China man van de race?

Gestart door Sabai, 12 april 2015 - 10:12:48

« vorige - volgende »

wie is de man van de race?

Hamilton
1 (4.8%)
Rosberg
0 (0%)
Vettel
0 (0%)
Raikkonen
1 (4.8%)
Max
19 (90.5%)
Button
0 (0%)
iemand anders namelijk. .....
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Sabai

Zeg het maar.

Ik kies voor Max!

Perton

Zijn inhaalactie op Ericsson had heel wat minder kunnen aflopen (zoals ik ook al zei in het racetopic). Een iets minder oplettende tegenstander had gewoon het einde van zijn race betekent, daar heeft ie wel een beetje mazzel gehad. Maar goed, dat is natuurlijk maar een klein kritiekpuntje, de twee keer erna liet hij zien hoe het wél moest (en nog belangrijker: Ricciardo liet een paar keer zien hoe het niet moet). Het begint een beetje makkelijk te worden om op Verstappen te stemmen, maar hij was vandaag ook gewoon erg goed. Ik kies dan ook uiteraard voor hem.

0634

Tja, Max maakte de race leuk, net als Button en Maldonado vond ik persoonlijk in de slotfase. Hamilton en Vettel deden het maximale. Geen idee wie ik moet kiezen. Verstappen dan toch maar. Vette moves.

Pancake Shield

Verstappen was gewoon een van de beste vandaag. Bart Chabot zei het op Sport1 perfect: 'Waren er na Maleisie nog mensen die twijfelde over Max Verstappen, die twijfel is nu weggenomen'
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Kootje

MAX .... maakte de race, al eindigde die in 'n anti-climax.

Pancake Shield

Ja, dat was echt een anti-climax
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Fuck, die wilde ik al maken toen ik Kootje zijn post zag.

Sabai

Citaat van: Pancake Shield op 12 april 2015 - 10:19:52
Verstappen was gewoon een van de beste vandaag. Bart Chabot zei het op Sport1 perfect: 'Waren er na Maleisie nog mensen die twijfelde over Max Verstappen, die twijfel is nu weggenomen'

Idd die twijfels zijn zeker weg. Ik had wel vertrouwen in hem maar dit had ik nooit verwacht. Hij heeft in 3 races meer indruk gemaakt dan andere coureurs die er al wat jaartjes zitten.


Kootje

Citaat van: Perton op 12 april 2015 - 10:27:18
Fuck, die wilde ik al maken toen ik Kootje zijn post zag.

Tsja ... zo was jij me voor met je comment op de move op Ericsson. Die was idd vrij riskant en had ook in tranen kunnen eindigen. In dat geval was Max nu geen "Man of the Race" geweest, maar de "Banaan van".  :P

0634

Vond er niet zoveel mis mee eigenlijk. Tja, riskant, maar ja, je bent racecoureur. Wat Senna zei: if you no longer go for a gap that exists, you're no longer a racing driver.

Kootje

Is ook geen kritiek, slechts 'n constatering. ;)

Perton

Same here. Ook al gebruikte ik het woordje kritiek dan wel in mijn vorige post. Het was een prima inhaalactie, die gewoon minder goed had kunnen aflopen als Ericsson daar wat minder goed had opgelet. Was ook niet erg geweest, tenslotte riepen we allemaal dat Verstappen dit jaar best een paar keer mocht crashen, omdat het een leerjaar is.

Het was op het randje en dat is, zoals Kootje ook al aangeeft, het verschil tussen banaan en man van de race.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 12 april 2015 - 10:36:30
Vond er niet zoveel mis mee eigenlijk. Tja, riskant, maar ja, je bent racecoureur. Wat Senna zei: if you no longer go for a gap that exists, you're no longer a racing driver.
En daarom word Max door velen al vergeleken met Senna. Heerlijke move, gewoon op het randje. Maar ik denk dat het ook een gave is van een coureur om te weten wanneer wat wel kan. En bij wie.
Maar Max was weer een verademing om te zien. Heerlijke race en mooie acties. Liet Saintz toch duidelijk achter zich( even los van eventuele problemen. )
Kimi krijgt voor mij toch ook wel een eervolle vermelding.

gloudiesaurus

Max natuurlijk! Enorm zonde dat hij niet beloond is het met punten. Maar het was genieten vandaag, prachtige acties van hem! De 1e op Ericsson wat riskant maar dat hoort ook het racen he  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is