meervoud... das veel veiliger  ::) 8)

0634

Maar de blokken zaten er al. Dat is het punt. Alleen het materiaal is nu anders. De argumentatie voor het veranderde materiaal kan je betwisten. Maar niet dat de blokken er al zaten.

'Ene meneer Whiting' zegt namelijk niet dat de blokken er al zaten als ze er niet zaten. Dat is namelijk met één blik te controleren.

Perton

Bovendien staat Ecclestone er om bekend dat hij altijd de waarheid spreekt.

Ik geloof best dat ze hebben gepaat over: is er een manierom vonken te krijgen en dat de FIA eens naar die bodem heeft gekeken en dacht: he eigenlijk is het al met al beter om de vloer zo en zo aan te passen en dan komen er ook nog eens meer vonken bij.

Ik denk dat dat een wat realistischer scenario is dan dat Whiting nu glashard loopt te liegen.

Franky R.

Citaat van: Perton op 01 mei 2015 - 13:19:34
Bovendien staat Ecclestone er om bekend dat hij altijd de waarheid spreekt.

Ik geloof best dat ze hebben gepaat over: is er een manierom vonken te krijgen en dat de FIA eens naar die bodem heeft gekeken en dacht: he eigenlijk is het al met al beter om de vloer zo en zo aan te passen en dan komen er ook nog eens meer vonken bij.

Ik denk dat dat een wat realistischer scenario is dan dat Whiting nu glashard loopt te liegen.


Precies wat ik ook dacht en zei.. ;)

Tuesday

Citaat van: Perton op 01 mei 2015 - 13:19:34
Bovendien staat Ecclestone er om bekend dat hij altijd de waarheid spreekt.

Ik geloof best dat ze hebben gepaat over: is er een manierom vonken te krijgen en dat de FIA eens naar die bodem heeft gekeken en dacht: he eigenlijk is het al met al beter om de vloer zo en zo aan te passen en dan komen er ook nog eens meer vonken bij.

Ik denk dat dat een wat realistischer scenario is dan dat Whiting nu glashard loopt te liegen.
glashard liegen is het ook niet, maar je kunt iets natuurlijk wel wat mooier brengen dan het daadwerkelijk is. Ik denk zelf dat het vooral voor de show is en dat de rest er een beetje bij verzonnen is om het zo natuurlijk mogelijk (dus niet kunstmatig) over te laten komen.